Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Europa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Europa

    Dat de Europese Unie een paar centen kost wisten we al, maar het kan -ondanks de crisis- natuurlijk altijd een klikje erger:

    Amigo de los Psittacidos

    Look deep into nature and you will understand everything better

  • #2
    het zijn allemaal ,,,,,,,,,, die er niet voor ons zitten maar voor het geld en wij maar betalen totdat we niets meer hebben . en dat is al bij veel mensen zo hier in ons kleine landje

    Opmerking


    • #3
      Ja ja, de grootste criminelen zitten gewoon in het EP.

      14.727 euro per maand, schandalig.
      Groeten Michael

      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

      Opmerking


      • #4
        en wie gaat er naar de ......
        Videoclip Mooi Wark - Een eerbetoon aan de Warkende helden van vandaag.

        Opmerking


        • #5
          Het is echt gewoon te schandalig voor woorden.. maar goed wat doen we eraan?

          Opmerking


          • #6
            Goede vraag, wat doen we er aan?
            Niet gaan stemmen helpt niets.
            Wel stemmen? Tja, maar op welke partij?
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Te schandalig voor woorden.
              Dieven zijn het.

              Niet meer gaan stemmen, zou misschien zo slecht nog niet zijn, uit protest.
              Kijken wat er dan gebeurd.
              groetjes
              Heidi

              Neem eens een kijkje op mijn site.
              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

              Opmerking


              • #8
                Niets nieuws onder de zon.
                In de jaren '80 is er op de nederlandse tv en in de telegraaf? al aandacht hier aan besteed, desalniettemin is er nooit iets veranderd.
                Dit was in de tijd dat Hedy d"ancona in det europees parlement zat.
                Ik kan me nog herinneren dat ze op de vuist ging, eigenlijk mat tas ging slaan naar een collega europarlementarier. Leuke foto in de krant.
                In het EP zit een een man of 600!!. Een te log lichaam, maar ja wat moet je voor baan anders vinden voor je vriendje.
                Ik schreef net er is nooit iets veranderd, dat is niet helemaal waar, het aantal parlementsleden is in de loop der jaren toegenomen

                Opmerking


                • #9
                  Sjonge.
                  Hier in Nederland bezuinigen we ons straks kapot.
                  Eerst 16 Miljard en daar komt nog eens 18 Miljard bij.

                  Ik schat.dat we er zo'n 10% op achteruitgaan.

                  Om nog maar te zwijgen van de pensioenen,die al jaren stilstaan en
                  waarbij inmiddels al 8-10% is ingeleverd.
                  Dat wordt zeker ook voor de gepensioneerden een behoorlijke tegenslag
                  van bij elkaar een 20%.
                  Vr.groeten van
                  Antoni





                  homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                  Opmerking


                  • #10
                    Het is zelfs zo erg nu, dat ik een bekeuring kreeg van 45 euro, omdat ik Lees: in het voetgangers gebied liep, en het laatste stukje op mijn fiets stapte. stop mijnheer, riepen 2 toezichthouders, en ik kreeg een bekeuring voor het fietsen in het voetgangers gebied, bij mij om de hoek
                    Ik zag jou fietsen zei die man, ik zei dat ik net op het zadel zat en aan kwam lopen, en dat hij dat gezien moest hebben. "Heb ik niet gezien meneer."

                    Hoezo zakkenvullers ppfftt..

                    stelletje k . . . n

                    ik doe ze vooral niet de groeten Henk
                    Met vriendelijke groet:
                    Henk.

                    Opmerking


                    • #11
                      Schandalig................................!

                      Opmerking


                      • #12
                        Fietsen mag daar gewoon niet, crimineel...
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          hahaahah, ach ja en dan te bedenken , dat de vrouw voor mij ook een bekeuring kreeg, die de hele straat door fietste.

                          En weet je wat die (Turkse) toezichthouder zei? "als ik de mevrouw bekeur en U niet meneer, dan is het discriminatie" ze kennen dat woord wel heel erg goed.
                          Volgens mij heeft dat niets met discriminatie te maken, en al helemaal niet met gerechtigheid

                          maar goed ik zal braaf betalen, ook al doet mij dat aan de spreuk denken van:

                          "Een bekeuring betaal ik niet, want die krijg ik immers!"

                          groet Henk.
                          Met vriendelijke groet:
                          Henk.

                          Opmerking


                          • #14
                            Elk land moet haar begrotingstekort binnen de gestelde grenzen van 3% van het bbp houden. Dit betekent bezuinigen en nog eens bezuinigen.
                            Maar,
                            de Europese Commissie wil juist meer gaan uitgeven en verwacht dat de lidstaten dan ook een hogere bijdrage zullen leveren.
                            BELACHELIJK.
                            Ik kan me nog een leuk voorval herinneren uit de jaren '80 of '90.
                            Er moest worden gestemd in het Europees Parlement. Helaas stemming kon niet plaatsvinden omdat er te weinig leden aanwezig waren. Hoe kon dat nou?
                            Volgens de presentielijst zouden ze wel aanwezig moeten zijn.

                            Opmerking


                            • #15
                              juist bij aangesloten Euro landen.
                              Feit is ook dat de zaken in Nederland sinds de relatief korte aansluiting bij EU in rap tempo bergafwaarts zijn gegaan.
                              (We herinneren ons toch allemaal nog wel de wisseltruc met de invoer van de euro)

                              Het feit dat Nederland zich letterlijk eeuwen lang heel aardig zonder dergelijke verbintenissen heeft kunnen redden, maakt de stelling dat wij nu - na een paar jaar EU lidmaatschap- volstrekt verloren zijn als we uit de euro zouden stappen eigenlijk ook niet echt geloofwaardig.
                              Amigo de los Psittacidos

                              Look deep into nature and you will understand everything better

                              Opmerking

                              Working...
                              X