PDA

Bekijk Volledige Versie : Mop van de dag 2

Lucky
23-03-2012, 18:27
De Papegaai

Een Antwaarpse kapper is trots op zijn papegaai en zet ‘m in de zomer
op een statief voor z'n zaak...

Maar iedere keer als Julia, een mooie dame van 25 jaar, voorbij komt,
roept de papegaai: " Daar is ze ,daar is ze, ons meisje van de lichte zeden "!
Na een tijdje begint ze dat beu te worden en gaat ze zich beklagen bij de kapper.

De kapper begrijpt haar, en beslist de papegaai te straffen.
Dit doet hij door hem helemaal zwart te schilderen.

"Volla" zegt hij, "Nu ziet hij er uit gelakt als een mottige kraai en dat blijft zo,
zolang hij niet braaf is.".

Als Julia de volgende dag passeert, zwijgt de papegaai in alle talen...!
Natuurlijk is ze verwonderd over die verandering en zei ze tegen de
papegaai: "Awel met uw grote smoel, nu heb je minder praatjes hé ?"

Waarop de papegaai antwoordt: "Als ik mijn smoking aanheb, praat ik
niet met vrouwen van lichte zeden"! :D :D :D

marcorotterdam
23-03-2012, 19:11
Hahahahahaa hij is goed

jeffrey siemerink
23-03-2012, 20:27
Waarom zit een *** aan een kant vast en heet het een ***?

Als hij aan 2 kanten vast zat hete het een LUS haha!

Henk Adelerhof
23-03-2012, 22:21
De Papegaai

hahahaha idd een zeer goeie, mag ik die ook gebruiken?

Lucky
24-03-2012, 18:45
Zeker Henk vertel hem verder!!

ele
13-09-2012, 14:31
Wat zegt een kamikazepiloot tegen zijn leerling?

"Let goed op, ik doe het maar 1 maal voor!"

Henk Adelerhof
13-09-2012, 20:51
hahaha die is ook leuk :D

medaar
13-09-2012, 20:56
ik haha nu ze : we moeten were naar de stembusssssssen .
na die jaren nooit iemand gezien en nu zijn ze wakker ..
moet veel euros waardt zijn da stemmetje hmhm .

ele
28-09-2012, 20:24
http://www.youtube.com/watch?v=Zr-pso16ld8&feature=related

mvg. Eelke

casehulsebosch
28-09-2012, 21:00
Dat was weer mooi opstaan vanmorgen Eelke. Love Van Kooten en De Bie.

Geldt ook voor vogelkooien te dicht bij elkaar hebben staan. Er moet! een andere kooi tussen kunnuh.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Lucky
18-12-2012, 18:52
Nieuws vandaag:

•Je gaat dit forum niet gebruiken om teksten te publiceren, die moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet zijn.

Lucky
29-12-2012, 18:10
Was indeze niet zo bedoeld.
Maar als het in strijd is met de regels, dan is het verwijderen ook voldoende.

•Je gaat dit forum niet gebruiken om teksten te publiceren, die moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend,vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd,dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet zij

De splinter in andermans oog zien en je eigen balk niet!
Lees Uw eigen aanpassing eens goed , RobK.
Het was een mopje haal alle belgen moppen bijvoorbeeld er dan ook maar af. Vind U uw reactie niet ietwat overtrokken?

PS Trouwens werd er onlangs in een ander item nog de naam "Jezus" veranderd door een van uw mede moderatoren in " Mohammed" welke dit na mijn protest wel weer heeft recht gezet. DUS!!
Wordt er hier soms met twee maten gemeten?

Animal
29-12-2012, 19:16
Niet gaan ruzie maken met de mod's.
Dat win je toch nooit.;)
Ik vind een moppen topic ook helemaal nergens voor nodig .
Als iemand moppen wil lezen zijn er wel betere op andere plaatsen te vinden.

