PDA

Bekijk Volledige Versie : Surf problemen op vogelcafé

Henk3
16-03-2012, 16:16
Ik was benieuwd wie er nog meer surf problemen ondervinden op vogelcafé.

Recent is er bij mij een automatische update geweest naar internet explorer 9
sinds die tijd kan ik niet meer fatsoenlijk op vogelcafé ronddolen. Er is zo niet zo heel veel lol meer aan.

Klik ik vogelcafé aan via een snelkoppeling in mijn favorietenwerkbalk, dan kan ik wel kijken waar er die dag wat gebeurt is, klik ik de tread aan en na het lezen van de berichten klik ik op Nieuwe berichten - vervolgens krijg ik de melding dat er geen nieuwe berichten zijn. En dan heb ik nog maar één bericht geopend gehad.

Wie weet hoe dit probleem op te lossen is, graag even melden dan.

Bovenstaande komt bij mij op meerdere computers voor. Het gaat dus niet om één enkele computer.

Josly
16-03-2012, 16:27
Hallo,

Wanneer ik internet explorer 9 gebruikt verschijnt er regelmatig;
" kan een van de invoegtoepassingen voor deze website niet uitvoeren "
Na een bepaalde tijd verdwijnt dit en verder geen problemen.
Bij andere Web browsers is dit niet het geval.

populier
16-03-2012, 16:29
Ik zeg het zo vaak, dump die troep van Microsoft, met een gratis webbrouwser van Firefox of Google Chrome heb je nooit meer problemen op Vogelcafe.;)

Voordelen: Sneller, Anti spyware, Automatische spellingscontrole, nooit gedonder na updating.

Animal
16-03-2012, 16:46
Nergens problemen mee ,,en ik gebruik gewoon de troep van Microsoft.(is ook gewoon gratis)
Wel worden hier regelmatig alle nieuwe update's van microsoft gedownload en geinstalleerd . Zo ook met AGV en Super AntiSpyware.

Henk3
16-03-2012, 16:59
Nergens problemen mee ,,en ik gebruik gewoon de troep van Microsoft.(is ook gewoon gratis)
Wel worden hier regelmatig alle nieuwe update's van microsoft gedownload en geinstalleerd . Zo ook met AGV en Super AntiSpyware.

Hier komen ook al die auto updates er op.
Heb net google chrome geprobeerd en daar doet ie het inderdaad wel mee maar daar heb ik andere problemen mee, dus heb ik ze allebei wel.

Maar ik heb voornoemde problemen niet eerder gehad en werkte het altijd/meestal gewoon wel goed. Nu dus niet meer. Een oplossing als chrome is voor mij nog niet de beste oplossing.

populier
16-03-2012, 17:03
Probeer de Mozilla Firefox eens, je zult er geen spijt krijgen:)

Het is even wennen, maar dan heb je ook wat.http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/

Josly
16-03-2012, 17:20
Hallo,

Het heeft niet zozeer te maken met welk soort Web browser, maar wel met de rest, zoals beveiliging, etc. Voornamelijk de randapparatuur waarmee men tegenwoordig kan surfen.
Men wordt meer en meer " verplicht " producten van een bepaalde fabrikant, of enkele fabrikanten, ( dochter ondernemingen ) te gebruiken.

Bekijk de voeding van onze vogels.
Ook daar bewandelt men dezelfde weg. Zaadmengelingen met een lager % eiwit, maar daar tegenover zachtvoer/eivoer met een hoger % eiwit. Ook daar wordt men als het ware verplicht producten van dezelfde fabrikant of dochteronderneming(en) te gebruiken.

Ton Koek
16-03-2012, 19:22
Henk, ik denk dat je het oplost door niet nogmaals op "nieuwe berichten" te klikken maar de "terugknop" te gebruiken na het lezen van een bericht. Je krijgt dan gewoon weer de lijst in beeld die je eerder zag.

Henk3
16-03-2012, 19:36
Klopt wel Ton dat je dan het vorige bericht in beeld krijgt. Maar dan krijg je dus ook het invulveld terug te zien als je net een bericht geplaatst hebt.
Tot voor kort kon ik ook gewoon via nieuwe berichten verder op vogelcafé. Zit er nu niet meer in. Hij heeft dan namelijk nooit meer nieuwe berichten.

natuurkweker
17-03-2012, 08:08

sinds die tijd kan ik niet meer fatsoenlijk op vogelcafé ronddolen. Er is zo niet zo heel veel lol meer aan.

Klik ik vogelcafé aan via een snelkoppeling in mijn favorietenwerkbalk, dan kan ik wel kijken waar er die dag wat gebeurt is, klik ik de tread aan en na het lezen van de berichten klik ik op Nieuwe berichten - vervolgens krijg ik de melding dat er geen nieuwe berichten zijn. En dan heb ik nog maar één bericht geopend gehad.

Bovenstaande komt bij mij op meerdere computers voor. Het gaat dus niet om één enkele computer.

verkeerde surfplank:D

Henk3
17-03-2012, 09:37
verkeerde surfplank:D

Mij een beetje in de maling nemen hé, ben benieuwd welke jurk je aan had. (Denk de grapjurk, ha, ha.)

van Tuijl
17-03-2012, 21:47
ik heb ook Mozilla firefox en ik heb eigenlijk nooit problemen, behalve:

de naam die staat me niet zo aan, Mozilla firebird is veel mooier :D

Ton
18-03-2012, 12:16
ook ik heb de laatste weken problemen met vogelcafe. ik gebruik google chrome, en als ik een bericht gelezen heb, moet ik soms wel 10 x klikken om terug te gaan naar de vorige pagina, zeer irritant.

andre 44
18-03-2012, 12:20
ik heb ook Mozilla firefox nooit geen problemen :)

Treursijs
18-03-2012, 14:28
Als je mozilla firefox gebruikt heb ik zelf ook geen problemen. Maar zoals reeds vermeld als ik Google Chrome gebruik, dan heb ik idd vaak problemen. post die niet doorgaan, trg naar vorige die traag gaat.

Altijd iets. ik zou zeggen mozilla the best ;)

pgvdploeg
20-03-2012, 09:59
Alle browsers hebben voor en nadelen....
Chrome is momenteel erg trendy, Firefox erg populair en IE wordt heel veel gebruikt.
Allen hebben ze voor- en nadelen. Er bestaat geen beste.

Wat bij allen helpt is het opschonen van je tijdelijke bestanden.
Installeer CCleaner eens. Hiermee kun je eenvoudig en snel je doel bereiken.
Installer en draai deze (gratis) tool en je zult merken dat alles een stuk beter gaat.

Informtie en download link:
http://tweakers.net/meuktracker/27763/ccleaner-3161666.html

Henk3
22-03-2012, 09:56
Als er één is die zijn computer geregeld opschoont, dan ben ik dat wel denk ik.

Het surfprobleem heeft zich sinds vanmorgen vanzelf weer opgelost schijnbaar want de functie "nieuwe berichten" werkt opeens gewoon weer.

Ton Koek
22-03-2012, 11:29
Henk3?

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Henk3
22-03-2012, 12:30
Je kunt jouw ook overal verwachten hé!!!!

Nu werkt het opeens weer niet trouwens. Snap er niks van in iedergeval.

Animal
22-03-2012, 12:56
Heeft waarschijnlijk te maken met het accepteren en bewaren van "cookies".

janh11
22-03-2012, 22:29

Heb het even uitgeprobeert en bij mij is het het zelfde.
mvg jan