PDA

Bekijk Volledige Versie : Vervelend van de site

GravenImage
30-12-2012, 02:52
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/734112_362786020486777_651515406_n.jpg

Steeds een "Niet gevonden pagina" - dat eigenlijk reclame zou moeten zijn - hangt over het tweede bericht op elke pagina.
Ik moet het gaan quoten als ik het hele bericht wil lezen.

Al die quotes vind ik ook apart staan, trouwens. Een tekst quoten terwijl de tekst erboven staat is een beetje dubbelop. :D

sepke
30-12-2012, 09:54
Dit gebeurd bij mij ook als ik internet explorer gebruik. Met google chrome heb ik nergens last van.

sepke
30-12-2012, 10:04
Hier het bericht geopend in Internet Explorer met het irritante venster.

http://i248.photobucket.com/albums/gg164/sepke2008/mailtjes/IE9_zpsbc09abe8.jpg

Nu het zelfde bericht in Google Chrome.

http://i248.photobucket.com/albums/gg164/sepke2008/mailtjes/Chrome_zps34cad6bc.jpg

Henk3
30-12-2012, 10:47
Even een klik linksboven op het teruggaan pijltje en waarschijnlijk is dat blok dan ook verdwenen (als je internetexplorer gebruikt).

GravenImage
30-12-2012, 11:13
Inderdaad, Henk. Nu is het weg.
Wat vreemd.:confused:

gert bronkhorst
30-12-2012, 11:56
Inderdaad, Henk. Nu is het weg.
Wat vreemd.:confused:

de tekst is bij mij dan wel weg als ik op het pijltje klik, maar er blijft een wit vlak over,hoe krijg je dat weg?

gr gert

winterkoning
30-12-2012, 13:06
ik heb dit onderwerp ook al aanhangend gemaakt in de topic : zomaar mooie foto.

het probleem is en blijft bestaan
het vervelende is alleen dat dit probleem alleen bij vogelcafe zich voordoet, op geen enkele andere site/forum of weet ik veel wat. (dus waar zit de fout?).

niet bij mij, na tig x opschonen van p.c., updates etc. etc. (ik ben er nu wel uit waar het probleem vandaan komt en dat is het forum vogelcafe zelf).

ik vind gewoon dat "vogelcafe" zich dit moet aantrekken en zorgen dat het probleem opgelost word.

het is niet normaal natuurlijk dat je van browser zou moeten veranderen om van het probleem af te komen als het gaat om vogelcafe te kunnen bezoeken ( zonder tekstvakken etc.) , jaren en jaren heeft het naar behoren gefunctioneert, dus waarom nu niet? is er weer eens wat veranderd/ gesleuteld aan vogelcafe?

er zijn in het verleden al vaker dit soort dingen voorgekomen afkomstig/innerent aan bezoek van vogelcafe.
zoek maar op forum

ik hoop maar dat probleem opgelost kan worden.

mvg

Lucky
30-12-2012, 13:15
En ik maar denken dat het probleem bij mijn PC zat. Al twee dagen een oplossing aan het zoeken. :huh
Langzaam aan wordt ik schijnbaar te oud voor deze dingen:D :D :D

Henk3
30-12-2012, 13:21
Zoals hierboven al opgemerkt: Gewoon deze link aanklikken en even downloaden.
Probleem opgelost.

http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95346

Kan je gewoon naast je andere internetbrowser gebruiken. De online gebruikers kan je dan niet zo makkelijk meer zien.

Wie weet lost de webmaster het probleem nog eens een keer op voor internetexplorer.

winterkoning
30-12-2012, 13:24
Zoals hierboven al opgemerkt: Gewoon deze link aanklikken en even downloaden.
Probleem opgelost.

http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95346

nope.

dit is dwingen om over te stappen.

moeten we dadelijk allemaal een puntmuts op en met een rode neus achter de p.c. gaan zitten voor "we"op een normale manier "iets"kunnen bekijken?

men moet gewoon zorgen dat je vogelcafe kan bekijken met welke browser dan ook.

gr

ps : ik weet niet of ik wel goed gezocht heb maar "opeens" zijn in de topic zomaar mooie foto de berichten( wilde ik laten zien als voorbeeld + het feit dat er daar diverse oplossingen werden aangedragen die echter niets uithaalde in mijn geval) omtrent dit onderwerp verdwenen. ( ook weer veel foto's zag ik wel )
wat is dit?

ik zal wel niet goed gezocht hebben, en ja dat had ik op zeker niet , berichten staan er gewoon nog in, diverse foto's zijn echter wel verdwenen.