Lucky
29-12-2012, 19:42
Gelijk heb je Animal.
Zou de eerste keer zijn dat ik ruzie maak over een mop.
Heb ook niet de ellusie om te winnen.
Is trouwens ook geen zaak van winnen of verliezen.
Maar, van verschil in mening zullen we maar zeggen.
Maar als de reactie op een mop al dusdanig fel is. Denk dat enige zelf beheersing van een moderator toch wel verwacht mag worden.:cool: Indien ik meermaals en met voorbedachte rade fout ben is hij er voor om dit de voorkomen. Maar denk niet dat dit bij mij het geval is.
Een excuus zou hem indeze dan ook sieren.

Deze rubriek heet" stamtafel " en het is gebruikelijk om aan de stamtafel moppen te tappen dus zo raar is het topic niet. Echter er zijn betere site's voor moppen te vinden dat klopt. Daar hebben de moderators ook geen probleem met zulk soort moppen. Ze hebben waarschijnlijk meer humor dan hier. Anders kunnen ze namelijk daar vrijwel de hele site's opheffen of sencureren. Moppen bestaan en leven namelijk meestal van de domheid, schade of schande van anderen.

Henk Adelerhof
29-12-2012, 19:45
Gelijk heb je Lucky.

Dan is het geen bal ( sorry voor mijn taalgebruik ) :p meer aan zo.

ele
29-12-2012, 20:39
Hallo Lucky,

Voor mijn "misdraging" had ik inmiddels mijn excuses aangeboden, maar hierbij nogmaals, sorry.;)

"De kogel is door de kerk" kan dat nog in Nederland of wordt het straks "De kogel is door de moskee?" :rolleyes:

mvg. Eelke

RobK
29-12-2012, 20:48
Heb ook niet de ellusie om te winnen.
Is trouwens ook geen zaak van winnen of verliezen.
Maar, van verschil in mening zullen we maar zeggen.
Maar als de reactie op een mop al dusdanig fel is. Denk dat enige zelf beheersing van een moderator toch wel verwacht mag worden.:cool: Indien ik meermaals en met voorbedachte rade fout ben is hij er voor om dit de voorkomen. Maar denk niet dat dit bij mij het geval is.
Een excuus zou hem indeze dan ook sieren.

U mag gerust een verschil van mening met mij hebben, geen probleem. Echter, u heeft zich aan ons forumreglement geconformeerd en dat geeft bepaalde verplichtingen. Als de moderator van dienst vindt dat uw bijdrage niet door de beugel kan, dan is dat zo. Ongeacht wat de heren E, A, HA, of L of wie dan ook daar van vinden. Tenzij de baas van de site het met u eens is.
Wat mijn collega in een overmoedige bui doet of heeft gedaan kunt u het best met hem opnemen.

Groet,

Rob.

andre 44
29-12-2012, 21:13
ach een goeie mooie mop moet kunnen bij de stam tafel dat hoort bij een stam tafel.daar voor staan ze in het cafe en aangezien dit forum vogelcafe.nl heet zie ik er geen probleem van in we zijn nu toch in een cafe.
mensen die het niet kunnen waarderen moeten even niet naar de stam tafel gaan maar lekker aan de bar blijven zitten :p :p

vandijka1983
29-12-2012, 22:55
nou dan weet ik nog wel een mop

wat krijg je als je een bouvier kruist met een giraffe ?

Henk Adelerhof
29-12-2012, 22:55
Mensen laten we het aan de stamtafel gezellig houden, neem een ( alcoholvrij ) biertje van me. :D

Henk Adelerhof
29-12-2012, 23:01
Naar de bioscoop
Het echtpaar Van Deutekom wil een bioscoopje pakken. Mevrouw is een uur voor de spiegel bezig zich opmaken. Plotseling roept ze: "Henk, is het niet wonderbaarlijk hoe een goede make-up een vrouw kan verjongen?" Waarop hij zegt: "Ja schat, daarom zou ik nu maar stoppen, want de film is verboden voor onder de zestien.

Henk3
30-12-2012, 00:29
nou dan weet ik nog wel een mop

wat krijg je als je een bouvier kruist met een giraffe ?

