Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vervelend van de site

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vervelend van de site



    Steeds een "Niet gevonden pagina" - dat eigenlijk reclame zou moeten zijn - hangt over het tweede bericht op elke pagina.
    Ik moet het gaan quoten als ik het hele bericht wil lezen.

    Al die quotes vind ik ook apart staan, trouwens. Een tekst quoten terwijl de tekst erboven staat is een beetje dubbelop.

  • #2
    Dit gebeurd bij mij ook als ik internet explorer gebruik. Met google chrome heb ik nergens last van.
    M.v.g. Sepke

    Opmerking


    • #3
      Hier het bericht geopend in Internet Explorer met het irritante venster.



      Nu het zelfde bericht in Google Chrome.

      M.v.g. Sepke

      Opmerking


      • #4
        Even een klik linksboven op het teruggaan pijltje en waarschijnlijk is dat blok dan ook verdwenen (als je internetexplorer gebruikt).
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Inderdaad, Henk. Nu is het weg.
          Wat vreemd.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door GravenImage
            Inderdaad, Henk. Nu is het weg.
            Wat vreemd.
            de tekst is bij mij dan wel weg als ik op het pijltje klik, maar er blijft een wit vlak over,hoe krijg je dat weg?

            gr gert

            Opmerking


            • #7
              ik heb dit onderwerp ook al aanhangend gemaakt in de topic : zomaar mooie foto.

              het probleem is en blijft bestaan
              het vervelende is alleen dat dit probleem alleen bij vogelcafe zich voordoet, op geen enkele andere site/forum of weet ik veel wat. (dus waar zit de fout?).

              niet bij mij, na tig x opschonen van p.c., updates etc. etc. (ik ben er nu wel uit waar het probleem vandaan komt en dat is het forum vogelcafe zelf).

              ik vind gewoon dat "vogelcafe" zich dit moet aantrekken en zorgen dat het probleem opgelost word.

              het is niet normaal natuurlijk dat je van browser zou moeten veranderen om van het probleem af te komen als het gaat om vogelcafe te kunnen bezoeken ( zonder tekstvakken etc.) , jaren en jaren heeft het naar behoren gefunctioneert, dus waarom nu niet? is er weer eens wat veranderd/ gesleuteld aan vogelcafe?

              er zijn in het verleden al vaker dit soort dingen voorgekomen afkomstig/innerent aan bezoek van vogelcafe.
              zoek maar op forum

              ik hoop maar dat probleem opgelost kan worden.

              mvg

              Opmerking


              • #8
                En ik maar denken dat het probleem bij mijn PC zat. Al twee dagen een oplossing aan het zoeken.
                Langzaam aan wordt ik schijnbaar te oud voor deze dingen

                Opmerking


                • #9
                  Zoals hierboven al opgemerkt: Gewoon deze link aanklikken en even downloaden.
                  Probleem opgelost.

                  Google Chrome is een snelle webbrowser die kosteloos beschikbaar is. Voordat je Chrome downloadt, kun je checken of je besturingssysteem wordt ondersteund en of aan alle andere systeemvereisten wordt


                  Kan je gewoon naast je andere internetbrowser gebruiken. De online gebruikers kan je dan niet zo makkelijk meer zien.

                  Wie weet lost de webmaster het probleem nog eens een keer op voor internetexplorer.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                    Zoals hierboven al opgemerkt: Gewoon deze link aanklikken en even downloaden.
                    Probleem opgelost.

                    http://support.google.com/chrome/bin...l&answer=95346
                    nope.

                    dit is dwingen om over te stappen.

                    moeten we dadelijk allemaal een puntmuts op en met een rode neus achter de p.c. gaan zitten voor "we"op een normale manier "iets"kunnen bekijken?

                    men moet gewoon zorgen dat je vogelcafe kan bekijken met welke browser dan ook.