Henk3
30-12-2012, 13:28
nope.

dit is dwingen om over te stappen.

moeten we dadelijk allemaal een puntmuts op en met een rode neus achter de p.c. gaan zitten voor "we"op een normale manier "iets"kunnen bekijken?

men moet gewoon zorgen dat je vogelcafe kan bekijken met welke browser dan ook.

gr

Ok, ik vind het prima. Maar wil je geen last van die vreemde zaken op je scherm dan zou ik het gewoon wel downloaden. Lekker snel ook. En zo'n groot bestand is het niet.

GravenImage
30-12-2012, 13:28
Ik denk dat het de bedoeling is dat er twee advertenties naast elkaar zijn, maar dat het door een of andere fout (in de HTML ofzo) de tweede advertentie niet zichtbaar is.

Als de tweede advertentie wordt weggehaald, heb je het probleem niet meer.
Of plaats de advertenties onderaan de pagina.

Antoni Hopmann
30-12-2012, 13:29
ik heb dit onderwerp ook al aanhangend gemaakt in de topic : zomaar mooie foto.

het probleem is en blijft bestaan
het vervelende is alleen dat dit probleem alleen bij vogelcafe zich voordoet, op geen enkele andere site/forum of weet ik veel wat. (dus waar zit de fout?).

niet bij mij, na tig x opschonen van p.c., updates etc. etc. (ik ben er nu wel uit waar het probleem vandaan komt en dat is het forum vogelcafe zelf).

ik vind gewoon dat "vogelcafe" zich dit moet aantrekken en zorgen dat het probleem opgelost word.

het is niet normaal natuurlijk dat je van browser zou moeten veranderen om van het probleem af te komen als het gaat om vogelcafe te kunnen bezoeken ( zonder tekstvakken etc.) , jaren en jaren heeft het naar behoren gefunctioneert, dus waarom nu niet? is er weer eens wat veranderd/ gesleuteld aan vogelcafe?

er zijn in het verleden al vaker dit soort dingen voorgekomen afkomstig/innerent aan bezoek van vogelcafe.
zoek maar op forum

ik hoop maar dat probleem opgelost kan worden.

mvg

Ik kan niet anders dan het met het bovenstaande volkomen eens zijn.
Op niet een website heb ik enig probleem,hetzij met inloggen(herinner mij),quote, e.d. De problemen zitten uitsluitend op Vogelcafe.
Met Internet Explorer is niets mis.
Mss moet de beheerder zijn licht eens bij anderen opsteken.
Bij Vogel Arena mss?

Lucky
30-12-2012, 13:30
Ga me hier niet inmengen heb op een ander topic al "herrie"

psssssstt...."Maar gelijk heeft WK wel Henk3" ;)

winterkoning
30-12-2012, 13:34
Ga me hier niet inmengen heb op een ander topic al "herrie"

psssssstt...."Maar gelijk heeft WK wel Henk3" ;)

ik verkondig enkel mijn mening Lucky, meer niet.( ook al is deze soms tegendraads).
als men aanstoot op welke wijze dan ook aan mijn tekst wilt nemen dan is dat voor eigen rekening.

ik bedoel het goed maar het komt er alleen zo rot uit ;)

mvg

Henk3
30-12-2012, 13:46
Ha, ha, herrie genoeg in de wereld mensen. Ik heb heus wel door hoe één en ander bedoeld wordt. Voor mij helemaal geen punt. En voor mijzelf sprekend, aanstoot nemen doe ik niet hier hoor. Eigen keus, zo simpel als het maar kan.