Een waakhond voor flatbewoners misschien?

vandijka1983
30-12-2012, 10:25

nee krijg je een waakhond die over de schutting kan kijken :) :) :)

loodje
30-12-2012, 10:44

Ha, ha, had ook gekunt hoor. :D

Lucky
30-12-2012, 12:32
Hallo Lucky,

Voor mijn "misdraging" had ik inmiddels mijn excuses aangeboden, maar hierbij nogmaals, sorry.;)

"De kogel is door de kerk" kan dat nog in Nederland of wordt het straks "De kogel is door de moskee?" :rolleyes:

mvg. Eelke

Klopt en hernieuwen/herhalen van Uw excuus is niet nodig. Is uitgepraat en vergeten.
Werd door mij ook eerst later als ps toegevoegd. Want ik was het reeds vergeten. En dat had ik eigenlijk niet moeten doen. Dom van mij.:o
Zou maar voorzichtig zijn met moppen tappen over minderheden anders vergaat het u het zelfde als mij.

Prettige jaarwisseling.

Lucky
30-12-2012, 13:02
Beste RobK,

Zo als ik reeds in mijn eerste reactie schreef het gaat niet om het verwijderen van maar om Uw overtrokken reactie.
Als Uw reactie bv als volgt zou zijn geweest:
" De moderator van dit forum heeft de tekst van dit topic verwijdert ivm het in strijd zijn met de geldende forumregels"
Zou ik dat zondermeer hebben geaccepteerd.
Maar Uw belerende, persoonlijk gerichte, dreigende en grove manier van benaderen daar ben ik niet van gediend. U bezondigd zich zelf aan diverse regels die U mij in uw reactie voorschoteld. Zo ga je niet met mensen om. Zeker niet als het om een in uw ogen misplaatst mopje gaat.

Dat doe ik niet met U en met anderen en zo laat ik me ook niet door U behandelen.

Na Uw eventuele reactie mag er wat mij betreft een slotje op.

Ondanks dit voorval RobK, toch een voortreffelijk, humorvol en vooral gezond en 2013 toewensend verblijf ik.

RobK
30-12-2012, 14:57
•Je gaat dit forum niet gebruiken om teksten te publiceren, die moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend,vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd,dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet zij

Maar Uw belerende, persoonlijk gerichte, dreigende en grove manier van benaderen daar ben ik niet van gediend. U bezondigd zich zelf aan diverse regels die U mij in uw reactie voorschoteld. Zo ga je niet met mensen om. Zeker niet als het om een in uw ogen misplaatst mopje gaat.

Het stukje tekst dat ik plaatste (zie bovenaan in dit bericht) is rechtstreeks geknipt uit ons forumreglement en de regel die sloeg op de reden waarom ik uw grap had verwijderd.

http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?p=102889#post102889

Dus niets persoonlijks (want geldt voor iedereen), niets dreigends aan en als ons forumreglement grof zou zijn dan hoor ik graag klachten van anderen.

Dat meneer of mevrouw Lucky zaken persoonlijk opvat, woorden van algemene aard als dreigend ervaart moet niet de moderator van dienst worden aangerekend.

Groet,

Rob.

Lucky
12-01-2013, 12:36
Het is geel en zit in een kooi en het eet vlees?

Een kanariebaaltje!:D

Broozie
12-01-2013, 22:59
Wees alstublieft voorzichtig na het drinken van alcohol tijdens de feestdagen.
Ik zou graag een persoonlijke ervaring met jullie willen delen.
Zoals jullie weten, hebben sommige van ons over de jaren incidentieel wat problemen gehad met de autoriteiten op weg naar huis na een sociaal treffen.
Een paar dagen geleden was ik gaan stappen met wat vrienden en heb toen een paar drankjes en een aantal glazen heerlijke witte wijn gedronken.
Wetende dat ik misschien wel enigszins over de wettelijke limiet was, heb ik iets gedaan wat ik nog nooit eerder heb gedaan: ik heb een taxi naar huis genomen.

Gelukkig maar, want onderweg kwam ik langs een alcoholcontrole, maar op een taxi wordt er geen controle uitgevoerd.
Ik kwam veilig thuis, hetgeen een behoorlijke verrassing was: ik had nog nooit eerder een taxi bestuurd, ik weet niet waar ik die vandaan heb en wat ik er mee moet doen nu hij in mijn garage staat!

