Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand deze al in gebruik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • iemand deze al in gebruik?

    Ik gebruik deze nu een kleine maand en moet zeggen bevalt me prima,is gewoon de variant van een spijker op een plankje maar in een broedkooi vindt ik dit toch wel makkelijk.
    Tussen de tralies klemmen en geen troep meer op de grond en plakkerige tralies.
    Heb de foto even geleend van Blattner,hoop dat dit geen probleem is ivm bronvermelding/gebruik.
    Bijgevoegde Bestanden
    Mvg,
    Kingfisher.

  • #2
    Appel geef ik niet aan de Spaanse Timbrado's.
    Wel ui, blad van de paardenbloem,perzikkruid en bessen.
    Ui , bessen en perzikkruid gooi ik in een hoek. Het blad van de Paardenbloem
    doe ik in een ruifje.
    Verder een mix van gedroogde onkruidzaden van Versele Laga.
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      Mooi systeem Bob, maar ik gebruik voor partjes appel gewoon de bekende groente klemmen.
      Bijgevoegde Bestanden
      Groeten Michael

      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

      Opmerking


      • #4
        Of een normale wasknijper ,,overal voor te gebruiken ,,ook voor trosgierst.

        Opmerking


        • #5
          Wasknijper voor trosgierst gebruik ik ook maar een stuk appel ertussen doen zie ik niet zo gauw lukken en dan heb je weer vieze tralies.

          Wel eens in de zoveel tijd de wasknijperveer controleren op mijt als ze ergens tussen zitten is het daar wel

          Maar maakt verder niet uit,ieder zijn eigen manier,wilde alleen eens weten of er zijn die ze gebruiken.

          En Antoni waarom voer jij geen appel,bepaalde reden?
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
            Wasknijper voor trosgierst gebruik ik ook maar een stuk appel ertussen doen zie ik niet zo gauw lukken en dan heb je weer vieze tralies.

            Wel eens in de zoveel tijd de wasknijperveer controleren op mijt als ze ergens tussen zitten is het daar wel

            Maar maakt verder niet uit,ieder zijn eigen manier,wilde alleen eens weten of er zijn die ze gebruiken.

            En Antoni waarom voer jij geen appel,bepaalde reden?
            Laat ik allereerst zeggen,Bob,dat ik het systeem voor een stuk appel zoals jij gebruikt er prima uitziet.

            Hetgeen ik de vogels verstrek vind ik genoeg.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking


            • #7
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
                Ik gebruik deze nu een kleine maand en moet zeggen bevalt me prima,is gewoon de variant van een spijker op een plankje maar in een broedkooi vindt ik dit toch wel makkelijk.
                Tussen de tralies klemmen en geen troep meer op de grond en plakkerige tralies.
                Heb de foto even geleend van Blattner,hoop dat dit geen probleem is ivm bronvermelding/gebruik.
                Mooi dingetje Kingfisher ze verzinnen ook steeds weer iets nieuws (om te verkopen)
                Maar die Populier laat zien vind ik ook wel handig
                Maar tot nu toe gebruik ik gewoon nog een ruifje en maak later de tralies schoon.



                Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                Appel geef ik niet aan de Spaanse Timbrado's.
                Wel ui, blad van de paardenbloem,perzikkruid en bessen.
                Ui , bessen en perzikkruid gooi ik in een hoek. Het blad van de Paardenbloem
                doe ik in een ruifje.
                Verder een mix van gedroogde onkruidzaden van Versele Laga.
                Antoni geef jij alleen Het blad van de Paardenbloem aan je kanarie's en niet het gele bloem van het plandje
                Vr.groeten Bennie

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door benjo
                  Mooi dingetje Kingfisher ze verzinnen ook steeds weer iets nieuws (om te verkopen)
                  Maar die Populier laat zien vind ik ook wel handig
                  Maar tot nu toe gebruik ik gewoon nog een ruifje en maak later de tralies schoon.
                  Heb je gelijk in Bennie,maar voor die 90 cent hoef je ook niet te tobben.
                  Maar inderdaad ze blijven verzinnen.
                  Mvg,
                  Kingfisher.

                  Opmerking


                  • #10
                    Antoni geef jij alleen Het blad van de Paardenbloem aan je kanarie's en niet het gele bloem van het plandje

                    __________________
                    Vr.groeten Bennie

                    Ja idd. alleen het blad,Bennie.
                    En alles met mate. Uiteindelijk krijgen de vogels in feite gauw te veel
                    vocht. Met groenvoer e.d. dwing je ze eigenlijk vocht op te nemen.
                    Vr.groeten van
                    Antoni





                    homepage:
                    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                    Opmerking


                    • #11
                      Prima eten dat paardenbloemblad..... Maar de plant herbergt nog meer; de halfrijpe zaadjes. Een bron van vitaminen!

                      gr
                      Hans

                      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                      Opmerking


                      • #12
                        Hele mooie foto Hans.

                        Deze koppen pluk ik elke morgen vers voor mijn bloemputters, ze hangen al aan het gaas als ik er mee aankom zetten
                        Groeten Michael

                        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                        Opmerking


                        • #13
                          Prachtige foto,Hans.

                          Ach verder heb ik gewoon de p aan die pluizen.
                          Vr.groeten van
                          Antoni





                          homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                          Opmerking


                          • #14
                            Ik knip de pluizen er meteen af als ik ze ga geven heb je ook geven rommel
                            Groeten Michael

                            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                            Opmerking


                            • #15
                              Vorig jaar - op een warme voorjaarsdag - had ik een handvol knoppen 'even' op een keukenkast gelegd en vergeten...... Ben daarna toch even een uurtje met de stofzuiger in de weer geweest!
                              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                              Opmerking

                              Working...
                              X