Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kanaries eitjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kanaries eitjes

    kanarie heeft 11 dagen gebroed dag 12 en 13 niet meer op de eieren gebroed.dus liggen ze 2 dagen koud kan ik de eitjes onder anderen kanaries liggen,zullen ze dan nog uitkomen.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Willemveldman
    kanarie heeft 11 dagen gebroed dag 12 en 13 niet meer op de eieren gebroed.dus liggen ze 2 dagen koud kan ik de eitjes onder anderen kanaries liggen,zullen ze dan nog uitkomen.
    aangezien de eitjes, twee dagen zijn koud geweest. Is het volgens mij reeds te laat.
    http://dewittn17.skyrock.com/

    Opmerking


    • #3
      kanaries eitjes

      Neen, dat lukt niet meer. dat is te lang. Een kwartier afgestapt is mi al te lang.
      Het is waaarschijnlijk ook zo dat de pop is afgestapt omdat de eieren niet bevrucht zijn.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door da8
        Neen, dat lukt niet meer. dat is te lang. Een kwartier afgestapt is mi al te lang.
        Het is waaarschijnlijk ook zo dat de pop is afgestapt omdat de eieren niet bevrucht zijn.
        Een kwartier is op het einde van de broedtijd niet te lang, ook als de eitjes koud zijn en weer op nieuw worden bebroed komen ze toch, wat later natuurlijk, uit. Aan het begin van de broed, als er alleen nog maar bloedvaatjes door het ei lopen, is iets te lang de eieren verlaten wel meteen fataal. Opstappen omdat de eitjes niet bevrucht zijn is goed mogelijk, de pop voelt dat er geen 'leven' in de eitjes zit.
        Kweker van Border, Crest, Fife fancy en Glosters!

        Opmerking

        Working...
        X