Ik weet wel dat sinds er een update naar explorer 9 op mijn pc is gekomen, heb ik ook andere problemen met vogelcafe. En inderdaad die heb ik niet op andere websites.

GravenImage
30-12-2012, 13:46
Een andere browser nemen is één optie. Het is een kleine oplossing.
Je hoeft niet voor deze optie te kiezen.

Ik wacht wel af en zie wel wat de webmaster ermee doet.
Natuurlijk zou je met iedere browser de site moeten bekijken, maar hé. Iedereen maakt een foutje, toch?

Henk Adelerhof
30-12-2012, 13:58
Hallo,

'we' zouden ook microsoft eens kunnen benaderen, de leverancier dacht ik toch van IE9, ze communiceren ook in het NL hoor als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar om terug te komen op de browser, ik heb al Google chrome sinds het uitkwam en ik heb dat de afgelopen tijd ook wel meegemaakt op chrome zelf.

Dus of het daaraan ligt?
Het zou idd zo kunnen zijn, dat de broncode van vogelcafe iets aangepast moet worden.

Een punt, aanhalingsteken of een < of > of komma teveel of te weinig in de programmacode maakt veel uit hoor.

Maar ja, het zou de webmaster sieren, als hij er even op reageerd met enige tips hoe het ook verholpen zou kunnen worden.

Dus Peter, kom eens achter je pint bier weg, en laat de inmiddels goed gesmeerde hersenen ook nog even wat doen :D

Henk3
30-12-2012, 16:01
Mooi geformuleerd Henk.

Je kunt ze zelf ook even nakijken per pagina misschien? Ik heb er geen verstand van anders......

http://www.freebits.nl/images/392Vastleggen_in_volledig.jpg

Ben86
30-12-2012, 16:49
misschien is het makkelijker die advertentie op een andere plek te zetten
zodat deze als deze stoort niet over de tekst heen valt?
zelf gebruik ik mozilla firefox en heb het probleem nog niet gehad.
gr. Ben

Ton Koek
30-12-2012, 17:10
Niet leuk voor adverteerders, wel voor de rest van de wereld:
http://simple-adblock.com/

Weg met alle irritante reclames.

Henk3
30-12-2012, 17:12
De bron van het plaatje geeft o.a. deze tekst weer:

<p id="errorExplanation">Deze fout (HTTP-fout 400 - Ongeldige aanvraag) houdt in dat een verbinding met de webserver kan worden gemaakt, maar de webpagina kan niet worden gevonden vanwege problemen met het adres.</p>
<p id="moreInfoSeeHelp">Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.</p>

--
Handig wel Ton.

Henk Adelerhof
30-12-2012, 17:30
Als je java script gebruikt, zou het even updaten ervan ook wel eens kunnen helpen :)

Googleads maken gebruik van een stukje javascript :)

bijvoorbeeld:
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script>

Maar ik vermoed, dat dat toch aan de kant van webmaster zit.

excuus als ik het mis heb, ik denk ook maar mee :D

GravenImage
30-12-2012, 17:55
Het ligt inderdaad aan de webmaster.
Er zijn twee advertenties naast elkaar geplaatst, waarvan de rechter niet werkt. De webmaster moet zijn code aanpassen of de rechter advertentie simpelweg verwijderen, aangezien het toch geen nut heeft.

Twee Henken.. Mijn dag is compleet. :D

Ik heb het trouwens de webmaster gemaild over het probleem. Hopelijk merkt hij het dan op.
Ik moet dit ook kwijt: Er wordt erg veel quotes gebruikt. Merendeel van de quotes zijn overbodig, omdat het originele bericht er vlak boven staat. Al die quotes zorgen voor een lelijke opmaak en is erg dubbelop.
Zijn hier geen regels voor op het forum? Op andere fora zijn er namelijk wel regels voor het quoten en wordt een onnodige quote door een moderator verwijderd.