Ton Koek
13-01-2013, 15:28
Geweldig Broozie!

Henk3
14-01-2013, 12:29
Dit soort "moppen" zijn minder leuk als je kennissen hebt waarvan de dochter die net 11 jaar geworden was op haar verjaardag door een beschonken automobilist aan d'r eind geholpen werd.

Ton Koek
14-01-2013, 14:48
Dat is waar Henk, maar dat geldt helaas voor heel veel vormen van humor. Bij alle grappen bestaat de kans dat mensen het anders opvatten of herrinneren aan nare zaken.

De kunst is daar een evenwicht in te vinden.

Henk3
14-01-2013, 16:08
Dat snap ik wel Ton. Misschien had ik het beter niet kunnen schrijven. Ik weet ook wel dat mensen er niet bij nadenken, zoals bij zoveel in het leven.

Broozie
18-01-2013, 13:54
Iedere mop stoot iets of iemand tegen de borst. Neem nu de moppen over 'domme blondjes', wat brengt dat allemaal niet teweeg, wat moeten deze mensen over deze moppen dan niet denken. Moesten zij zich er aan ergeren dan lieten ze allemaal hun haar kleuren.

Is onze maatschappij dan zodanig aan 't verzuren dat er met niets of niemand nog kan gelachen worden en we de tong driemaal in de mond moeten ronddraaien alvorens iets te zeggen.

Als je nu bij alles moet nadenken alvorens iets te zeggen, dan ga je verdorie een enorm saai leven tegemoet.

Henk3
18-01-2013, 20:18
Ga lekker door met moppen tappen, stoor je niet aan mij daarbij. Deze raakte me "te", sorry daarvoor. Maar dat kan je allleen begrijpen als je zou weten wat ik en ook mijn kennissen ondervonden hebben door toedoen van andere mensen. Maar misschien had ik hier ook beter niet meer op kunnen reageren. Zelf hou ik overigens ook wel van een mopje op z'n tijd en probeer ik daarmee andere mensen niet voor hun hoofd te stoten.

casehulsebosch
18-01-2013, 20:37
Ik breng nogal wat tijd door in Australie dus deze moppen trekken mij wel aan.
Sorry, ze zijn in het Engels, maar te druk om te vertalen, even er zo tussendoor.

These were posted on an Australian Tourism Website and the answers are the actual responses by the website officials, who obviously have a great sense of humour (not to mention a low tolerance threshold for cretins!)

A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die.

Q: Will I be able to see kangaroos in the street? ( USA )

A:Depends how much you've been drinking.

Q:I want to walk from Perth to Sydney - can I follow the railroad tracks? ( Sweden )

A: Sure, it's only three thousand miles, 5000 km, take lots of water.

Q: Are there any ATMs (cash machines) in Australia ? Can you send me a list of them in Brisbane , Cairns , Townsville and Hervey Bay ? ( UK )

A: What did your last slave die of?

Q:Can you give me some information about hippo racing in Australia ? ( USA )

A: A-Fri-ca is the big triangle shaped continent south of Europe .
Aus-tra-lia is that big island in the middle of the Pacific which does not
... Oh forget it. Sure, the hippo racing is every Tuesday night in Kings Cross. Come naked.

Q:Which direction is North in Australia ? ( USA )

A: Face south and then turn 180 degrees. Contact us when you get here and we'll send the rest of the directions.

Q: Can I bring cutlery into Australia ? ( UK )
A:Why? Just use your fingers like we do...

Q:Can you send me the Vienna Boys' Choir schedule? ( USA )

A: Aus-tri-a is that quaint little country bordering Ger-man-y, which is
Oh forget it. Sure, the Vienna Boys Choir plays every Tuesday night in Kings Cross, straight after the hippo races. Come naked.

Q: Can I wear high heels in Australia ? ( UK )
A: You are a British politician, right?

Q:Are there supermarkets in Sydney and is milk available all year round? ( Germany )

A: No, we are a peaceful civilization of vegan hunter/gatherers.
Milk is illegal.

