Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bastaard Roodmus vecht met.....

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bastaard Roodmus vecht met.....

    Hallo, allemaal


    sinds gisteren hebben wij 2 bastaard roodmussen gekocht met 2 kanarie.s

    maar...... ze vechten heel erg, als ik zie niet apart zet leggen de kanarie,s het loodje.

    maar is dit bekend dat dit niet samen gaat?

  • #2
    Niemand die dit probleem kent??

    Opmerking


    • #3
      Hallo Peter,

      Misschien iets meer info:

      Roodmus bastaarden man/pop man/man/ pop/pop?

      Kanaries man/pop man/man/ pop/pop?

      Wat had je nou aan geschaft?
      Groeten Michael

      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

      Opmerking


      • #4
        2x bastaard mex.roodmus mannen , en 2 x kanarie mannen

        deze vogels heb ik puur voor mijn vrouw (Carla) gekocht , omdat ze van zangvogels houdt.
        Dus alleen vogels doe goed kunnen fluiten.

        ik heb ook nog een afgekeurde scheidsrechter willen kopen maar die floot niet goed,hahahha

        voor mezelf ben ik uit aan het kijken voor 1 koppel driekleurglansspreeuw.en 1 koppel noordse goudvinken

        Opmerking


        • #5
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • #6
            Helemaal duidelijk ,

            even een vraagje voor jou, worden er bij jullie op de vogeltejsmarkt in Asten , driekleurglansspreeuwen aangeboden. ik zocht namelijk een koppel .

            liefs gesext.

            o ja .. nog even dit , als ik naar Asten kom zou ik graag een fotosessie willen maken van de vogeltjemarkt,en de foto,s op het forum te zetten,
            maar ik weet niet of het op prijs wordt gesteld.

            dat wil ik graag van je horen.

            Opmerking


            • #7
              Hallo,

              Helemaal duidelijk
              dat doe ik niet.
              Maak jezelf even bekend als je binnenkomt en leg uit wat de bedoeling is.
              Niet iedere bezoeker van welk evenement dan ook, is gecharmeerd van het idee om via een foto op internet geplaatst te worden.

              Groeten, succes, Serinus.
              The proof of the pudding is in the eating

              Opmerking


              • #8
                Ja ik heb de kanarie,s apart gezet in een sierkooi tegen de schuting. dus dat probleem is opgelost.

                ik heb al veel info gevonden over de glansspreeuwen alleen nog ik weet niet hoe groot de voliere minaimaal moet zijn.

                het is de bedoeling dat ik maar 1 koppel glansspreeuwen in de voliere huisvest.

                de prijs vind ik wel mee vallen. om en om de € 75= ongesext, wel gesext komen ze ongeveer op € 100=
                ik heb de dierenarts in geldrop gebeld , om te vragen wat het sexen kost , per vogel € 35 = pffff
                de voliere is 275 l x 180 h x 85 d.

                dus ze hebben ruimte met zijn 2e

                over het foto,s maken op de vogelmarkt , ... ik weet dat er mensen zijn die daar problemen mee hebben ,dus kan beter mijn camera thuis laten.

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door P.Wijlaars

                  de voliere is 275 l x 180 h x 85 d. dus ze hebben ruimte met zijn 2e
                  Wat heb je met al je tropen gedaan en de goulds of heb je weer een hokkie erbij gebouwd?

                  Groeten Michael

                  https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                  Opmerking


                  • #10
                    Hoi , Michel toch?

                    Nee met tropen binnen kweken ben ik opgehouden, mijn vrouw strond er niet meer achter, te veel rommel in huis.ik wil nu alleen nog vogels die s,winters buiten kunnen blijven. in totaal het ik nu 6 vogels verspreid in 3 kooien.

                    broedkooien heb ik geen meer , verkocht voor een hele mooie prijs via marktplaats.

                    Opmerking


                    • #11
                      Nog een oplossing; vrouw in tuinhuis.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        klein

                        de ruimte die je aanbied aan de driekleurglansspreeuwen is volgens mij niet voldoende, en als ik het goed begrijp waarom een koppel in deze ruimte als je ze alleen voor de zang wil ouden, en nog een ding in asten ligt ook een vogelhandel misschien kan die je helpen met het zoeken naar de vogels.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                          Nog een oplossing; vrouw in tuinhuis.
                          hahaha , je brengt me op een idee.

                          maar ik kan ze ook achter het behang planken, is veel goedkoper

                          Opmerking


                          • #14
                            behang



                            Jij ons maar wijs maken dat je er andere dingen mee kan doen, maar ach we zijn er achter

                            mvg. Eelke

                            Opmerking


                            • #15
                              ja, klopt eelke een oude topic van mij, leuk om er weer eens over heenb te lezen.

                              en Carla achter het behang plakken,? dat zal niet meevallen met cup D

                              Opmerking

                              Working...
                              X