Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pop border kanarie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • pop border kanarie

    Hallo forumleden, heeft er iemand ervaring met het gebruik van borderpop bij de hybridenkweek? Zo ja, met welke partner en met welk resultaat?
    Hoe denken jullie over een eventueel gebruik hiervan?
    Heb hier met mijn vogelvrienden gisteren een levendige discussie over gehad en wil misschien andere door ons gemiste invalshoeken zien. En daar kunnen jullie misschien bij helpen.

  • #2
    Nooit geprobeerd maar wat model betrefd lijkt me de groenling een van de weinige partners wat postuur betrefd.En hoogstwaarschijnlijk bonte jongen die slecht zingen.

    mvg eddie

    Opmerking


    • #3
      Wij hebben het ook geen van allen geprobeerd.
      Echter een van ons gaat het met drie grote grove gele poppen in 2013 proberen.

      Opmerking


      • #4
        Wie wordt de vader? Sijs zou ook kunnen maar denk zelf niet met een gele pop

        mvg eddie

        Opmerking


        • #5
          Dat is nog niet zeker. Sijs lijkt in deze geen optie gezien het formaat.

          Opmerking


          • #6
            Zou het wat uitmaken dan.Ze bevliegen de pop ipv beklimmen

            mvg eddie

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
              Hallo forumleden, heeft er iemand ervaring met het gebruik van borderpop bij de hybridenkweek? Zo ja, met welke partner en met welk resultaat?
              Hoe denken jullie over een eventueel gebruik hiervan?
              Heb hier met mijn vogelvrienden gisteren een levendige discussie over gehad en wil misschien andere door ons gemiste invalshoeken zien. En daar kunnen jullie misschien bij helpen.

              Opmerking

              Working...
              X