PDA

Bekijk Volledige Versie : Vogels naar Noorwegen

anup
07-11-2012, 13:35
Heeft er iemand met vogels naar Noorwegen te verzenden?

Of als ik die zelf wil brengen hoe pak ik dit het beste aan?

natuurkweker
07-11-2012, 13:51
ik denk dat je vogels wild bestellen en die dan thuis gebracht worden ?
wat voor vogels wil je dan als vragen mag??
ik vind het altijd erg link
vaak is geld over maken en je krijgt geen vogel en engelse mails reageer daar niet op dit zijn oplichters of andere buitelandse mails gebrekkig nederlands bevoorbeeld

Drum
07-11-2012, 20:00
Nee niet bestellen, maar verzenden of zelf brengen natuurkweker.
Ik heb er helaas geen ervaring mee anup, maar hoop dat er iemand is, die je wegwijs kan maken.;)

natuurkweker
07-11-2012, 21:44
als ik een vogel koop wil ik weten wat ik koop dus ga er liever zelf heen zodat ik weet wat ik koop .

VINKEMAN
07-11-2012, 22:21
Hallo,

Kijk eens op WWW. sprinterservice.nl .
Het is een verzendfirma uit Amsterdam die heel goed werk levert.
Ik heb gisteren nog met deze firma vogels verzonden naar Oostenrijk.
Vandaag heb ik al een telefoontje gekregen vanuit Oostenrijk, dat de vogels goed zijn aangekomen. Voor de verzendkist moet je natuurlijk zelf zorgen.
Het is niet de eerste keer dat ik met deze firma werk en het is telkens prima in orde geweest. Binnen de 24 u zijn de vogels vanuit Belgie in Oostenrijk.
Alle gegevens over het verzenden van vogels kan je op hun site terugvinden.

Als het over verzenden van vogels gaat, heb ik het volle vertrouwen in de verzendfirma's.
Als het over aankoop gaat via internet of telefoon, moet er een goed vertrouwen zijn met de verkoper.
Als men bij een kweker gaat kopen, kan men inderdaad zien hoe hij zijn vogels verzorgt en hoe de vogels er uitzien op dat moment. Wie weet , dat die zelfde vogels al geen maand aan de kuur zijn? 14 dagen later zitten ze bol of zijn zij dood.
Bij aankoop van vogels moet er altijd vertrouwen zijn en is er steeds een risico aan verbonden.

Groeten
André

Drum
08-11-2012, 01:21
als ik een vogel koop wil ik weten wat ik koop dus ga er liever zelf heen zodat ik weet wat ik koop .

Nee beste natuurkweker, hij wil vogels naar Noorwegen verzenden en anders zelf brengen.:rolleyes: