Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roze bourkes pop of toch een man?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • roze bourkes pop of toch een man?

    Een kennis van mij heeft een 'koppeltje' bourkes parkieten zitten een wildkleur man en een roze pop. Gisteren ben ik daar langs geweest en mij viel op dat deze wel erg roze is in vergelijking met mijn eigen roze pop, en omdat ik hier en daar lees dat een man meer roze heeft dan een pop dacht ik gelijk van zou het een man kunnen zijn? Maar zijn er mensen die wat meer ervaring hebben en op de onderstaande foto's kan zien of het een pop of toch een man is?




  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door vadez
    Een kennis van mij heeft een 'koppeltje' bourkes parkieten zitten een wildkleur man en een roze pop. Gisteren ben ik daar langs geweest en mij viel op dat deze wel erg roze is in vergelijking met mijn eigen roze pop, en omdat ik hier en daar lees dat een man meer roze heeft dan een pop dacht ik gelijk van zou het een man kunnen zijn? Maar zijn er mensen die wat meer ervaring hebben en op de onderstaande foto's kan zien of het een pop of toch een man is?



    als je twijfel bij een opaline wat heel goed kan kun je op het gedracht van de vogel af gaan fluit en je zult de poppen met de kop zien trillen en mannen blijven stil of gaan stijgeren meestal het laatste.ook zijn mannen schooner in de kop en rose,r poppen latten meer eumelanine zien of wit.

    m.v.g eric

    Opmerking

    Working...
    X