Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voersilo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Voersilo

    Jo

  • #2
    ten eerste: Gefeliciteerd Vinkie met je 56e verjaardag

    ten tweede: ik ben zelf meer van een schaal, een grote platte schaal, zelf vind ik dat je zo de vogels beter kunt zien en meer van kunt genieten. een silo is wel handiger in gebruik

    Opmerking


    • #3
      Ligt aan het voer wat er in zit.Vooral putters en sijzen kunnen binnen de kortste keren de silo leeg gooien alleen om de pirrela en negerzaadjes te zoeken.

      mvg eddie

      Opmerking


      • #4
        perillazaad

        mvg eddie

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door girlits
          Ligt aan het voer wat er in zit.Vooral putters en sijzen kunnen binnen de kortste keren de silo leeg gooien alleen om de pirrela en negerzaadjes te zoeken.

          mvg eddie
          Jo

          Opmerking


          • #6
            Heel goed om het nog even aan te kijken,Jo.
            In de loop van de jaren heb ik vele silo's gehad,maar eerlijk gezegd is er
            niet een die echt is bevallen.
            Ronde bakken op een grote plastic schaal en elke dag voeren is me tot
            nu toe beter bevallen. Ook maak ik wel gebruik van z.g. kuikenbakken.
            Ik bedoel die waar dunne beugels over lopen. De vogels kunnen
            daarop niet zitten en het is zelden,dat er uitwerpselen in vallen.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking


            • #7
              Dank voor je reactie Antoni. Inmiddels ook definitief besloten om niet tot aanschaf over te gaan.
              Jo

              Opmerking


              • #8
                Deze heb ik een poosje gebruikt, maar bevielen niet "super goed":

                Om te voorkomen dat alles leeg werd gehaald had ik enkele gaatjes dichtgeplakt met een stukje MacGyver tape.

                De kwartels zijn weg, maar waren "goed voor de restjes", die er zeker waren

                mvg. Eelke

                Opmerking


                • #9
                  Hahaha !
                  Eelke,ook die bollen heb ik nog gehad.

                  De in feite simpele kuikenbakken, nu ook in kunststof verkrijgbaar,
                  voor een prijs onder de 2 Euro, zijn weer helemaal terug van weg geweest.
                  Vr.groeten van
                  Antoni





                  homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                    Hahaha !
                    Eelke,ook die bollen heb ik nog gehad.

                    De in feite simpele kuikenbakken, nu ook in kunststof verkrijgbaar,
                    voor een prijs onder de 2 Euro, zijn weer helemaal terug van weg geweest.
                    welke bedoel je antoni, misschien fototje, ben er niet mee bekend

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jan
                      welke bedoel je antoni, misschien fototje, ben er niet mee bekend
                      Even googelen op kuiken voerbakken (afbeeldingen) ,,en dan zijn het de langwerpige die antoni waarschijnlijk bedoelt.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                        Even googelen op kuiken voerbakken (afbeeldingen) ,,en dan zijn het de langwerpige die antoni waarschijnlijk bedoelt.
                        Dank u voor de reactie

                        Opmerking

                        Working...
                        X