Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vererving

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vererving

    hallo

    er komen op dit moment eieren uit van een koppel isabel spitsstaarten.

    zijn nu alle jongen isabel? is er een site waar ik dat vinden kan en wat voor jongen er komen als ik een jong volgend jaar kruis met een wildkleur.

    bedankt

  • #2
    De Isabel mutatie bij Spitsstaarten vererft autosomaal recessief. De jongen van zowel Wildkleur x Isabel als Isabel x Wildkleur zijn allemaal split Isabellen(dus uiterlijk allemaal wildkleur).

    Isabel x Isabel krijg je alleen maar isabellen uit, maar als je steeds doorkweekt met isabel x isabel worden ze steeds wat lichter heb ik begrepen.
    Dus de mooiste isabel jongen komen uit de koppelingen Split x Split of Isabel x Split of Split x Isabel.

    Zo heb ik het begrepen, ik heb nooit met Isabel spitsstaarten gekweekt.
    Dus niet uit eigen ervaring...

    Een website waar alle ververvingen van mutaties duidelijk op staan beschreven heb ik nog niet gezien.

    Opmerking


    • #3
      Leuke site voor vererving van verschillende mutaties spitsstaarten en andere exoten




      Nog andere site



      Greetz Leffe

      Opmerking


      • #4
        Dank je wel

        Opmerking


        • #5
          u noemt een de naam split. ik begrijp dus, dat je met die vogel dus een mutant kan kweken. toch?

          als ik mutant x wildkleur doe of andersom krijg ik split vogels. kan je dat zien aan de vogel zelf?

          Opmerking


          • #6
            finchbreederdatadase, da's een leuke.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ismael
              u noemt een de naam split. ik begrijp dus, dat je met die vogel dus een mutant kan kweken. toch?

              als ik mutant x wildkleur doe of andersom krijg ik split vogels. kan je dat zien aan de vogel zelf?
              Normaal gesproken uit een split zich niet aan de buitenkant.
              Een split heeft dus het uiterlijk van een wildkleur maar vererft in dit geval dus isabel.
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking


              • #8
                split zijn van een vogel. zie je bijna nooit . en toch door jaren kweekervaring, weet je het wel . al doende leer je .

                Opmerking

                Working...
                X