Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie op roverspad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Politie op roverspad

    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

  • #2
    " De politie is je vriend '' luid de slogan, als ze hier komen zal ik ze dan ook hartelijk begroeten met een flinke knuppel.

    '' betreden op eigen risico staat op m'n deur '', ik ben de schuldig niet.

    Opmerking


    • #3
      Ik heb 2 honden die aanslaan als iemand de tuin in komt. Bijten als iemand ze probeert te aaien en ik het niet heb goedgekeurd....
      Normaal kunnen ze maar tot de helft van de tuin, want daar staat een hek.... ik zal dat hek voortaan maar vanaf 7 uur open zetten.
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking


      • #4
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            ik moet eerlijk bekennen animal, dat ik er een keer iets van op TV heb gezien (een cameraploeg volgde agenten die dit deden), vorig jaar rond deze tijd. toen plakte ze inderdaad ook van die voetsporen maar wat ik me kan herinneren was dat ze dat op de deurmat deden.

            Opmerking


            • #7
              Dit IS gebeurd, Animal.
              2 vriendinnen van me vertelden me deze week dat ze op deze manier bezocht zijn door de politie en zich wild geschrokken waren.

              Toen ze zeiden dat de politie niet zomaar mocht binnenstappen in hun tuin, zeiden die doodleuk: "Ja dat mogen wij wel, want wij zijn van de politie en dit is het kader van onderzoek naar beveiliging."

              Dit is niet iets vaags wat ik ergens via via gelezen heb ofzo. 2 vriendinnen hebben het zelf meegemaakt en het me verteld.

              Normaal hecht ik ook niet zoveel waarde aan dit soort verhalen, maar nu hebben 2 vriendinnen van me het zelf meegemaakt.
              Het ergste vond ik nog dat de politie zich de schrik van hen niet kon indenken, of zich er niets van aantrok en deden alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat de politie bij je inbreekt.
              'Vliegde ik?'
              -'Nee, je valde.'

              Opmerking


              • #8
                Ik denk dat je vriendinnen hebt die teveel drinken ,of in sprookjes geloven ,of die door een bekende flink voor de gek zijn gehouden.,en houden van flink overdrijven.
                Als ik van vrienden zou horen dat dit in mijn buurt gebeurt ,dan bel ik zelf wel even de politie om te vragen of het echt zo is.

                Opmerking


                • #9
                  ik heb ook zo mijn bedenkingen over dit verhaal.

                  Opmerking


                  • #10
                    Hier was geloof ik ook iemand erg geschrokken van een politie bezoekje

                    Eemkrant.nl brengt het nieuws uit de gemeente Eemsdelta, Midden-Groningen en de gemeente Het Hogeland. volg ons ook op Facebook en Twitter.
                    Groeten Michael

                    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                    Opmerking


                    • #11
                      Na duidelijk 3 keer aangegeven te hebben dat ze ongewenst zijn

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                        Ik denk dat je vriendinnen hebt die teveel drinken ,of in sprookjes geloven ,of die door een bekende flink voor de gek zijn gehouden.,en houden van flink overdrijven.
                        Als ik van vrienden zou horen dat dit in mijn buurt gebeurt ,dan bel ik zelf wel even de politie om te vragen of het echt zo is.
                        Pardon, wil je alsjeblieft mijn vriendinnen niet beledigen?
                        Mijn vriendinnen verzinnen zulke dingen niet zomaar.

                        Je hoeft het verhaal niet te geloven, maar mijn vriendinnen, lieve mensen die jij niet kent, voor dronkaards uit te maken en mensen beledigen, en schofferen...... dat zegt meer over jou dan over hen.
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

                        Opmerking


                        • #13
                          mochten ze langs komen waar ik zo mijn bedenkingen over heb dan hebben zij een probleem met mijn trouwe vrienden (hebben een zeer goed gebit) .
                          ze zijn 24 uur per dag aanwezig en 7 dagen per week

                          Opmerking


                          • #14
                            "Om het inbrekers makkelijker te maken om te zien waar de politie makkelijk binnen kon komen, plakken ze een sticker met een voetstap op je poort of op de plek waar zij makkelijk konden inbreken.

                            Uitstekende zet van die agenten.
                            Zo weten de inbrekers dat ze bij mijn buren moeten zijn.

                            Opmerking


                            • #15
                              hahaha, ik krijg opeens een gemeen idee

                              Als je weet, dat je buurman pitbulls houdt, of een ander soort piranha op 4 poten, dan plak je stiekum zelf zo'n witte voetstap op die man zijn deur

                              En dan op je polshorloge checken hoe lang het duurt dat je een gil hoort.
                              Met vriendelijke groet:
                              Henk.

                              Opmerking

                              Working...
                              X