Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat voor badje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wat voor badje

    Heeft er iemand tips wat ik het beste kan aanbieden aan mijn tropen voor bad mogelijkheid in mijn binnenkooien.
    Heb er van de week een schaaltje in gezet , leek na een half uurtje wel of er een water gevecht had plaats gevonden in en buiten de kooi

  • #2
    ik zelf zou het zo niet weten misschien een vogelbadje die je bij de speciaal zaak kan krijgen? wij hebben binnen roze collies zitten en als die mogen badderen dan wordt ook een waterbalet
    onze website: hobbydieren en als je er toch bent laat alsjeblieft een berichtje achter in het gasten boek

    Opmerking


    • #3
      Ik gebruik in mijn vluchtjes gewoon die transparante badhuisjes die je normaal aan het front van een kooi hangt.
      Ik heb alleen een schroefhaakje aan de achterkant gemaakt zodat ik het gewoon aan het gaas kan hangen en ik moet zeggen de natte zooi valt mee.
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        In mijn vluchtjes staat ook een schaaltje op de grond. Er zitten niet veel vogeltjes in dus dat gaat prima.

        In mijn grote voliere zitten meer vogels, daar heb ik een grote schaal staan met daarin een kleinere schaal.
        Als er gebadderd wordt, is de vloer rondom het badje niet nat geworden, het water wordt dan in de grote schaal opgevangen.
        Beide schalen worden elke dag zuiver gemaakt.
        Soms 2x per dag als ze veel hebben gebadderd.

        Voor mij werkt het prima zo.
        groetjes
        Heidi

        Neem eens een kijkje op mijn site.
        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

        Opmerking


        • #5
          Is dit misschien wat Joan? Kost een paar euro, en geen geknoei.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Drum
            Is dit misschien wat Joan? Kost een paar euro, en geen geknoei.
            Mvg,
            Kingfisher.

            Opmerking

            Working...
            X