Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elegantgors

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Elegantgors

    Vandaag wat oude jaargangen vogelmaandbladen" De Vogelgids" op de kop getikt en kwam een stukje tegen over de elegantgors(Emberiza elegans elegans).
    Aantal jaren terug kwam ik ze nog wel eens tegen,iemand een idee of ze nog gekweekt/gehouden worden?
    Mvg,
    Kingfisher.

  • #2
    ff wat anders

    oh tot mij grote schaamte bedenk ik me nu ineens dat ik jouw wat beloofd had aangaande de goudbuikortolaan.

    heb ik nog niet gedaan,is dit nog gewenst?

    dan zal ik anders dat mailadres voor je opzoeken en dan kan je het zelf ff vragen nog,lijkt me beter.

    het is maar goed dat mijn kop aan mijn lijf vast zit want soms.............................................. ......

    sorry kingfisher.

    groeten

    ps: wat betreft de elegantgors ..................die ben ik al een poosje niet meer tegengekomen.
    vandaag wel bericht gehad van een buitenlandse vriend dat het hem eindelijk gelukt was met de cirlgors (na 5 jaar proberen).

    Opmerking


    • #3
      Geen schaamte Wk ik vergeet ook wel eens wat.
      Maar ik heb een pop kunnen kopen in Aachen.
      Mooie vogel met dnapapieren van dit jaar,hij had er twee zitten en voor een redelijke prijs of wat heet redelijk ik had het er voor over laten we het maar zo zeggen.

      En wat die elegant betreft,ligt dus toch niet aan mij,ga mijn ogen maar eens de kost geven.
      En die cirlgors is ook een mooie die je niet vaak ziet.
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking

      Working...
      X