Q:Please send a list of all doctors in Australia who can dispense rattlesnake serum. ( USA )

A: Rattlesnakes live in A-meri-ca which is where YOU come from..
All Australian snakes are perfectly harmless, can be safely handled and make good pets.

Q:I have a question about a famous animal in Australia , but I forget its name. It's a kind of bear and lives in trees. ( USA )

A: It's called a Drop Bear. They are so called because they drop out of Gum trees and eat the brains of anyone walking underneath them.
You can scare them off by spraying yourself with human urine before you go out walking.

Q:I have developed a new product that is the fountain of youth. Can you tell me where I can sell it in Australia ? ( USA )

A: Anywhere significant numbers of Americans gather.

Q:Do you celebrate Christmas in Australia ? ( France )

A: Only at Christmas.

Q: Will I be able to speak English most places I go? ( USA )

A: Yes, but you'll have to learn it first

pico
18-01-2013, 21:30
Hehe, lekker om weer eens lekker te lachen. Ik snapte die van de hippo racing niet.
Het leuke van de moppen hier is dat ik ze begrijp. Vaak heb ik uitleg nodig.

Henk Adelerhof
18-01-2013, 22:57
Jantje zit op school en de meester heeft het over begrafenissen.
Jantje let niet op en zit met zijn gummetje te spelen.
Hij doet alsof het gummetje leeft.
Per ongeluk laat hij het gummetje vallen en hij bukt om het te pakken.
Precies op dat moment vraagt de meester:
"Jantje, wat zou jij op mijn grafsteen schrijven als ik dood was?"

Jantje ziet alleen net zijn gummetje liggen en zegt:
"Aha, daar heb je je verstopt!"

Ton Koek
19-01-2013, 02:15
Geweldig Case, lijkt wel Monty Python.
Hebben jullie ook een Ministry of silly Walks? :p

loodje
19-01-2013, 15:01
Heel goed Kees, had er hier en daar wel moeite mee, maar uiteindelijk heb ik ze allemaal gesnapt. :D

Beregoed goed Henk, lol :D :D

loodje
19-01-2013, 15:07
Nog diezelfde middag in de klas van Jantje, vraagt de meester.

"Wie zichzelf dom vindt gaat nu staan".

Iedereen blijft zitten.

Na een poosje gaat Jantje dan toch staan.

"Zo Jantje" zegt de meester, "dus jij vindt jezelf dom?".

"Nee hoor meester", zegt Jantje, "maar ik vindt het zo sneu dat u de enige bent die staat".

loodje
19-01-2013, 15:10
's avonds gaat Jantje samen met zijn pa en ma uit eten.

Na afloop vraagt zijn moeder aan de ober, "wilt u wat er over is, in een zakje, doen voor onze hond?"

Waarop Jantje roept, "JOEPIIII, we krijgen een hond".

loodje
19-01-2013, 15:14
De volgende dag moet Jantje van zijn pa naar een doe het zelf zaak om spijkers te halen.

De verkoper vraagt aan Jantje "hoe lang wil je pa ze hebben".

Waarop Jantje zegt, "tja... hoe lang kunt u ze missen".

Henk Adelerhof
19-01-2013, 18:05
hahaha die Loodje kan er ook wat van :D

en Jantje ook :D

lol

Henk Adelerhof
19-01-2013, 18:13
We geven Jantje een vrije dag :D

De Vijfhonderd-euro Vraag

Een advocaat gaat op zakenreis naar het buitenland. In het vliegtuig komt hij te zitten naast een jonge blondine en denkt:
"Daar ga ik es een spelletje mee doen."
Ze stemt er mee in en hij zegt:
"Ik stel jou een vraag en als je het antwoord niet weet, moet je me vijf euro geven. Daarna stel jij mij een vraag en als ik het antwoord niet weet krijg je van mij vijfhonderd euro."

