Mededeling

Collapse
No announcement yet.

levend voer geven aan kruising

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • levend voer geven aan kruising

    Moet men aan de jongen van de kruising distelvink x kanarie of kanarie x distelvink levend voer geven??

    Of is goed eivoer genoeg?
    http://roodmussenexogroenvink.skyrock.com/

  • #2
    Eivoer is zeker voldoende .
    MAAR ...
    Ik persoonlijk geef nog eens diepvries pinkies en bufalo's door hun eivoer , enkel al voor de extra voedingswaarden , waardoor de jongen ook sneller doorgroeien ...

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door blauwkobaltkanarie
      Moet men aan de jongen van de kruising distelvink x kanarie of kanarie x distelvink levend voer geven??

      Of is goed eivoer genoeg?
      ola: putter x kanarie .. maar kanarie x putter .
      wanneer je : kanarie x putter kan kweken . bravo .

      Opmerking


      • #4
        enkel al voor de extra voedingswaarden , waardoor de jongen ook sneller doorgroeien ...
        Welke extra voedingswaarden ? Want nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Van den Broeck Alfons
          Welke extra voedingswaarden ? Want nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt.
          dierlijke eiwitten
          www.fretteren.eu

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Van den Broeck Alfons
            Welke extra voedingswaarden ? Want nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt.
            BV een hoog gehalte aan Eiwitten en een laag vetgehalte
            http://dewittn17.skyrock.com/

            Opmerking


            • #7
              Boekweit is ook heel goed omwille van zijn eiwitten .

              Ik maal het fijn , en meng het onder mijn eivoer .

              Boekweit is ook heel goed om in zaadvorm te geven tijdens de rui .

              Opmerking


              • #8
                dierlijke eiwitten
                OK, het zullen met 300% zekerheid geen plantaardige eiwitten zijn.

                BV een hoog gehalte aan Eiwitten en een laag vetgehalte

                Opmerking


                • #9
                  Eerst en vooral hangt dit volledig af van het metabolisme van de vogel , als de vogel een goed metabolisme heeft , kan hij zonder probleem het hoge gehalte eiwitten verwerken ... en visa versa ...

                  De meeste kwekers gebruiken dan ook diepvries buffalo's en pinky's

                  Opmerking


                  • #10

                    Opmerking


                    • #11
                      Ze worden eerst gekookt en dan onmiddelijk in gevroren ...

                      Opmerking


                      • #12
                        Ze worden eerst gekookt en dan onmiddelijk in gevroren ...

                        Opmerking


                        • #13
                          Denk maar aan de goudvinkenkweek, veertig jaren geleden, met het vangen van spinnetjes e.d. in de vrije natuur bij het ochtendgluren. Al dat spinnetjesgedoe komt er nu niet meer aan te pas.


                          inderdaad deze worden nu groot gebracht met, ingevroren buffelo's en pinkies en een goed eivoer


                          de pinkies en buffelo's worden eerst geblanceerd , dan gevriesdroogt en daarna in bevroren toestand bewaard
                          www.fretteren.eu

                          Opmerking


                          • #14
                            Winkel binnenstappen en uit de diepvries halen ... dit is het enigste proces die ik ken ...

                            Opmerking


                            • #15
                              Het proces :

                              Opmerking

                              Working...
                              X