winterkoning
30-12-2012, 18:08

dat gebeuren heb ik jaren geleden toen er diverse veranderingen plaats vonden op vogelcafe ( "we kregen opeens reclameblokken te zien") al aangekaart, ik kreeg toen een hoongelach over mij heen en de drogredenen alszijnde als iedereen de adblock gebruikt dan word het moeilijker om vogelcafe in de lucht te houden, ik heb toen maar geen adblock gebruikt.
nu opnieuw dan toch maar wel en voila probleem is opgelost.
kijk en zo gemakkelijk kan het dus zijn, niks veranderen van browsers etc etc.
aan de advertenties had ik toen niks en heb ik nu niks dus mis ik niks.

mvg en mijn dank gaat uit naar het koekiemonster.

Ton Koek
30-12-2012, 20:25
En het koekiemonster is weer een blij ventje, wat kan het leven toch mooi zijn. :-)

Henk Adelerhof
30-12-2012, 21:08
Het zal er vast mee te maken hebben met het feit, dat koekkiemonster zelf ook webmaster is van een prachtige site :)

namelijk: allevogels.nl ( oeps reklame, solly )

casehulsebosch
30-12-2012, 23:10
waarin een klein probleem groot kan zijn.

Ik zit op dezelfde pagina van hetzelfde boek als Henk3 en kan me er niet druk om maken. Is heel slecht voor de gezondheid en ik wil het nieuwe jaar nog in.

Om nu ta gaan verwijzen naar Vogelerena? Op dat forum mag je de naam van dit forum niet eens noemen. Bovendien was de "oppositie" niet zo lang geleden helemaal uit de ether.

Vragen? Geen vragen!

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

HenkvdMeer
30-12-2012, 23:23
waarin een klein probleem groot kan zijn.

Ik zit op dezelfde pagina van hetzelfde boek als Henk3 en kan me er niet druk om maken. Is heel slecht voor de gezondheid en ik wil het nieuwe jaar nog in.

Om nu ta gaan verwijzen naar Vogelerena? Op dat forum mag je de naam van dit forum niet eens noemen. Bovendien was de "oppositie" niet zo lang geleden helemaal uit de ether.

Vragen? Geen vragen!

nou maak je je toch niet druk Kees ?? :p

Lucky
31-12-2013, 10:57

Prima optie Ton. Werkt perfect. dank je wel

Een geweldig 2013 toegewenst.

webmaster
31-12-2013, 11:42
Er worden geen 2 advertenties naast elkaar geplaatst. Dat is wat internet explorer er van maakt inderdaad. Ik wil er 1 advertentie tonen, dat doet hij ook. Maar internet explorer denkt dat het er 2 zijn. Het is een bug in de browser. Zoals al gemeld wordt doet hij het in Firefox en Chrome en op elke tablet prima.

Het is een bekend probleem wat zich alleen voordoet in versie 6&7:
http://www.stoimen.com/blog/2009/06/10/google-adsense-iframes-and-ie/

Dus even internet explorer upgraden en het probleem is weg.

HenkvdMeer
31-12-2013, 11:50
Er worden geen 2 advertenties naast elkaar geplaatst. Dat is wat internet explorer er van maakt inderdaad. Ik wil er 1 advertentie tonen, dat doet hij ook. Maar internet explorer denkt dat het er 2 zijn. Het is een bug in de browser. Zoals al gemeld wordt doet hij het in Firefox en Chrome en op elke tablet prima.

Het is een bekend probleem wat zich alleen voordoet in versie 6&7:
http://www.stoimen.com/blog/2009/06/10/google-adsense-iframes-and-ie/

Dus even internet explorer upgraden en het probleem is weg.

ik gebruik ie 9 en heb er ook last van, heb je al eerder erover gemaild

winterkoning
31-12-2013, 11:53
op android tablet heb /had ik er ook last van
i-pod en i-pad idem

alles was door mij ge-upgraded
ge-debuged etc. etc.

maakte geen flaus aus

en als het probleem bij internet explorer zit waarom heb ik dan alleen op vogelcafe hier last van gehad ?
is vogelcafe dan de enigste met 1 of 2 advertenties naast elkaar, zal toch wel niet?

en wat betreft alleen met internet explorer en deze quote dan :

Maar om terug te komen op de browser, ik heb al Google chrome sinds het uitkwam en ik heb dat de afgelopen tijd ook wel meegemaakt op chrome zelf.

Dus of het daaraan ligt?

het zijn alleen vragen Peter , want voor mij is dit probleem incl. nog een andere "ergenis" opgelost.

maargoed nu na tip van Ton Koek geen last meer ervan.

gr

naruch
31-12-2013, 12:01
hier hetzelfde probleem, al heb ik mijn computer dicht getimmerd, met malwereprotecion en virisscanner/internet security.

lijkt mij een fout in het script van vogelcafe

winterkoning
31-12-2013, 12:29
hier hetzelfde probleem, al heb ik mijn computer dicht getimmerd, met malwereprotecion en virisscanner/internet security.

nou Naruch ,ik heb zelfs deze sticker op de p.c. voorblad staan maar werkte ook al niet :

http://img72.imageshack.us/img72/5576/image1tsn.jpg

:D :D :D

moet kunnen anno 2012

groetjes

rkoppen
31-12-2013, 12:49
Het lijkt me voor de webmaster geen pretje om dit probleem op te lossen. Zelf ben ik een computer oen maar heb drie weken geleden mijn 10 jaar oude computer vervangen. nieuwste software is geïnstalleerd ( niet door mij zelf uiteraard) en ik heb genoemd probleem nog steeds.

En dat moet ik met de andere reacties eens zijn alleen op vogel café doet het zich voor.

Geen onoverkomelijk probleem maar het stoort wel.

Groeten
Rob Koppen

girlits
31-12-2013, 15:09
Moest voor dit probleem maar een keer op het pijltje klikken om op de vorige pagina te komen.Moet nu dubbelklikken.En nog steeds dat rotblok.

mvg eddie

Ton Koek
31-12-2013, 17:05
Forumsoftware doet soms vreemde dingen die erg lastig te vinden zijn. Succes Peter. :-)

GravenImage
01-01-2013, 12:15
Oh, jippie.
Wanneer je Internet Explorer 9 gebruikt, kun je gebruik maken van de combaliteits modus. Dat is het gescheurde papier icoon naast je adresbalk.
Sommige websites zijn te "oud" voor IE 9. Tabellen en menu's en dergelijken worden verkeerd geplaatst.
Wanneer je de combaliteits modus aan heb staan, wordt het weer op de juiste plaats gezet.

Ook de "not found page". Die is er dan wel, maar die hangt niet meer over het bericht.

HenkvdMeer
01-01-2013, 19:03
weet niet wat er met het forum aan de hand is , maar krijg nu ook witte pagina's
Als ik topic mentaliteit wil lezen, is de pagania wit zonder enige tekst

rupicola
01-01-2013, 19:34
Er is waarschijnlijk iets misgegaan tijdens het activeren van het topic 'mentaliteit', d.w.z. het topic is wel aangemaakt, maar de inhoud is niet meegekomen.

Inmiddels staat het er bij de 2e poging wel op.

de titel heeft er bovendien een vraagteken bij gekregen.

m.v.g.

sepke
01-01-2013, 19:35
Inderdaad Henk en nu niet alleen in IE9 maar ook in Google Chrome. Overigens is het alleen bij het topic "mentaliteit". Althans dat is mijn ervaring.

Tijdens het typen van deze reactie blijkt Rupicola het topic opnieuw te hebben geplaatst

Troetelduifje
02-01-2013, 00:23
nou Naruch ,ik heb zelfs deze sticker op de p.c. voorblad staan maar werkte ook al niet :

http://img72.imageshack.us/img72/5576/image1tsn.jpg

:D :D :D

moet kunnen anno 2012

groetjes

Ge-wel-dig!!! hahahaha.

