Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • oud

    Hebben jullie dat ook wel eens?
    wat zal u zich afvragen?

    nou:

    Kind komt thuis en zingt een liedje de hele dag en is er helemaal "gek"van.
    Ik ga kind van school halen en al die jong zitten met zijn allen te zingen:

    hop,hop en nog wat er achteraan (weet die tekst niet).
    snap er geen sikkepit van en kan het van voor tot achter niet verstaan.

    Wat blijkt .................het is de hit van het moment maar ik begrijp het gewoon weg niet.

    Word ik nu gewoon oud ( ik dacht dat ik een hippe vader was ) of hebben jullie dat nu ook wel eens?

    Oordeel zelf :

    het orgineel:
    PSY - ‘I LUV IT’ M/V @ https://youtu.be/Xvjnoagk6GUPSY - ‘New Face’ M/V @https://youtu.be/OwJPPaEyqhIPSY - 8TH ALBUM '4X2=8' on iTunes @https://smarturl.it/P...


    En dit is helemaal je van het bij die meiden en doen allemaal dat stemmetje na:

    PSY - DADDY(feat. CL of 2NE1) M/V @ https://youtu.be/FrG4TEcSuRgPSY - 나팔바지(NAPAL BAJI) M/V @ https://youtu.be/tF27TNC_4pcPSY - 7TH ALBUM '칠집싸ì´ë‹¤' on iTunes @ ...


    Is toch gewoon T-ring muziek? Uit Zuid-Korea

    mvg

  • #2
    Het is wel een leuk deuntje ,voor even dan.
    Maar wij zijn daar toch te oud voor ,denk ik.
    Als de kinderen zoiets zingen of na doen wil dat ook helemaal niet zeggen dat ze het zelf verstaan ,of snappen waar het over gaat.

    Opmerking


    • #3
      'T meeste kan ik niet verstaan maar ach het heeft wel iets toch?
      Goed voor je spieren om mee te hossen.

      En ja op een gegeven moment been je het niet meer bij hoor. Volkomen normaal denk ik.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Animal
        Maar wij zijn daar toch te oud voor ,denk ik.
        Ik ben dus toch niet de enigste die daar zo ongeveer over denkt, gelukkig

        Oorspronkelijk geplaatst door Animal
        Als de kinderen zoiets zingen of na doen wil dat ook helemaal niet zeggen dat ze het zelf verstaan ,of snappen waar het over gaat.
        Watch the best videos on YouTube from Wiz Khalifa here:http://www.youtube.com/playlist?list=PLakoz4isJL_mdAOvmFD8ddUZFZc4HqewoWiz Khalifa's new album O.N.I.F...



        het is maar goed dat ze het nog niet allemaal begrijpt maar soms gaat ze spontaan keihard staan te zingen in supermarkt bv. en dan heb ik toch zoiets van

        Opmerking


        • #5
          Jij bent gewoon oud!
          Ik heb al hun ceedee's, ook mijn iepot, androjt en tabletten....
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            De laatste link van WK pakt ie bij mij niet helaas (ben wel benieuwd).

            Ik heb de hele dag 3FM aan en toen ik Psy met Gangnam Style voor het eerst hoorde... Vreselijk! Maar.... als je hem vaker hoort ga je hem gedogen en nog erger..... meezingen

            Wat misschien ook wel leuk is; welke muziek begrepen onze ouders niet toen wij jong waren? Ik denk dat mijn ouders Nirvana, Pearl Jam en Guns 'n Roses maar geschreeuw vonden

            Hoe zit dat bij jullie?

            Groetjes,
            Cynthia
            Terug van weggeweest

            Opmerking


            • #7
              Ook ik

              Ik denk dat mijn ouders Nirvana, Pearl Jam en Guns 'n Roses maar geschreeuw vonden

              Hoe zit dat bij jullie?
              Ik leef enorm met je ouders mee................

              Groet,

              Rob.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                Ik leef enorm met je ouders mee................

                Groet,

                Rob.
                Hahaha tja... Nou mijn moeder is er wel overheen hoor... Denk ik... (mijn vader is helaas al 14 jaar geleden overleden, maar dat kwam niet door mijn muziek ).
                Maar ik denk dat hun ouders de Stones en de Beatles niet begrepen.
                Terug van weggeweest

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                  Jij bent gewoon oud!
                  Ik heb al hun ceedee's, ook mijn iepot, androjt en tabletten....
                  misschien ligt hierin ( tabletten ) de sleutel wel ?
                  als ik wat extra tabletten inneem ga ik het vanzelf ook leuk vinden misschien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cynnie

                  Ik heb de hele dag 3FM aan en toen ik Psy met Gangnam Style voor het eerst hoorde... Vreselijk! Maar.... als je hem vaker hoort ga je hem gedogen en nog erger..... meezingen


                  Groetjes,
                  Cynthia
                  hahahahaha kan je mij de tekst ook leren dan

                  ik snap dat elke generatie zo zijn eigen muziek heeft maar .....................
                  nou ja

                  val in herhaling,( moet niet te vaak gaan gebeuren) word dus echt oud hahahahahahahaha.

