Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Badwater aan jonge vogels geven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Badwater aan jonge vogels geven?

    hallo,

    ik heb mijn eerste jongen op stok. ze zijn nu 38 dagen oud en zijn een paar dagen geleden van de ouders gescheiden. en ze zijn ook zelfstandig.

    mijn vraag, kan ik ze nu al badwater geven of zijn ze daar nog te jongen voor??? en mogen ze ook al groenvoer?? 2x in de week ofzo???


    alvast bedankt voor de reacties,

    bas097

  • #2
    Je kunt je jonge goudvinken gerust badwater geven, ik zelf geef ze elke dag badwater. Poppen met jongen kun je ook gewoon badwater geven, maakt niet uit hoe oud ze zijn.

    Groenvoer kun je ook best geven, mag ook al als de jongen nog in het nest zitten. Niet overdrijven natuurlijk, het zijn geen konijnen.
    Zelf geef ik het liefst broccoli.

    Opmerking


    • #3
      ok bedankt, heb ze nu al badwater gegeven. en ik geef 2x in de week een stukje komkommmer. ik snij een plakje van 1cm van de komkommer af en dan doe ik het stukje door 4eren en dan krijgt elke vogel 1/4 plak.

      ik heb op mijn website onder het kopje foto's en daar heb ik een foto neergezet waarop je een jonge wildkleur ziet die net in het badwater is geweest: website = hilberinkgoudvinken.weebly.com

      groetjes,

      bas097

      Opmerking

      Working...
      X