Zo gezegd zo gedaan en hij vroeg haar:
"Wat is de afstand tussen de aarde en de zon?"
Waarop de blondine uit haar tas een briefje van vijf haalt en aan hem geeft.
"Nu mag je mij een vraag stellen," grinnikte de advocaat.
Ze denkt even na en vraagt:
"Wat gaat met vier benen de berg op en komt met drie benen naar beneden?"
Een beetje verrast door de bizarre vraag begint de advocaat na te denken. Na een minuut of tien zette hij zijn laptop aan en begon als een razende te zoeken op het net naar een soms vier, soms drie-benig wezen danwel fenomeen.

Een beetje geïrriteerd wendde hij zich tot de inmiddels slapende blondine (na ruim twee en een halfuur surfen) en overhandigde haar een cheque ter waarde van vijfhonderd euro. Ze nam het in ontvangst, draaide zich om en sliep rustig weer verder.

De advocaat kon het niet meer aan, maakte haar wakker en vroeg:
"Sorry hoor, maar ik wil eigenlijk toch wel weten wat met vier benen de berg op gaat en met drie benen beneden komt?"
Waarop de blondine een briefje van vijf uit haar tas haalt en aan de advocaat geeft.

janh11
19-01-2013, 20:03
Vraag aan een blondje.Wat is verder weg de zon of parijs.
Antwoord : parijs, want de zon kan ik van hier zien maar parijs niet.

Broozie
19-01-2013, 21:57
Een vrouw vraagt haar man om boodschappen te doen: "Breng een bak Jupiler mee en als ze eieren hebben, breng er 6 mee."
Een tijdje later komt de man terug thuis met 6 bakken Jupiler.
Vrouw: "Waarom heb je 6 bakken Jupiler mee??"
Man: "Ze hadden eieren!"

GravenImage
20-01-2013, 12:28
Hoe maakt een dom blondje een vogel dood?
Ze laat 'm van het balkon vallen...

Lucky
21-01-2013, 17:08
-----------Marie wil opslag------------

Marie werkte al enkele jaren als meid voor alle werk in de grote villa

met een enorme tuin van een presidentsdirecteur van een grote multinational.

Ze vond dat het hoog tijd was om opslag te vragen en wendde zich dus

tot de vrouw des huizes.

Die was toch wel behoorlijk van slag, toen Marie om opslag vroeg.

"Waarom wil jij dan loonsverhoging?", vroeg de vrouw des huizes.

"Wel," zei Marie, "Er zijn drie redenen waarom ik om opslag vraag.

De eerste is, dat ik veel beter en sneller kan strijken dan u."

"Wie heeft jou gezegd, dat jij beter kunt strijken dan ik?", zei mevrouw,

die hierdoor behoorlijk op haar tenen was getrapt.

"Uw echtgenoot, mevrouw."

"Oh, zit dat zo. En wat mag dan de tweede reden wel zijn?"

"De tweede reden is, dat ik een betere kokkin ben dan u, mevrouw."

"Nonsens, wie heeft je gezegd dat jij een betere kokkin bent dan ik?"

"Uw echtgenoot, mevrouw."

"Is dat waar? En wat mag dan de derde reden wel zijn ?"

"De derde reden is gewoon, dat ik veel beter in bed ben dan u, mevrouw..."

De vrouw des huizes verstijfde en trok wit weg en vroeg met aarzeldende stem :

"Wablief ??? Wat zeg je ??? Heeft mijn echtgenoot dat gezegd ???"

"Neen mevrouw, dat heeft de tuinman gezegd."

MARIE KREEG DIRECT OPSLAG ...

Ton Koek
21-01-2013, 18:16
Leuk!

Waarom wil de paus niet gecremeerd worden?

Omdat hij nog niet dood is...