                  ik snap ook dat ik ze niet tegen "alles" kan beschermen/behoeden ( en dan is dit wellicht nog wel het minst ergste van alles ) maar dan mag ik het er het nog wel niet helemaal mee eens zijn. (toch?).

                  kijk dat Zuid-Koreaanse liedje vind ik dan opzich nog wel meevallen maar er zijn liedjes ( niet normaal meer).

                  kleine meisjes worden groot , zal aan kl.remuziek moeten wennen zeker?

                  mvg

                  Opmerking


                  • #10
                    Sorry WK maar helaas is het zo.
                    Ben zelf ook nog jong en volg wel wat muziek.

                    Gangnamstyle is recent aan het opkomen. Kan altijd dat je het nog niet gehoord hebt, want is nog niet zolang bekend.
                    Binnenkort komt het wel meer voor op de radio. Nu is het gewoon via youtube, Facebook Twitter en dat soort netwerken dat deze muziek open word gedeeld.

                    Ik zou zeggen
                    Ga eens opzoek via youtube

                    Succes!
                    http://dewittn17.skyrock.com/

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning

                      ik snap ook dat ik ze niet tegen "alles" kan beschermen/behoeden ( en dan is dit wellicht nog wel het minst ergste van alles ) maar dan mag ik het er het nog wel niet helemaal mee eens zijn. (toch?).
                      kleine meisjes worden groot .

                      mvg
                      Je hoeft het er helemaal niet mee eens zijn. En ik vrees dat de wens om te beschermen nooit zal weggaan. Ben ondertussen 31 heb ondertussen al wat ervaringen opgebouwd en vooral mijn moeder maakt zich nog steeds zorgen om bepaalde streken die ik uithaal.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning

                        hahahahaha kan je mij de tekst ook leren dan

                        ik snap dat elke generatie zo zijn eigen muziek heeft maar .....................
                        nou ja

                        mvg


                        Succes! :-)

                        Ik vind heel veel muziek van tegenwoordig ook echt slecht, je kunt het geen muziek meer noemen. Maar gelukkig wordt er ook nog steeds hele mooie muziek gemaakt.

                        Groetjes,
                        Cynthia
                        Terug van weggeweest

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
                          Sorry WK maar helaas is het zo.
                          Ben zelf ook nog jong en volg wel wat muziek.

                          Gangnamstyle is recent aan het opkomen. Kan altijd dat je het nog niet gehoord hebt, want is nog niet zolang bekend.
                          Binnenkort komt het wel meer voor op de radio. Nu is het gewoon via youtube, Facebook Twitter en dat soort netwerken dat deze muziek open word gedeeld.

                          Ik zou zeggen
                          Ga eens opzoek via youtube

                          Succes!
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
                          Je hoeft het er helemaal niet mee eens zijn. En ik vrees dat de wens om te beschermen nooit zal weggaan. Ben ondertussen 31 heb ondertussen al wat ervaringen opgebouwd en vooral mijn moeder maakt zich nog steeds zorgen om bepaalde streken die ik uithaal.
                          ja maar in jouw geval ..................................kan ik dat volkomen begrijpen hahahahahahahahahaha


                          Oorspronkelijk geplaatst door Cynnie
                          http://www.lyricsfreak.com/p/psy/gan..._21031735.html

                          Succes! :-)

                          Ik vind heel veel muziek van tegenwoordig ook echt slecht, je kunt het geen muziek meer noemen. Maar gelukkig wordt er ook nog steeds hele mooie muziek gemaakt.

                          Groetjes,
                          Cynthia
                          Oorspronkelijk geplaatst door Cynnie

                          toen ik Psy met Gangnam Style voor het eerst hoorde... Vreselijk! Maar.... als je hem vaker hoort ga je hem gedogen en nog erger..... meezingen


                          Groetjes,
                          Cynthia
                          ik heb mijn Zuid -koreaans wat laten versloffen de laatste tijd zullen we maar zeggen
                          dusse , waar kan ik zodadelijk jouw ingezongen versie beluisteren ? hahahahahahaha

                          gr

                          Opmerking


                          • #14
                            Nou dat is misschien wel DE oplossing... Als je mij hebt horen zingen vind je alles maar dan ook echt alles wat daarna komt niet zo erg om aan te horen Hahaha.
                            Terug van weggeweest

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Cynnie
                              Nou dat is misschien wel DE oplossing... Als je mij hebt horen zingen vind je alles maar dan ook echt alles wat daarna komt niet zo erg om aan te horen Hahaha.
                              da's een goeie

                              misschien moeten ze maar altijd zo doen


                              versie 1 voor de jeugd :



                              versie 2 voor de ouwe hap :

                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                              is tenminste op te fluiten, wie hoor je nu nog fluiten tegenwoordig ?
                              er word te weinig gefloten hahahahahahahahaha


                              groetjes

                              Opmerking

                              Working...
                              X