Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Internet / ideale speelplaats

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Internet / ideale speelplaats

    Citaat:

    "Internet is de ideale speelplaats voor anonieme lafaards"
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

  • #2
    leg eens uit antoni,

    je citaat begrijp ik niet!!!!

    Opmerking


    • #3
      wie zijn die lafaards en hebben die alleen een speelplaats op internet ken er die in verschillende speciaalclubs zitten en bij de nbvv enz enz,inderdaad ze zitten ook op internet zelfs met ******* te maken gehad en je zwart maken op voorhand omdat deze lafaards bang zijn voor of de waarheid wat ook op dit forum soms het geval is ,maar anoniem blijven ze nooit. Ook zijn er die weg kruipen naar dat ze op hun bek zijn gegaan.

      Opmerking


      • #4
        fatsoenlijk dienen te zijn.

        Groet,

        Rob.

        Opmerking


        • #5
          Als je niet wilt dat ze je kooien komen leeg halen ,kun je op een vogel forum beter anoniem blijven .

          Opmerking


          • #6
            nee hoor, dan kan je beter niet actief zijn op internet.

            Opmerking


            • #7
              Je kunt gerust gebruik maken van internet zolang je maar zorgvuldig met je persoonsgegevens omgaat.
              Bekijk onze filmpjes op:

              http://www.youtube.com/vogelsonline

              Opmerking


              • #8
                Jeffrey,

                Neem van mij aan als jij interessante vogel soorten hier benoemd dat je die heb.
                En je foto's etc. op een site heb staan zodat ze precies kunnen zien hoe e.e.a. in elkaar zit.
                Maak je het gewoon te makkelijk.
                Op je facebook ziet men wanneer je op vakantie bent.
                Wees er voorzichtig mee wat je online zet.
                Volgens mij heb je heel snel teveel info op internet staan.
                Gewoon niet doen is mijn tip.

                gr. Ben
                Groeten, Ben

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ben86
                  Jeffrey,

                  Neem van mij aan als jij interessante vogel soorten hier benoemd dat je die heb.
                  En je foto's etc. op een site heb staan zodat ze precies kunnen zien hoe e.e.a. in elkaar zit.
                  Maak je het gewoon te makkelijk.
                  Op je facebook ziet men wanneer je op vakantie bent.
                  Wees er voorzichtig mee wat je online zet.
                  Volgens mij heb je heel snel teveel info op internet staan.
                  Gewoon niet doen is mijn tip.

                  gr. Ben
                  Ik weet hoe het zit. We maken het ze al te makkelijk
                  Bekijk onze filmpjes op:

                  http://www.youtube.com/vogelsonline

                  Opmerking


                  • #10
                    nou een reletje die omswits als er inbraak is en er komen wat dingetjes onder 380 volt te staan de zes plankjes staan klaar om ze in af te voeren

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik wil me verder niet in dit onderwerp verdiepen want mijn oude moedertje (met een hoop levens ervaring ) zei altijd: Wie niet komen wil is vrij van heengaan.

                      Maar als je onderwerpen met als inhoud "380 volts" gaat plaatsen kan ik alleen maar zeggen: If you do the crime be prepared to do the time.

                      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                        Ik wil me verder niet in dit onderwerp verdiepen want mijn oude moedertje (met een hoop levens ervaring ) zei altijd: Wie niet komen wil is vrij van heengaan.

                        Maar als je onderwerpen met als inhoud "380 volts" gaat plaatsen kan ik alleen maar zeggen: If you do the crime be prepared to do the time.

                        Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
                        mijn engels is niet best kees, maar naar een inbraak en een schade van een kleine driehonderd vogels met jarenlange selectie kweek er in,en mijn gereedschap ga je er wat anders overdenken.

                        m.v.g eric

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door eric 008
                          nou een reletje die omswits als er inbraak is en er komen wat dingetjes onder 380 volt te staan de zes plankjes staan klaar om ze in af te voeren
                          In Nederland gaan we niet verder dan 240 Volt, echter een misdaad met een misdaad bestrijden gaat wel erg ver. De misdadiger gaat tussen 6 planken en jij achter de tralies. En de winst....... 2 levens naar de gallemiezen.

                          Opmerking


                          • #14
                            als je word gebeld dat er braak is en je komt er aan en er liggen vogels vertrapt en met gebroken vleugels dan heb ik daar geen pardon meer mee deze mensen hebben geen gevoel,de politie stond onderhand te huilen omdat ik een vogel uit zijn lijden verlosten ,ik word er nog wel eens wakker van ik heb totaal geen medelijden als ze het weer proberen.380 is kracht stroom met 240 volt kietel je alleen ik heb een ijzerpand dus een hoop staat onder stroom als het alarm een inbraak registreet .

                            Opmerking


                            • #15
                              gelijk heb je laten ze leven lang geen gel meer te hoeven gebruiken dan piepen ze wel anders



                              Opmerking

                              Working...
                              X