Henk Adelerhof
21-01-2013, 21:19
Slimme Belg
Een Parijzenaar, een New Yorker en een Antwerpenaar komen een geest uit een fles tegen. De geest zegt:
"Ik kan jullie een eeuwig, gelukkig, jong en fantastisch leven bezorgen, maar dan moeten jullie wel aan 1
voorwaarde voldoen. Elk van jullie mag 1 voorwerp, hoe klein dan ook, in welke rivier of zee dan ook
gooien, maar als ik het terug vind, dan sterf je."
Zo gezegd, zo gedaan. De New Yorker gooit zijn voorwerp in de Atlantische Oceaan. De geest zoekt en
zoekt en vindt heel snel de tandenstoker die de Amerikaan erin gooide terug. De New Yorker sterft!
Vervolgens gooit de Parijzenaar zijn voorwerp in Middellandse Zee. De geest zoekt en zoekt en zoekt en
vindt uiteindelijk de speldenknop terug. Ook de Fransman bekoopt het met zijn leven.
Dan is het de beurt aan de Antwerpenaar. Hij gooit zijn voorwerp achteloos in de Schelde, en gaat rustig
naar huis. De geest zoekt en zoekt en zoekt en zoekt, maar kan maar niet terugvinden wat de Antwerpenaar
in de Schelde heeft gegooid. Ten einde raad gaat hij naar hem toe, en zegt:
"Ik kan niet anders dan jou een eeuwig, gelukkig, jong en fantastisch leven geven. Dit is me echter nog nooit
overkomen, mag ik je vragen wat het is wat je er hebt ingegooid?"
De Antwerpenaar zwijgt even, glimlacht en zegt dan:
"Een bruistablet!"

GravenImage
22-01-2013, 00:24
Calorieën zijn toch kleine beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken?

Danny1
23-01-2013, 01:20
Een Belg en een Nederlander staan langs de treinlijn Brussel-Amsterdam.
'Nou kijk,' zegt de Nederlander, 'daar heb je de nieuwe Fyra-sneltrein en stipt op tijd'.
Zegt de Belg: ''t Is deze van gisteren !!!' :D

Henk Adelerhof
03-03-2013, 19:58
hahahaa leuk

Henk Adelerhof
03-03-2013, 20:02
Wat is het verschil tussen een brief en jezelf? Een brief is geschreven en jij bent getikt.

:rolleyes: --> :p --> -0- --> :hide:

casehulsebosch
03-03-2013, 20:26
Prachtig weer Henk zo vroeg in de morgen.

Maar hoe leg je zoiets nu uit aan een Kiwi schoondochter? Helaas gaat het helemaal verloren in de vertaling. Jammer, want ik zit nog steeds te glimlachen.

Troetelduifje
03-03-2013, 21:23
Calorieën zijn toch kleine beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken?

Dat is geen grapje... dat is echt zo!!! :huh

Leuk die moppen. Ook die van Kees.:D

P.Wijlaars
04-03-2013, 21:41
Er was eens een hele rijke man met een heel groot landgoed, waaronder een reusachtige boomgaard waar hij bijzonder trots op was.

Op een dag werd de rijkaard wakker, gooide zijn godijnen open, stapte het balkon op en keek uit over zijn prachtige boomgaard.
Tevreden keek hij rond totdat hij plotseling een enorme mannetjes gorilla in één van zijn bomen ziet zitten.
Snel rende hij naar de telefoonkamer, greep de gouden gids en begon te zoeken:
"Gordijnfabriek...Gor...Gor...Gor...Ah, gorillavanger."
Gauw belde hij de gorillavanger en een half uurtje later stopte er een autobusje voor de deur.
Daaruit stapte een heel klein dik mannetje met een oud jachtgeweer en een bijpassend klein dik tekkeltje.
De rijkaard, een beetje bang voor het geweer, vroeg:
"Wat gaat u nu eigenlijk precies doen?"
"Nouw," zei het mannetje, "straks klim ik in die boom, dan ontstaat er een gevecht op een tak en dan gooi ik die gorilla uit de boom. Dit hondje hier is zo getraind dat hij dan direct het scrotem van de gorilla eraf bijt, en ja, een gorilla mannetje zonder ballen is zo mak als een lammetje. Die doe ik een halsbandje om en breng ik zo naar de dierentuin."
"O," zegt de rijke stinkerd, "maar waarom dan dat geweer?"
"Nouw," zegt de gorillavanger, "dit geweer geef ik aan u. Stel dat, ik zeg, STEL dat, ik klim straks in een boom, er ontstaat een gevecht op een tak, en die gorilla gooit MIJ uit de boom, schiet dan als de sodemieter dat hondje dood!"

