Mededeling

Collapse
No announcement yet.

led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • led

    vandaag een gedeelte van vogelverblijven voorzien van led strips
    ze brengen 4000 k en verbruik is 3 watt. voordeel lijkt er te zijn dat er meer licht in de vluchtjes is en vermoedelijk bespaar ik op de stroom kosten

  • #2
    Hallo,

    Vogelaar; heb je wat meer documentatie over je led verlichting?
    Eventueel een foto van je opstelling?

    Groeten, Serinus.
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking


    • #3
      info

      zal proberen om fotoos te maken van vluchtjes en kooien.

      informatie laten zien kan alleen via prive bericht omdat de verpakking laat zien waar ik ze vandaan heb, en aangezien er geen reclame gemaakt mag worden is dat moeilijk, wel kan ik je verklappen dat ze niet in doe het zelf zaken liggen maar in winkels die discoapparatuur verkopen.

      Opmerking


      • #4
        verpakking

        omdat de verpakking laat zien waar ik ze vandaan heb, en aangezien er geen reclame gemaakt mag worden is dat moeilijk
        Nou laat de verpakking maar zien hoor! We zijn razend nieuwsgierig.

        Groet,

        Rob.

        Opmerking


        • #5
          Nou, ik wil ook wel dolgraag een verpakking zien.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            En de prijs er bij is ook wel handig .

            4000k ,,is waarschijnlijk de kleur ,,,minstens zo belangrijk om te weten of je voordelig uit bent is de licht opbrengst (lumen) ,en dit zal per strip meer dan 300 moeten zijn ,anders is een T5 voordeliger.

            Opmerking


            • #7

              Opmerking


              • #8
                Zo te zien mooi setje en niet duur, zijn ze wel fel genoeg de ledjes vogelaar?
                Bijgevoegde Bestanden
                Groeten Michael

                https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking


                  • #10
                    Hallo,

                    Bedankt voor de info, Vogelaar.
                    Zoals ik lees heb je de WW (Warm White) kleur genomen?
                    Waarom heb je voor die kleur gekozen?
                    Als je foto's laat zien, kun je dan ook aangeven hoeveel strips je per vluchtje hebt gebruikt en de afmetingen van zo'n vluchtje?
                    Weet je toevallig ook de stralingshoek van de led's en de hoeveelheid diodes die per led zijn gebruikt?
                    En, inderdaad, kunnen deze led's gedimd worden?

                    Groeten, Serinus.
                    The proof of the pudding is in the eating

                    Opmerking


                    • #11
                      led

                      in de kooien 80maal 50 maal 45 b maal hoog maal diep heb ik een strip van 25 cn lang geplakt ze zijn namelijk zelfklevend. de vluchtjes zijn pas zondag klaar en dan kan ik fotoos nemen.
                      de firma die ze verkoopt heeft diverse soorten waaronder warm wit, koud wit, en gekleurd de gekleurde zijn dimbaar de andere weet ik niet en zal ik op mijn werk moeten navragen. wel zijn er lengte van 10 meter te verkrijgen welke je zelf op maat kan maken
                      over winkel verkoop prijzen weet ik totaal niets alleen de prijs wat ik betaal is beduidend lager dan wat er vermeld wordt in de berichten. ik zal ook nog vragen hoeveel diodes er gebruikt zijn en wat het aantal lumen is.

                      Opmerking


                      • #12
                        handig

                        misschien is het handiger om zelf op de site te kijken bij de firma die ze verkoopt is wel effe zoeken.maar de site heeft een zoekfunctie dus moet lukken.

                        americandj.com gevestigd in kerkrade

                        Opmerking


                        • #13
                          De door jouw genoemde site verkoopt helemaal geen WW leds alleen CW leds.

                          Weet je zelf wel wat je hebt aangeschaft?

                          http://www.americandj.com/ProductDet...tSearch=Accent Strip cw
                          Groeten Michael

                          https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                          Opmerking


                          • #14
                            Hallo,

                            Misschien is het dan makkelijk als Vogelaar zelf even aangeeft waar hij die strips heeft gekocht.
                            Ik zie hier; http://www.rjshop.nl/American-DJ-Acc...product/25186/
                            The proof of the pudding is in the eating

                            Opmerking


                            • #15
                              led

                              beter zoeken op de site of zou het zo zijn dat tussen die duizend doosjes er EEN doosje tussen gezeten heeft welke ww is.

                              volgens de technische dienst verkopen ze drie soorten black light cw en ww en dan nog diverse andere kleuren al dan niet met regelaars en of dimmers

                              Opmerking

                              Working...
                              X