Tja, ik heb nu ook pas gemerkt dat dat vervelende blok er staat. Ik dacht dat dat kwam omdat ik geen cookies wil accepteren op bepaalde sites en mijn pc vol onzin wil laten proppen.... Maar besefte ineens dat ik op deze site nooit cookies heb hoeven accepteren.

GravenImage
02-01-2013, 00:59
@Troetelduifje, en anderen:
Wanneer je IE 9 gebruikt, hoef je alleen nog op het gescheurde papiertje te klikken naast je adress balk.
Die zet het blokje weer netjes op zijn plaats en hangt niet meer boven het bericht.

sepke
02-01-2013, 10:12
http://i248.photobucket.com/albums/gg164/sepke2008/mailtjes/Knipsel-43_zps7249dae8.jpg

Henk3
02-01-2013, 10:21
http://i248.photobucket.com/albums/gg164/sepke2008/mailtjes/Knipsel-43_zps7249dae8.jpg

Ik gebruik ook I9 maar heb dat gescheurde papiertje niet in beeld.

girlits
02-01-2013, 12:33
Het werkt.:) Heb hem nu weer tussen de berichten staan,leest in ieder geval makkelijker.

mvg eddie

sepke
02-01-2013, 12:41
Die knop komt alleen bij oudere sites.

Via menu extra (Alt-toets!) - 'instellingen voor compatibiliteitsweergave' kun je ook het een en ander forceren.

http://i248.photobucket.com/albums/gg164/sepke2008/mailtjes/a-1_zps8df53f65.jpg

http://i248.photobucket.com/albums/gg164/sepke2008/mailtjes/1-5_zps9d029aad.jpg

Henk3
02-01-2013, 14:57
Op die manier had ik het eerder al ingesteld. Dat blokje staat bij mij ook tussen de onderwerpen maar is niet van de pagina af.

Echter ik had alle websites aangeklikt en dan is het gescheurde papiertje niet meer naast de adresbalk te zien.

girlits
02-01-2013, 17:15
Zit er ook nog ergens iets wat ik aan kan klikken zodat ik dat hele blok kwijt ben?

mvg eddie

Animal
02-01-2013, 17:56
Ik heb hier nergens last van ,dus ik denk niet dat het probleem (alleen) bij de site ligt.:confused:

Henk3
02-01-2013, 19:38
Zit er ook nog ergens iets wat ik aan kan klikken zodat ik dat hele blok kwijt ben?

mvg eddie

Start - afsluiten.

Ben86
02-01-2013, 20:37
ja of alt f4

girlits
02-01-2013, 22:35
Had er op zijn minst een :D achter verwacht.Neem nou dat vriendelijke groeten van je niet meer serieus:p

mvg eddie

Henk3
02-01-2013, 22:51
Sorry Eddie.:D

casehulsebosch
02-01-2013, 22:58
EddIE:mad: Henk.

webmaster
03-01-2013, 13:40
Ik heb een Windows 8 tablet die het probleem nu ook heeft. Ik ga binnenkort wel even "debuggen". Ik ben blij dat ik hem nu ook kan zien, dan kan ik tenminste iets doen.

Ik laat hier wel even weten als het is opgelost!

Peter.

webmaster
03-01-2013, 13:44
Dat was achteraf weer te simpel voor woorden.
Het is gemaakt.

Peter.

HenkvdMeer
03-01-2013, 13:48
Het is gemaakt.

Peter.

Top, heb er hier ook geen last meer van :)

Henk Adelerhof
03-01-2013, 13:58
:) Mijn dank is groot :D

sepke
03-01-2013, 14:12
Bedankt, het werkt weer perfect.

girlits
03-01-2013, 15:34
Mis hem nu al:(

mvg eddie

Henk3
03-01-2013, 16:22
Het is gemaakt.

Peter.

Leg ff uit dan wat het was, ik ben er wel nieuwsgierig naar.

Ik heb de compalititeitsweergave nu weer op normaal staan, ok.

-----
Misschien kan je het probleem dat ik al een tijdje heb ook oplossen:

Klik ik op nieuwe berichten dan krijg ik steeds de melding:

Systeem bericht:
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer enkele andere termen.

