PDA

Bekijk Volledige Versie : eigen websites, blogs etc. van vogelcafe leden

winterkoning
05-07-2012, 09:22
hebben we dat eigenlijk ? nee hť.
ja staat achter de naam in de ledenlijst, maar kan peter dit niet beter naar "voren"(home -blad) halen voor de zoekende mensen?

is dat misschien dan wel een extra toevoeging aan/op het beginblad van ons forum?

diegene die dat willen er hun eigen website,blog,youtube kanaal etc etc eropzetten.

zou leuk kunnen zijn om ze allemaal eens langs te gaan en dat ze allemaal te vinden zijn onder 1 button.

zomaar suggestie

mvg

Serinus
05-07-2012, 18:59
Hallo,

Ja, kan misschien wel een uitbreiding zijn.
Maar goed, er zijn natuurlijk ůůk mensen met een commerciŽle pagina.....

Groeten, Serinus.

winterkoning
06-07-2012, 09:26
yep ff niet aangedacht
groetjes

Animal
06-07-2012, 10:46
Hallo,

Ja, kan misschien wel een uitbreiding zijn.
Maar goed, er zijn natuurlijk ůůk mensen met een commerciŽle pagina.....

Groeten, Serinus.

Die links worden dan gewoon door de moderator weg gehaald .(wordt dan aangemerkt als spam)
Dat werkt zo ook bij ander soort forums.

winterkoning
06-07-2012, 10:56
Die links worden dan gewoon door de moderator weg gehaald .(wordt dan aangemerkt als spam)
Dat werkt zo ook bij ander soort forums.

opzich heb je wel een punt hiermee ( maar gelukig zijn "we" niet zoals andere forums) en....................
de websites staan ook in de ledenlijst achter de naam.................dus dan zouden ze daar ook niet staan als men het vanwege diverse uiteenlopende redenen het er niet mee eens is.(toch?)

waar het mij omgaat is dat er niemand schijnbaar meer zoekt in ledenlijst of gebruik maakt van zoekfunctie dus leek het me gemakkelijk en leuk ook vooral als men een forum zou openen waar alle websites/blogs ( van eigen leden) etc. in een mooi rijtje onder elkaar staan.

of beter nog ......sub-forums creŽren met daarin de categoriŽn van tropische ,avi-cultuur, v.i eters etc. word het nog overzichtelijker danwel makkelijker voor de mensen.
ook het informatie gehalte krijgt hiermee een grote "boost" ( en dat is toch echt 1 van de steunpilaren van dit forum................... info verschaffen)

volgens mij kan men heel goed het forum alleen voor leden op home-blad gebruiken daarvoor/ ermee uitbreiden.
nu staat er een "commercieel ding" over zoo easy.
ook de ledenlijst is alleen toegankelijk voor leden ( net als forum alleen voor leden dus)dus ook hiermee/hierin veranderd er niks. buiten het feit om dat er gecategoriseerd word en gemakkelijk dus terug te vinden is omtrent dit onderwerp voor de mensen.;)

ikzelf heb er geen eigen belang bij hoor, heb geen website o.i.d. ik denk dat het van belang kan zijn voor de "zoekende"bezoeker.

leuker kunnen we het niet maken ......................wel gemakkelijker ( heb ik wel eens ergens gehoord).

maargoed of het een onzin/niet onzin ideetje was zullen we wel merken of het ervan komt of niet....toch?
als niemand het ziet zitten dan hoeft het niet hoor,zoals gezegd was maar ideetje/suggestie.

mvg