Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roulroul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Roulroul

    Wanneer kun je het geslacht bepalen bij roulroul kuikens


    .
    Die van mij zijn van eind juni en de ondersnavels beginne rood te kleuren

  • #2
    waarom zou je hiermee willen haasten? als ze volledig zijn uitgeruid weet je genoeg. natuurlijk kan je van te voren gaan speculeren maar je weet het 100% zeker op het moment dat ze hun adult verenkleed hebben.

    daarbij je kan ze toch nog niet verkopen voordat ze zijn uitgeruid.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door van Tuijl
      waarom zou je hiermee willen haasten? als ze volledig zijn uitgeruid weet je genoeg. natuurlijk kan je van te voren gaan speculeren maar je weet het 100% zeker op het moment dat ze hun adult verenkleed hebben.

      daarbij je kan ze toch nog niet verkopen voordat ze zijn uitgeruid.
      Wie heeft het over verkopen? Ik vraag alleen wanneer kun je het zien! Of ben ik nu ingesprek met een potentieel geintereseerde? Dat is mogelijk als ze op kleur zijn!!je laat het maar weten.

      Opmerking


      • #4
        niemand, daarop liet ik een lijntje wit ertussen, het was extra informatie, misschien overbodig maar wel een feit.

        ik ben ook geen geinteresseerde al zijn het wel fantastische grondvogels.

        als ik jou was zou ik zelf vanalles (de veranderingen in verenkleed, gedrag etc.) opschrijven in een logboek zodat jij zelf de volgende precies kan uitleggen waar diegene op moet gaan letten.

        je ziet het vanzelf wel

        Opmerking


        • #5
          Dat is een goed idee, zeker omdat de hen alweer op eieren zit

          Bedankt

          Opmerking


          • #6
            veel succes, ik ben blij dat ik heb kunnen helpen. misschien is foto's maken (om de dag bijvoorbeeld) ook wel een goed idee

            Opmerking

            Working...
            X