Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oreganopoeder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Oreganopoeder

    Onlangs een stapel onze vogels gehad van iemand en ben ze nu allemaal aan het doorspitten. Nu kwam ik een artikel tegen waarin oreganopoeder gebruikt werd om dunne ontlasting van een broedende pop tegen te gaan. Dit zou bacterieremmend werken.

    Heeft iemand dit wel is gebruikt en zo ja, waar is dit te koop?

  • #2
    bij voorbeeld

    waar is dit te koop?


    Even goochelen en je weet alles.

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #3
      Thnx. Hier gaan ze van poeder uit, maar gedroogde oregano bedoelen ze hier niet neem ik aan?

      Opmerking


      • #4
        poeder niet

        Geen idee, poeder heb ik er nooit van gebruikt. Wel de fles met een soort olie, zie onderstaande link. Geen idee of het helpt, zulke dingen kan je niet meten.




        Groet,

        Rob.

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Toppie!!!!!!!

            Prachtig hoor, zo'n tekst van een reclamefolder. Maar weet je? Hoe meer uitroeptekens ik in zo'n tekst lees, hoe meer vraagtekens ik er bij plaats.
            Groet,

            Rob.

            Opmerking


            • #7
              Van steeds meer kruiden hoor je de goede zaken. Misschien hebben we ze veelal toch niet voor niets bij het etenngedaan.

              Ik gebruik oreganopoeder van Avian. Helpt het . Tja, bijft altijd moeilijk.
              Ik ben het gaan gebruiken nadat ik op springwatch gezien had dat pimpels munt gebruikten tegen bacterien in het nest. Is wat anders maar oregano nemen vogels ook op in de natuur.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Zwartkopje
                Van steeds meer kruiden hoor je de goede zaken. Misschien hebben we ze veelal toch niet voor niets bij het etenngedaan.

                Ik gebruik oreganopoeder van Avian. Helpt het . Tja, bijft altijd moeilijk.
                Ik ben het gaan gebruiken nadat ik op springwatch gezien had dat pimpels munt gebruikten tegen bacterien in het nest. Is wat anders maar oregano nemen vogels ook op in de natuur.
                is dit niet het zelfde als megabactin of zit ik totaal fout

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door jan
                  is dit niet het zelfde als megabactin of zit ik totaal fout
                  Lijkt mij iets totaal anders, maar kan me vergissen. Oregan bestaat uit 1 stof(niet precies natuurlijk). Megabactin is meer een product dacht ik.

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Zwartkopje
                    Lijkt mij iets totaal anders, maar kan me vergissen. Oregan bestaat uit 1 stof(niet precies natuurlijk). Megabactin is meer een product dacht ik.
                    heb jij hier ervaring mee of van iets van horen zeggen van megabactin dan of winmix,

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jan
                      heb jij hier ervaring mee of van iets van horen zeggen van megabactin dan of winmix,
                      Begrijp je vraag niet helemaal. As ik het goed begrijp dan ben ik hiet wel klaar . Ik zeg niet zo maar iets. Ik hoop maar dat ik het verkeerd begrijp.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Zwartkopje
                        Begrijp je vraag niet helemaal. As ik het goed begrijp dan ben ik hiet wel klaar . Ik zeg niet zo maar iets. Ik hoop maar dat ik het verkeerd begrijp.
                        de vraag was of je bekend ben met die produckten van comed, of snap ik het niet

                        Opmerking


                        • #13
                          Ja daar ben ik bekend mee

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Zwartkopje
                            Ja daar ben ik bekend mee
                            gelukkig wat is de meerwaarde indeze, want als ik hier lees op het forum zegt men dat erveel ditjes en datjes zijn maar eigenlijk niets uithaald, gewoon een goed voer en eivoer dan moet het goed zijn, toch lijkt het mijn dat wat extra niet kwaad kan zeker niet als het een natuur product is,
                            ook weet je nooit of je teveel van iets geeft dus vandaar mijn vraag het het toegevoegde waarde voor je vogels,

                            Opmerking


                            • #15
                              Tja maar het verhaal gaat over oregano. snap dus niet zo goed waarom ik het nu over megabactin moet hebben.

                              Verder is van veel dingen niet direct de meerwaarde te geven.
                              Vitamines zijn goed, moet je hebben. Moet je dus extra vitaminen geven??
                              Gaat om de balans en relatie tot de situatie.

                              Ik gebruik zoals gezegd oregano, de effecten zijn bewezen in gecontroleerde omstandigheden.

                              Ik denk dat het het een goede toevoeging is.


                              Overigens is het een misverstand dat natuurllijke geen kwaad kunnen

                              Opmerking

                              Working...
                              X