Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Man of pop Catharinaparkiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Man of pop Catharinaparkiet?

    Ik twijfel..... is dit een man of pop Catharina parkiet, ik dacht pop maar deze heeft meer zwart in de veren dan mijn andere popen
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Lijkt mij een pop.

    Opmerking


    • #3
      Er zijn diverse stammen Caths in NL waarbij relatief veel zwart in de staartpunten voorkomt.
      Dit maakt het oorspronkelijke tamelijk duidelijke geslachtsonderscheid er natuurlijk niet gemakkelijker op.

      In dit geval lijkt het een staartje -in overigens niet al te fraaie conditie- van een pop.
      Amigo de los Psittacidos

      Look deep into nature and you will understand everything better

      Opmerking


      • #4
        is een pop zo te zien

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door rupicola
          Er zijn diverse stammen Caths in NL waarbij relatief veel zwart in de staartpunten voorkomt.
          Dit maakt het oorspronkelijke tamelijk duidelijke geslachtsonderscheid er natuurlijk niet gemakkelijker op.

          In dit geval lijkt het een staartje -in overigens niet al te fraaie conditie- van een pop.
          idd niet een fraaie is nu(sinds vanmorgen) nl een dode de kat van de buren is vorige week mijn schuur ingeslopen en had deze te pakken gehad, en heeft het dus niet overleefd! Toen ik de foto nam was hij al niet meer zo gezond!

          Gaan we een nwe pop erbij zoeken!

          Opmerking


          • #6
            Misschien de schuur ook beter afsluiten met gaas of iets dergelijks.
            Of potten planten rondom de schuur plaatsen met mottenballen(?). Katten schijnen niet van die geur te houden. Maar ik denk niet dat dat goed is voor de vogels.
            Ehm.. Niet doen dus zonder zeker te weten. Maar gaas wel, denk ik.

            Opmerking

            Working...
            X