Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jap.meeuwtje met dunne ontlasting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • jap.meeuwtje met dunne ontlasting

    Wat moet ik doen of wat te geven bij een meeuwtje met heel dunne ontlasting.
    Van de vier meeuwtjes die we hebben is er een die hier last van heeft.
    Alvast bedankt en gr. ceesdecocq

  • #2
    Zit het beestje bol of is het actief? Eet de JM gewoon? Heb je groenvoer verstrekt? Wat is de kleur van de ontlasting? Heb je het in de hand genomen om te zien of op de buik er alles normaal uitziet? etc...

    Je zal iets meer over de omstandigheden moeten vertellen.
    Bekijk mijn vogels op:

    http://papegaaiamadine.webnode.nl/

    Opmerking


    • #3
      antwoord aan Hans

      Oorspronkelijk geplaatst door HansV
      Zit het beestje bol of is het actief? Eet de JM gewoon? Heb je groenvoer verstrekt? Wat is de kleur van de ontlasting? Heb je het in de hand genomen om te zien of op de buik er alles normaal uitziet? etc...

      Je zal iets meer over de omstandigheden moeten vertellen.
      Nog de allerbeste wensen voor 2013 vooral gezondheid en een mooi vogeljaar

      Het beestje zit niet bol en is ook gewoon actief hij eet gewoon en krijgt geen groenvoer elke morgen een klein beetje eivoer met een heel klein beetje gekiemd zaad en voor zover ik gezien heb, is er ook niets aan de buik te zien, de ontlasting is echt zo'n dunne straal geelachtig naar een wat groenige kleur, zo'n vieze klodder.
      hartelijke groeten cees

      Opmerking


      • #4
        Ik zou de vogel even apart zetten met alleen zaad en water een paar dagen en lekker warm houden.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking

        Working...
        X