PDA

Bekijk Volledige Versie : beste rob

eric 008
27-01-2013, 12:44
beste rob aan een stamtafel springt het onderwerp van de hak op de tak dat is in elke kroeg zo het de hele avond hebben over 1 citaat dan doet de kastelein zijn kassa niet van rinkelen .en schelden is er niet gebeurt,beetje scherp schrijven geeft juist discusie en kan juist ruimere denk beelden geven ,ik vind het jammer van het slotje .

m.v.g eric

RobK
27-01-2013, 13:16
Het onderwerp was op voorhand al scherp gesteld, anoniem = lafaard enzo. Vervolgens komen de immigranten er bij, de heer G. W. wordt op appél geroepen, vogeldieven die geëloktrocuteerd moeten worden en nog meer van die fraaie zaken. En ondertussen geeft de topicstarter geen sjoegen meer en overziet wat een heksenketel is veroorzaakt. Sorry voor degene die het wel goed bedoelen maar ik had domweg genoeg gehoord.

Groet,

Rob.

Animal
27-01-2013, 14:32
Groot gelijk ,Rob ,,ik vond dat je het eigenlijk nog lang door liet gaan.

Drum
27-01-2013, 17:18
Een gewaarschuwd mens telt voor 2, dus zal ik voortaan niet meer reageren op citaten. Blijkt achteraf een schot voor de boeg te zijn met een zware lading.
Weer wat geleerd.;)

Henk Adelerhof
27-01-2013, 18:37
Beste Rob,

waarom nog maar 1 moderator?

Kunnen er niet tijdelijke moderatoren aangesteld worden?

Niet dat ik het wenst te zijn, of de tijd ervoor heb. :)

Het is maar een suggestie.

Broozie
27-01-2013, 19:20
Waarom moet je citeren? Woorden die al iemand in de mond heeft genomen of ergens heeft neergepend moet je toch niet steeds herhalen, ze zijn gesproken of geschreven en daarmee basta. Wat daar de feitelijke bedoeling van was kan ik nog steeds niet begrijpen.
Wat in het voorgaande topic is gebeurd is een iets zoals het vuur aan de lont steken en er dan vlug vanonder muizen, dat is pas een oneerbiedige behandeling van het citaat!
Het slotje was dan ook hoogstnodig.

RobK
27-01-2013, 22:19
@ H. A. ; Geen idee, dergelijke vragen stel je het best aan de Webmaster. Die is de baas / eigenaar van de site.

Groet,

Rob.

GravenImage
27-01-2013, 22:41
Maar Rob toch
Jij kunt toch mensen voorstellen bij de Webmaster? De Webmaster is, in mijn ogen, alleen om er voor te zorgen dat er geen problemen met de site zelf is. Ik heb hem niet zien ingrijpen bij leden.

casehulsebosch
27-01-2013, 22:55
Waarom moeten forum leden zilch bemoeien met de administrative Kant van het forum?
Is dit typisch Nederlands?:p

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland

RobK
27-01-2013, 23:12
@ G.I. ; Tuurlijk, ik kan van alles voorstellen. Ik kan ook doen alsof ik voldoende te doen heb.

Groet,

Rob.

Ben86
27-01-2013, 23:30
Waarom moeten forum leden zilch bemoeien met de administrative Kant van het forum?

Haha,

Ja kees zo gaat dat, we krijgen straks weer de discussie wie er de beste bondcoach is.
Maar volgens mij ben ik de volgende beste maar die andere 16 mil. hebben er natuurlijk ook verstand van.;)

casehulsebosch
27-01-2013, 23:38
Verstand van Ben?

De Beste stuurlui staan aan wal.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Animal
28-01-2013, 00:06

Iemand moet het toch doen !

Henk Adelerhof
28-01-2013, 00:38

Beste Kees,

Als jij in een cafe komt, waar er maar 1 serveerster werkt,
en er komen bijna 5000 gasten, en de waard zie je niet.
Zou jij je er dan niet mee bemoeien? :p
Die serveerster kan er moe van worden toch? :D

RobK
28-01-2013, 01:33
Sorry, maar ik heb in dit (vogel) café nog nooit een serveerster gezien. Misschien toch maar eens wat vroeger gaan slapen..........

Maar ook jij -Henk- bent vrij om de Webmaster een brief te sturen.

Groet,

Rob.

Henk Adelerhof
28-01-2013, 01:37
Was als grapje bedoelt Rob.
Het ging ff om het idee.:)

Brief sturen. ? hoe doe je dat ook alweer. :D

RobK
28-01-2013, 01:39
Raar idee.

Groet,

Rob.