Henk Adelerhof
04-03-2013, 22:14
hahahahahaha goeie, en als hij ernaast schiet, dan vliegt het manneke zijn scrotum er alsnog af :p

P.Wijlaars
05-03-2013, 13:38
hahahahahaha goeie, en als hij ernaast schiet, dan vliegt het manneke zijn scrotum er alsnog af :p

Dat hoop ik niet voor hem, ik hoop dat tie Rijkaard meer geschoten heeft,:D

Broozie
05-03-2013, 13:45
Zag daarstraks een goeie staan:

'Waar blijft het licht als je 's avonds de lamp uitdoet.
Wel, neem dan maar eens een kijkje in de ijskast.'

P.Wijlaars
05-03-2013, 22:38
Een klein mannetje loopt een oud en bruin cafeetje binnen. Achter in het cafeetje staat een tafel waar aan gepokerd wordt. Hij ziet drie mannen en een grote hond aan de tafel zitten. De mannen zijn netjes gekleed. De ene man is een bankier die veel met verzekeringen doet, de andere man is een consultant en de derde man werkt bij een pokermaatschappij. Als de man goed kijkt heeft de hond wat kaarten voor hem liggen. De hond speelt gewoon mee en niemand is er verbaasd over. De man kan zich niet beheersen en maakt de opmerking: "Knap zeg van die hond! Dat hij kan pokeren, dat moet wel de slimste hond ter wereld zijn!" "De slimste? Haha wij zijn veel slimmer! Want elke keer als de hond een goede hand krijg, gaat hij kwispelen met zijn staart!"

P.Wijlaars
07-03-2013, 01:09
Een blondje besluit een aquarium te kopen en ze wil er zoutwatervissen in…
Ze besluit naar zee te rijden en daar zout water te halen…
Op de pier van Hoek van Holland gekomen, ontmoet ze een visser…
Ze spreekt hem aan en vraagt om zout water…
“Da’s hier geen probleem!” zegt de visser…

“Wat kost een emmer?” vraagt ze…
“Vijf euro.” antwoordt hij…
“Oké, doe mij maar een emmer.”…
De man schept een emmer vol met zeewater en ze betaalt hem 5 euro…

Thuis gekomen kiepert ze het water in het aquarium…
Dan ziet ze dat ze nog heel wat water tekort komt en bedenkt dat ze nog een aantal keren heen en weer zal moeten rijden naar Hoek van Holland…
Terug bij de pier zit daar nog steeds datzelfde vissertje…
Ze spreekt hem weer aan…maar ondertussen is het laag water geworden…
“Zóóóóóó,” zegt ze, “u hebt goed verkocht vandaag”……

Lucky
11-04-2013, 18:40
Vanmiddag kwam een goede vriend van me langs. Toen hij in de keuken plaats nam zag ik aan hem dat iets niet klopte. Ik vroeg : " is er iets Joep?"
"zwijg me" Antwoorde hij. " Ik heb de hele nacht in het ziekenhuis bij mijn schoonmoeder gezeten. Ze higt op de IC met wel geteld zeventien botbreuken." Ik zei " Wat? Zeventien botbreuken? Wat is er dan gebeurt? Een auto ongeluk of is ze van de trap gevallen?" "Beide niet" antwoorde mijn vriend. "Ze is met haar bezem tegen de kerktoren gevlogen!":D :D :D

loodje
12-04-2013, 19:49
:D :D die schoonmoeders toch, die moeten het altijd ontgelden, hoe zou dat toch komen. :D :D

Henk Adelerhof
12-04-2013, 22:01
Raadsel:

Welk dier bestaat voor 75% uit wol?

gert bronkhorst
12-04-2013, 22:37
Raadsel:

Welk dier bestaat voor 75% uit wol?

een wol f?

Henk Adelerhof
12-04-2013, 23:11
yep, kon het proberen he haha maar is idd een flauwe :p

Er mag hier van mij wel meer moppen geplaatst worden.
Lachen is gezond lol.