                    gr

                    ps : ik weet niet of ik wel goed gezocht heb maar "opeens" zijn in de topic zomaar mooie foto de berichten( wilde ik laten zien als voorbeeld + het feit dat er daar diverse oplossingen werden aangedragen die echter niets uithaalde in mijn geval) omtrent dit onderwerp verdwenen. ( ook weer veel foto's zag ik wel )
                    wat is dit?


                    ik zal wel niet goed gezocht hebben, en ja dat had ik op zeker niet , berichten staan er gewoon nog in, diverse foto's zijn echter wel verdwenen.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                      nope.

                      dit is dwingen om over te stappen.

                      moeten we dadelijk allemaal een puntmuts op en met een rode neus achter de p.c. gaan zitten voor "we"op een normale manier "iets"kunnen bekijken?

                      men moet gewoon zorgen dat je vogelcafe kan bekijken met welke browser dan ook.

                      gr
                      Ok, ik vind het prima. Maar wil je geen last van die vreemde zaken op je scherm dan zou ik het gewoon wel downloaden. Lekker snel ook. En zo'n groot bestand is het niet.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

                      Mijn website:

                      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        Ik denk dat het de bedoeling is dat er twee advertenties naast elkaar zijn, maar dat het door een of andere fout (in de HTML ofzo) de tweede advertentie niet zichtbaar is.

                        Als de tweede advertentie wordt weggehaald, heb je het probleem niet meer.
                        Of plaats de advertenties onderaan de pagina.

                        Opmerking


                        • #13
                          Mss ergens anders eens licht opsteken?

                          Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                          ik heb dit onderwerp ook al aanhangend gemaakt in de topic : zomaar mooie foto.

                          het probleem is en blijft bestaan
                          het vervelende is alleen dat dit probleem alleen bij vogelcafe zich voordoet, op geen enkele andere site/forum of weet ik veel wat. (dus waar zit de fout?).

                          niet bij mij, na tig x opschonen van p.c., updates etc. etc. (ik ben er nu wel uit waar het probleem vandaan komt en dat is het forum vogelcafe zelf).

                          ik vind gewoon dat "vogelcafe" zich dit moet aantrekken en zorgen dat het probleem opgelost word.

                          het is niet normaal natuurlijk dat je van browser zou moeten veranderen om van het probleem af te komen als het gaat om vogelcafe te kunnen bezoeken ( zonder tekstvakken etc.) , jaren en jaren heeft het naar behoren gefunctioneert, dus waarom nu niet? is er weer eens wat veranderd/ gesleuteld aan vogelcafe?

                          er zijn in het verleden al vaker dit soort dingen voorgekomen afkomstig/innerent aan bezoek van vogelcafe.
                          zoek maar op forum

                          ik hoop maar dat probleem opgelost kan worden.

                          mvg
                          Ik kan niet anders dan het met het bovenstaande volkomen eens zijn.
                          Op niet een website heb ik enig probleem,hetzij met inloggen(herinner mij),quote, e.d. De problemen zitten uitsluitend op Vogelcafe.
                          Met Internet Explorer is niets mis.
                          Mss moet de beheerder zijn licht eens bij anderen opsteken.
                          Bij Vogel Arena mss?
                          Vr.groeten van
                          Antoni





                          homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                          Opmerking


                          • #14
                            Ga me hier niet inmengen heb op een ander topic al "herrie"



                            psssssstt...."Maar gelijk heeft WK wel Henk3"

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
                              Ga me hier niet inmengen heb op een ander topic al "herrie"



                              psssssstt...."Maar gelijk heeft WK wel Henk3"
                              ik verkondig enkel mijn mening Lucky, meer niet.( ook al is deze soms tegendraads).
                              als men aanstoot op welke wijze dan ook aan mijn tekst wilt nemen dan is dat voor eigen rekening.

                              ik bedoel het goed maar het komt er alleen zo rot uit


                              mvg

                              Opmerking

                              Working...
                              X