Internet explorer 9.

Heel af en toe doet ie het wel. Ik ga steeds maar naar de bovenste balk op mijn scherm en klik daar gewoon vogelcafe aan.
Dat is wel wat lastig. Dus als het simpel opgelost kan worden, graag.

Henk Adelerhof
03-01-2013, 17:41
Leg ff uit dan wat het was, ik ben er wel nieuwsgierig naar.

Ik heb de compalititeitsweergave nu weer op normaal staan, ok.

-----
Misschien kan je het probleem dat ik al een tijdje heb ook oplossen:

Klik ik op nieuwe berichten dan krijg ik steeds de melding:

Systeem bericht:
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer enkele andere termen.

Internet explorer 9.

Heel af en toe doet ie het wel. Ik ga steeds maar naar de bovenste balk op mijn scherm en klik daar gewoon vogelcafe aan.
Dat is wel wat lastig. Dus als het simpel opgelost kan worden, graag.

Ik ben wel geen webmaster van dit forum, maar ik mag mijn bedenkingen ook uiten toch?
Dit doet mij denken aan een bekende reklame uitspraak, zoiets van de nmb denkt met u mee !

ff meedenken dus:
Dit is niet browser gebonden, dit zie ik ook wel eens op chrome.

Dit komt volgens mij, doordat, zodra je op nieuwe berichten klikt, hij dan gaat zoeken op recentelijk geplaatste berichten.

Is er vanaf je laatste bezoek helemaal niets meer bijgekomen, dan krijg je i.d.d. de genoemde melding.

Doe ik het later opnieuw, dan krijg ik weer wel berichten te zien, die uiteraard later geplaatst zijn.

Een klein schoonheidsfoutje maar ja wel handig als het anders kan toch?

Henk3
03-01-2013, 20:17
Helaas Henk, dit is het probleem niet.

Die manier ken ik wel en zo was het ook altijd wel maar sinds een tijdje krijg ik die melding. Ook gewoon als ik nog niet alle berichten gelezen heb. Ik lees trouwens ook niet alles.

Gebruik ik chrome dan is dat probleem er niet.

Henk Adelerhof
03-01-2013, 22:04
O, ok, laten we dan maar hopen dat de webmaster dat 'with a snap of his fingers' ook ff oplost dan :D

GravenImage
07-01-2013, 19:50
Dat probleem heb ik ook:

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/320906_367815223317190_601173598_n.jpg

Eerst kon het wel. :confused:

sepke
07-01-2013, 20:00
Dit probleem heb ik ook zeer regelmatig met IE9. Het ene moment werkt en dan weer niet. In Google Chrome werkt het altijd perfect. Daarom ga ik standaard met chrome naar dit forum.

GravenImage
07-01-2013, 20:29
Sinds Chrome het bestaan van Google ontkende, gebruik het veel liever IE9.
Ik vind het zo prettig dat de tabladen náást de adresbalk staan.
En ik ben een vastgeroeste Microsoft-fan misschien... :D

sepke
07-01-2013, 20:55
Bij chrome staan de tab bladen boven de adresbalk. Ik ben ook niet anti microsoft, maar in dit geval werkt Google Chrome beter.

http://i248.photobucket.com/albums/gg164/sepke2008/mailtjes/Knipsel-43_zpsff0e0cdb.jpg

Henk Adelerhof
07-01-2013, 21:00
En als je rechtsboven bij chrome op die streepjes onder/boven elkaar klikt, en dan op instellingen, en dan kijkt bij ' Bij opstarten ', dan kun je als je klikt op pagina's instellen bepalen welke pagina's bij het opstarten geopend worden :)

Henk3
07-01-2013, 21:17
En als je rechtsboven bij chrome op die streepjes onder/boven elkaar klikt, en dan op instellingen, en dan kijkt bij ' Bij opstarten ', dan kun je als je klikt op pagina's instellen bepalen welke pagina's bij het opstarten geopend worden :)

Ik zet bepaalde pagina's gewoon als favoriet aan de bovenkant, hoef je niks in te stellen maar kan je gewoon je pagina ff aanklikken. Net als in internet explorer.
Bij chrome kan je geen directe links bekijken. Gaat net even anders.

