Mededeling

Collapse
No announcement yet.

putter pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • putter pop

    goeiemorgen.kun je een putter pop eigenlijk wel kruisen met een kanarie man.want ik heb ze allebei over vaandaar mijn vraag.het is een kleine putter pop.en haar weg doen vind ik zonde.ik heb ook nog een goudvink(europeese) man over maar of dat te gebruiken is voor de putter pop weet ik ook niet hebben jullie wat advies voor mij.m.v.g peter

  • #2
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Serinus
      Hallo,

      Goudvink mannen zijn een stuk moeilijker te kruisen met een andere soort.
      Dat heeft te maken met het paringsritueel van de Goudvink man.

      Groeten, succes, Serinus.
      Een stuk moeilijker? Ik persoonlijk heb nog geen hybride gezien die een goudvinkman als vader had. Vaak werd er wel vermeld Goudvink x........ maar bleek het toch .........x Goudvink te zijn. Mocht jij over andere info beschikken. Zou ik je dankbaar zijn als jij deze met ons wilt delen.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Serinus
        Goudvink mannen zijn een stuk moeilijker te kruisen met een andere soort.
        Dat heeft te maken met het paringsritueel van de Goudvink man.
        .
        Ik heb ooit het geluk gehad dat in een gezelschapsvoliere een Goudvink man gepaard was met een botvink popje.

        De man voederde het popje zeer goed. Het kwam tot een nest met eieren, maar daar is het bij gebleven.
        het is mogelijk dit te koppelen maar jongen ervan. Daar heb ik nog nooit getuigen van geweest.
        http://dewittn17.skyrock.com/

        Opmerking


        • #5
          Hallo,

          Lucky;
          Een stuk moeilijker? Ik persoonlijk heb nog geen hybride gezien die een goudvinkman als vader had. Vaak werd er wel vermeld Goudvink x........ maar bleek het toch .........x Goudvink te zijn. Mocht jij over andere info beschikken. Zou ik je dankbaar zijn als jij deze met ons wilt delen.
          Nee, heb ik niet, maar ik heb ondertussen geleerd dat een vroegere stripheld (Appie Happie) gelijk had met z'n uitspraak "zeg, euhm nooit euh nooit....".
          Dus, in plaats van "onmogelijk" hou ik het dan maar op "een stuk moeilijker".

          Groeten, Serinus.
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • #6
            Hallo,

            Maar inderdaad, Lucky, teruglezend denk ik dat ik het best wel wat stelliger had mogen zeggen......

            Groeten, Serinus.
            The proof of the pudding is in the eating

            Opmerking


            • #7
              "Dus, in plaats van "onmogelijk" hou ik het dan maar op "een stuk moeilijker". "
              We zijn het wederom eens Sirinus.
              Hoewel ik hou het op een " mission impossible "

              Opmerking

              Working...
              X