Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer inbraak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • weer inbraak

    voor de derde keer hebben ze hier weer vogels weg gestolen heb aangifte gedaan.ben er nu kotsziek van en denk dat ik nu op een punt sta om op te houden met mijn geliefde hobby

    het gaat om de volgende vogels

    8 pimpelmees ring nummer bec 3304
    2 gekraagde roodstaart bec 3304


    het vreemde is dat de rest is blijven zitten ze zaten wel in de makkelijkste box.ondanks goede afscherming en beveiling is het ze toch weer gelukt


    klaas
    Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door bonkje
    voor de derde keer hebben ze hier weer vogels weg gestolen heb aangifte gedaan.ben er nu kotsziek van en denk dat ik nu op een punt sta om op te houden met mijn geliefde hobby

    het gaat om de volgende vogels

    8 pimpelmees ring nummer bec 3304
    2 gekraagde roodstaart bec 3304


    het vreemde is dat de rest is blijven zitten ze zaten wel in de makkelijkste box.ondanks goede afscherming en beveiling is het ze toch weer gelukt


    klaas
    ha jongen
    je zou er ook spoegziek van worden maar je heb nog wat zitten begrijp ik.
    dat het je plezier vergalt snap ik, ik hoop dat je met de overige vogels gewoon doorgaat.
    je zou zeggen dat het een inbraakje op bestelling is geweest, zo gericht .

    nou ja succes en ik hoop dat ze de daders een keer pakken want het zou haast wel moeten dat het dezelfde gasten zijn geweest.

    gr en sterkte

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bonkje
      voor de derde keer hebben ze hier weer vogels weg gestolen heb aangifte gedaan.ben er nu kotsziek van en denk dat ik nu op een punt sta om op te houden met mijn geliefde hobby

      het gaat om de volgende vogels

      8 pimpelmees ring nummer bec 3304
      2 gekraagde roodstaart bec 3304


      het vreemde is dat de rest is blijven zitten ze zaten wel in de makkelijkste box.ondanks goede afscherming en beveiling is het ze toch weer gelukt


      klaas
      Klaas,

      Veel sterkte. Super super balen zo'n inbraak.

      Maar ik zou toch maar doorgaan met deze geweldige hobby.

      Nogmaals hou je haaks.
      M.vr.gr.
      Wim van der Linden
      http://www.vvvogelvreugd.nl/

      Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door bonkje
        voor de derde keer hebben ze hier weer vogels weg gestolen heb aangifte gedaan.ben er nu kotsziek van en denk dat ik nu op een punt sta om op te houden met mijn geliefde hobby

        het gaat om de volgende vogels

        8 pimpelmees ring nummer bec 3304
        2 gekraagde roodstaart bec 3304


        het vreemde is dat de rest is blijven zitten ze zaten wel in de makkelijkste box.ondanks goede afscherming en beveiling is het ze toch weer gelukt


        klaas
        Hoi Klaas,

        Wat vreselijk weer zeg, wie doet dat nou?! Ik vind het echt erg voor je en snap dat je ontmoedigt raakt op deze manier. Ik hoop dat ze de daders vinden en dat jij het plezier in je vogeltjes terug krijgt.

        Sterkte!

        Cynthia
        Terug van weggeweest

        Opmerking


        • #5
          Ja diep droevig natuurlijk, succes met doorgaan.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            is diep triest dat het je weer is over komen
            sterkte er mee

            Opmerking


            • #7
              inderdaad in en in triest, goh erg veel sterkte Klaas, het is te hopen dat dit goed gaat komen.

              Opmerking


              • #8
                Gewoon doorgaan met onze mooie hobby.

                Al of niet met de nodige ip-camera's, tis toch van de zotte
                Sterkte ermee.
                Met vriendelijke groet:
                Henk.

                Opmerking


                • #9
                  Rotte vissen zijn het!!

                  Sterkte en doorgaan, laat je niet door zulke v... kl.... zakken klein krijgen.

                  Opmerking


                  • #10
                    Hoi Klaas

                    Het is om weemoedig van te worden, maar laat het je Kerst niet verknallen. Hopelijk na de jaarwisseling weer met nieuwe moed verder.

                    Success met je beslissing en ik hoop je hier nog een tijdje te zien.

                    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Henk Adelerhof
                      Gewoon doorgaan met onze mooie hobby.

                      Al of niet met de nodige ip-camera's, tis toch van de zotte
                      Sterkte ermee.
                      Inderdaad! Die vuile hufters op camera en dan op youtube zetten en een linkje naar het forum maken...

                      Sterkte Klaas! Het lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.

                      Opmerking


                      • #12
                        ja hier wordt je inderdaad doodziek van,schaf een grote bewakingshond aan het blaffen midden in de nacht schrikt al af,
                        plaats een automatische flitser die op bewegingsmelder werkt .wens je heel veel sterkte en hoop dat ze de schoften te pakken krijgen
                        m.vr.gr. Harry

                        Opmerking


                        • #13
                          ik snap niet wat ze met die gestolen vogels doen? er moeten toch afnemers voor zijn en wat doen die er dan weer mee?kweken?
                          het is wel raar vind ik dat je nooit hoort dat er weer een vogel teruggevonden word want je zou toch zeggen dat ze vroeg of laat weer ergens opduiken moeten?

                          veel sterkte bonkje ,ik hoop niet dat je ermee ophoudt maar ik zou het wel kunnen begrijpen.

                          Opmerking


                          • #14
                            sterkte, ik weet hoe jij/u zich voelt
                            www.fretteren.eu

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door gert bronkhorst
                              ik snap niet wat ze met die gestolen vogels doen? er moeten toch afnemers voor zijn en wat doen die er dan weer mee?kweken?
                              het is wel raar vind ik dat je nooit hoort dat er weer een vogel teruggevonden word want je zou toch zeggen dat ze vroeg of laat weer ergens opduiken moeten?

                              veel sterkte bonkje ,ik hoop niet dat je ermee ophoudt maar ik zou het wel kunnen begrijpen.
                              Waarschijnlijk zijn die beesten het land al uit voor we het weten.
                              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                              Opmerking

                              Working...
                              X