Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ikke ook nog een pc vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ikke ook nog een pc vraagje

    ik had ook nog een vraagje,ik moet een html code inbouwen op mijn website,deze heb ik gekregen van de persoon waaar ik me bij aangemeld heb.
    Nu geeft hij me aan dat ik de htmlcode moet inbouwen in de html weergave en niet in de textmodus.

    Mij vraag: waar doe ik dat dus?

    Als ik hem gewoon op een willekeurige plaats in een pagina van mijn website zet en alles opsla zie ik dus de htmlcode letterlijk op mijn webpagina waar eigenlijk dus een button zou moeten zitten(die htmlcode is een button)

    Zul je zeggen waarom vraag je dat niet aan die persoon,dit gaat in het duits en ik schrijf/praat redelijk duits maar technischduits is ff want anders.
    Mvg,
    Kingfisher.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
    ik had ook nog een vraagje,ik moet een html code inbouwen op mijn website,deze heb ik gekregen van de persoon waaar ik me bij aangemeld heb.
    Nu geeft hij me aan dat ik de htmlcode moet inbouwen in de html weergave en niet in de textmodus.

    Mij vraag: waar doe ik dat dus?

    Als ik hem gewoon op een willekeurige plaats in een pagina van mijn website zet en alles opsla zie ik dus de htmlcode letterlijk op mijn webpagina waar eigenlijk dus een button zou moeten zitten(die htmlcode is een button)

    Zul je zeggen waarom vraag je dat niet aan die persoon,dit gaat in het duits en ik schrijf/praat redelijk duits maar technischduits is ff want anders.
    Ik kan je niet helpen, Bob.
    Misschien dat Henk 3 dat kan. Hij heeft zich m.i. tot nu nu geprofileerd
    als computerdeskundige met sowieso zijn oplossingen hier op het forum.

    Wat is dat eigenlijk html code. Ik zie dat woord ook wel eens voorbijschuiven, maar ga dan gauw iets anders doen.(Hahahaha)
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      Probeer het anders eens op http://www.helpmij.nl de computer deskundigen over computers tablets smartphones etc.

      Maar ik vermoed, dat je code begint met html en eindigt met /html
      en die plak je in een script die ook zo begint en eindigd.

      als je nu die code tussen haakjes html en /html van de code zelf verwijderd, dat het dan goed is?
      Met vriendelijke groet:
      Henk.

      Opmerking


      • #4
        Verdraaid nog aan toe,Bob.

        Het zit in de naam "Henk".

        Die gasten zijn van zeer grote waarde hier op het forum met hun
        computerkennis.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #5
          Je moet dit denk ik dan wel in de "Bron" van je website plakken.

          Als je in je website aan het werk bent, klik je op bron en er komt ineens een hele zooi html code op je scherm. Je zult dan dus even uit moeten zoeken waar op de pagina je het dingetje tevoorschijn wil laten komen. Verder heb ik hier niet zo heel veel verstand van, laat staan dat ik verstand heb. (Weet zelf niet waar ik het zoeken moet.) Er zijn hier mensen die hier veel meer kaas van gegeten hebben dan ik.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            ik gebruik iig notepad++ om mijn homepage te verwerken, en het heeft een ingebouwd ftp server.

            ik probeer het zo uit te leggen:

            <html>

            jouw code:

            <html>
            buttoncodetekst
            </html>

            </html>

            dus als je die binnenste <html> en </html> verwijderd, hoor je dat niet meer te zien.

            Tis maar een idee, verder ook geen verstand van.
            Met vriendelijke groet:
            Henk.

            Opmerking


            • #7
              King,
              probeer anders ff( als dingen nog steeds niet lukken ondanks de adviezen/aangedragen opties hier) een mail naar de webmaster (peter) te doen die moet dit toch wel weten en anders mail je ff naar Ton Koek, die weet dit ook wel.
              ikzelf kan je helaas niet helpen.

              mvg

              Opmerking


              • #8
                Iedereen bedankt voor de antwoorden,ga eens kijken en lukt het niet dan zal ik er een mailtje aan wagen naar de webmaster,maar die zal ongetwijfeld ook zat te doen hebben of anders naar Ton.
                Ik kijk eventjes wat ik zelf kan doen.
                Mvg,
                Kingfisher.

                Opmerking

                Working...
                X