Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte Raza espanol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Witte Raza espanol

    zijn er hier op het forum ook mensen die witte raza espanol hebben.
    of die ze hadden en mij er iets over kunnen willen vertellen
    k

  • #2
    Ze schijnen wit te zijn Wim
    http://wiggel.skyrock.com/

    Opmerking


    • #3
      duits wit,engels wit of spaans wit

      mvg eddie

      Opmerking


      • #4
        Ik heb op het moment een witte man zitten,wat wil je weten?
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          weg

          Ik heb op het moment een witte man zitten,wat wil je weten?
          Waarschijnlijk wanneer je hem weg doet.........

          Groet,

          Rob.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door RobK
            Waarschijnlijk wanneer je hem weg doet.........

            Groet,

            Rob.
            ja misschien wel
            maar mag niet handel via deze weg he:P

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
              Ik heb op het moment een witte man zitten,wat wil je weten?
              hoe kweek je
              ze wit ?

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                Waarschijnlijk wanneer je hem weg doet.........

                Groet,

                Rob.
                Heb je helemaal gelijk in,ze gaan er allemaal uit incl de witte man.
                Mvg,
                Kingfisher.

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim139
                  hoe kweek je
                  ze wit ?
                  Moet je eerlijk zeggen dat ik deze zelf aangeschaft heb en dit jaar ben gaan kweken,ik had de man op een groene pop gezet(of zwart/wit heet dat tegenwoordig)en heb een aantal witbonte en geelbonte jongen gekweekt mooie vogels om te zien maar het ging me een beetje te snel,uit dat koppel 12 jongen over drie rondes,terwijl ik normaal maar 2 rondes doe maar ze bleef doorgaan.
                  Uiteindelijk het koppel gescheiden,vond het wel welletjes.
                  De minste jongen heb ik al weggedaan en de bedoeling was om met de 4 jongen die ik nog over heb 1 of 2 tt's te spelen en dan alles weg te doen.
                  De reden,ze gaan als muizen en als ik dat had gewild had ik wel muizen gaan kweken,dit is niet mijn ding.
                  Om volgend seizoen dan met 2 koppels verder te gaan en dan met een 20 jongen te zitten die je aan de straatstenen niet kwijt kan daar begin ik niet aan.
                  ik vind het leuk om te kweken maar omdat je niet alles kan houden moet je er ook zonder problemen wat kunnen verkopen/ruilen en er niet mee te hoeven leuren.
                  ik ga verder met de wilde kanaries en de geelkruinkanaries en misschien nog een ander cinisoortje en wat ik daarvan kweek kan ik makkelijk ruilen/verkopen en aan het eind van het seizoen zit ik niet met een tig aantal jongen,gewoon een bescheiden aantal.
                  Mocht je interesse hebben in die raza's stuur maar een pbtje,je kunt ze zo overnemen,ik zal je het vel niet over de oren halen
                  De jongen kun je er zo bij krijgen.
                  Wat het wit kweken betreft zou je de vraag beter op Robk kunnen richten die heeft daar mee kaas van gegeten dan ik.
                  Mvg,
                  Kingfisher.

                  Opmerking


                  • #10
                    raza

                    hoi kingfisher.
                    ik dacht dat je foto,s zou sturen van de raza,s.
                    en dat je ze leuk vond.
                    nu lees ik heel andere dingen.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
                      Moet je eerlijk zeggen dat ik deze zelf aangeschaft heb en dit jaar ben gaan kweken,ik had de man op een groene pop gezet(of zwart/wit heet dat tegenwoordig)en heb een aantal witbonte en geelbonte jongen gekweekt mooie vogels om te zien maar het ging me een beetje te snel,uit dat koppel 12 jongen over drie rondes,terwijl ik normaal maar 2 rondes doe maar ze bleef doorgaan.
                      Uiteindelijk het koppel gescheiden,vond het wel welletjes.
                      De minste jongen heb ik al weggedaan en de bedoeling was om met de 4 jongen die ik nog over heb 1 of 2 tt's te spelen en dan alles weg te doen.
                      De reden,ze gaan als muizen en als ik dat had gewild had ik wel muizen gaan kweken,dit is niet mijn ding.
                      Om volgend seizoen dan met 2 koppels verder te gaan en dan met een 20 jongen te zitten die je aan de straatstenen niet kwijt kan daar begin ik niet aan.
                      ik vind het leuk om te kweken maar omdat je niet alles kan houden moet je er ook zonder problemen wat kunnen verkopen/ruilen en er niet mee te hoeven leuren.
                      ik ga verder met de wilde kanaries en de geelkruinkanaries en misschien nog een ander cinisoortje en wat ik daarvan kweek kan ik makkelijk ruilen/verkopen en aan het eind van het seizoen zit ik niet met een tig aantal jongen,gewoon een bescheiden aantal.
                      Mocht je interesse hebben in die raza's stuur maar een pbtje,je kunt ze zo overnemen,ik zal je het vel niet over de oren halen
                      De jongen kun je er zo bij krijgen.
                      Wat het wit kweken betreft zou je de vraag beter op Robk kunnen richten die heeft daar mee kaas van gegeten dan ik.
                      ga je er nog mee showen of dat niet meer?

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door steven1949
                        hoi kingfisher.
                        ik dacht dat je foto,s zou sturen van de raza,s.
                        en dat je ze leuk vond.
                        nu lees ik heel andere dingen.
                        Hoi Steven,foto's staan er inmiddels al een tijdje op in een ander topic en begrijp me niet verkeerd ik vindt het nog steeds leuke en mooie vogels met een fijn karakter.
                        Ook hebben ze een leuke zang maar waar ik niet opgerekend had is dat ze zo makkelijk broeden en grote nesten hebben,met de andere vogels die ik heb gaat dat niet zo vlot en ook kleinere nesten.

                        Komt nog bij en dat heb je waarschijnlijk al gelezen,ik vindt het leuk om vogels te kweken maar ik kweek ze niet om naar de opkoper te brengen en er mee te moeten leuren en niet weten waar ze terecht komen.
                        Als ik 20 jongen kweek kan ik ze niet alle 20 houden en als ik ze dan ook nog met moeite kwijtraak houdt het voor mij op.

                        Ik hoef niet elk seizoen zo veel mogelijk jongen op stok te hebben.als ik per koppel een stuk of 4 op stok heb ben ik meer dan tevreden.
                        En tt's spelen is leuk maar ik speel er hoogstens 2 max 3,vaak niet eens en 20 jongen kweken betekent niet 20 tt waardige vogels kweken.
                        Misschien dat jij het anders ziet en dat is je goed recht maar zo zie ik het.
                        Mvg,
                        Kingfisher.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Wim139
                          ga je er nog mee showen of dat niet meer?
                          Ik wil er misschien 2 showen maar als jij ze zou willen hebben is dat geen probleem.
                          Mvg,
                          Kingfisher.

                          Opmerking


                          • #14
                            raza

                            hallo kingfisher.
                            ik kweek ook voor mijn plezier.
                            speel op een paar shows mee.
                            als laatste altijd de bonds show in apeldoorn.
                            daar spelen we aardig mee.
                            de vogels gaan het meest naar liefhebbers en zo weinig mogelijk naar een opkoper.

                            Opmerking


                            • #15
                              Ik heb net een gele raza man gekocht een geelschimmel kleurige pop en een witte pop zijn leuke beestjes hopelijk kan ik je aan het eind van het jaar iets meer vertellen over de kweek
                              Groetjes van marco

                              Opmerking

                              Working...
                              X