Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekkooien japanse meeuw, kleurslagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kweekkooien japanse meeuw, kleurslagen

    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

  • #2
    Lijkt mij veel te klein.
    Laat die kooi maar lekker leeg staan als reserve.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
      Dan zou elke kooi ongeveer 25 cm hoog, 30 diep en 42 breed zijn. Lijkt met redelijk. De vogeltjes zijn toch niet zo groot en ze kunnen nog redelijk vliegen.
      Veel te klein, daar kan geen enkele vogel in vliegen. En als ze er al zouden willen kweken, wat doe je dan als er zes jongen zijn die uitvliegen?

      Opmerking


      • #4
        Jeffrey. Je zit nu toch al lang genoeg op dit forum en bent zelfs heel actief zodat je zelfs het predicaat Stamgast hebt verdiend.

        Met vragen zoals deze "verdien" je deze titel eigenlijk niet. Ik neem aan dat je met het vele beantwoorden van andermans vragen je toch wel wat ervaringen hebt ingenomen zodat je deze in de praktijk te werk kan stellen.

        Deze kooi is zelfs te klein voor zelfs een paar Japanse meeuwen. Lekker leeg houden voor noodgevallen.
        Ik hoop ook dat je wat vooruit hebt gedacht en wat kooien/vluchten leeg hebt staan want het is binnenkort voorjaar en kweekseizoen en je hoopt toch ook wat te kweken?

        Meer is niet altijd beter!

        Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

        Opmerking


        • #5
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

          Opmerking


          • #6
            Is nog steeds veel te klein.
            je moet de kooi houden zoals hij is en er dan 1 koppeltje in doen.

            Opmerking


            • #7
              En de hoogte is van minder belang dan de lengte en de breedte. Voor mij dus nog steeds te klein en lekker leeg laten staan als reserve.

              Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

              Opmerking


              • #8
                Ik heb mijn kanaries ook in kooien van 50cm
                zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                Opmerking


                • #9
                  Mannen , maak er niet te veel woorden aan vuil , hij doet toch wat hij wil wat er ook gezegt word?????????????

                  Opmerking


                  • #10
                    Ja , Josly is dat zo , hier is al zoveel over geschreven en daar moet je zeker het nodige over kunnen vinden,

                    succes met zoeken.

                    Opmerking


                    • #11
                      Hoe lang moet een kooi dan zijn?
                      Zouden jullie aub ook antwoord willen geven op mijn vraag over de kleurslagen
                      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                      Opmerking


                      • #12
                        Josly, ook tegen die praktijken wordt wel degelijk geageerd, o.a. door mij. Alleen worden die berichten nog weleens verwijderd van het forum, omdat het hier geen greenpeace-forum is.
                        Tegen de kanariemannen mag je niet teveel ingaan.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik vraag jullie dan: hoe groot moet die kooi zijn?
                          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                          Opmerking


                          • #14
                            80 lang ,,40 hoog en 40 diep ,,,pas dan heb je een diervriendelijke broedkooi voor tropen.
                            Groter mag natuurlijk altijd.

                            Opmerking


                            • #15

                              Opmerking

                              Working...
                              X