Henk Adelerhof
07-01-2013, 22:22
Ja ok, maar dat staat bij mij al vol, ik heb zo'n 227 favorieten :D
En ja, ik zal een keer kijken of die links allemaal nog werken. :)

sepke
07-01-2013, 22:46
Ik zet bepaalde pagina's gewoon als favoriet aan de bovenkant, hoef je niks in te stellen maar kan je gewoon je pagina ff aanklikken. Net als in internet explorer.
Bij chrome kan je geen directe links bekijken. Gaat net even anders.

Dag Henk,

Dat van die directe links begrijp ik niet helemaal.

Animal
07-01-2013, 22:55
Dag Henk,

Dat van die directe links begrijp ik niet helemaal.

Dat is de "bladwijzer balk"

Klik daar op met de rechter muisknop ,en kies dan voor "pagina toevoegen"

Als deze balk niet te zien is ,,op de streepjes rechts klikken ,bladwijzers ,bladwijzerbalk weergeven.

sepke
07-01-2013, 23:09
Met "directe links" bedoelt men dus gewoon favorieten/bladwijzers als ik het goed begrijp.

casehulsebosch
07-01-2013, 23:14
Quote:Ja ok, maar dat staat bij mij al vol, ik heb zo'n 227 favorieten

Ons huis staat vol met "kunst" Henk A. De kinderen zeggen dat bij onze dood het huis geopend zal worden als een museum:D
Volgens de kinders zit het huis te vol en moeten we ons beperken tot onze favourieten.
Maar het zijn allemaal onze favourieten antwoord Ingrid dan.

U kent blijkbaar de definitie van favourieten niet dan, antwoord de jongste, tevens hoofd beeldende kunst op een school met 1900 jongens,

Wil je zijn telefoon nummer?

Henk Adelerhof
07-01-2013, 23:50
euhm :rolleyes: spreekt hij Afrikaans? :p nee laat maar, mijn Nzlands is niet zo best.

favorieten wordt hier bedoelt als snelkoppelingen naar benodigde websites:D
En het woordje ' vol ' was verkeerd gekozen, ik bedoelde ' behoorlijk aantal '.

Is het zo duidelijker Kees :D

Henk3
07-01-2013, 23:59
De printjes met toegevoegde tekst maken denk ik wel duidelijk wat ik bedoel te vertellen.
http://www.freebits.nl/images/594Vastleggen_in_volledig.jpg

http://www.freebits.nl/images/117Vastleggen_in_volledig.jpg

Alle andere favorieten staan bij mij dus gewoon onder het kopje favorieten.

Henk Adelerhof
08-01-2013, 00:12
Dat heb ik in chrome zo:

http://i1246.photobucket.com/albums/gg610/HenkDc/paginatoevoegen-2_zpscef2253b.jpg
En hoe meer ik toevoeg, hoe kleiner of de tabbladen worden.

Henk3
08-01-2013, 00:16
Ja zo kan het ook. Leuk om te zien hoe anderen het ingesteld hebben.
En hoe meer je toevoegt hoe kleiner de blaadjes is ook wel lochies. Anders past er niet zoveel naast elkaar natuurlijk Henk.

Henk Adelerhof
08-01-2013, 00:21
Ja idd, maar om het even duidelijk te maken voor de rest van de geinteresseerde lezers :)

En, je kunt die tabs ook nog eens vastzetten > rechtermuis knop.

Henk3
08-01-2013, 00:23
Snap ik Henk en ik leer ook nog weer wat. Die rechtermuisaktie had ik nog niet geprobeerd. Ben er ook nog niet zoveel mee bezig geweest.

Henk Adelerhof
08-01-2013, 00:25
Je bent nooit te oud om te leren toch? ik ga nu horizontaal, want moet morguh weer om 7 uur eruit : fijne nachtrust alle.