PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorstellen!

DierenasielKampen
07-03-2012, 11:41
Hoihoi,

Mijn naam is Patricia, en ik werk in het dierenasiel in Kampen.
Naast honden en katten vangen wij af en toe ook vogeltjes en konijntjes op. Gelukkig vinden de honden en katten snel een nieuw huisje... Maar omdat het onbekend is dat wij af en toe ook vogeltjes hebben, hoop ik dat ik de vogeltjes hier een beetje publiciteit mag geven.

De vogeltjes die bij ons komen, zijn altijd gevonden. En wanneer er na twee weken geen eigenaar is gevonden, gaan wij opzoek naar een nieuw plekje voor ze.

Ik hoop dat het mag. Zo niet, dan begrijp ik dat helemaal :)

Groetjes,
Patricia
www.dierenbeschermingkampen.nl

Ton Koek
07-03-2012, 12:03
Een van de moderators hier, ene Rob, is best ijdel.... Als je een paar keer schrijft dat zijn haar zo leuk zit, mag het vast wel. :p

Welkom overigens en succes met herplaatsen.

carco
07-03-2012, 12:15
Welkom, en gelijk even op de site gekeken.
Zie ik een mooie tamme kakariki staan.
Dit zijn zo leuk: ik heb ook 2 van die monsters binnen.

Groetjes: Caroline.

DierenasielKampen
07-03-2012, 12:53
Een van de moderators hier, ene Rob, is best ijdel.... Als je een paar keer schrijft dat zijn haar zo leuk zit, mag het vast wel. :p

Welkom overigens en succes met herplaatsen.
Als ik nu dan vertel dat we Rob zon geweldige naam vinden, dat er zelfs pas een kat die naam had? Zou dat werken? :D Linkje (http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/kat/21108/edo-hammers-kampen)

RobK
07-03-2012, 14:10
Mijn haar zit altijd prachtig. :confused: Een kat die Rob heet? :eek:

We zullen eens zien wat VogelasielKampen ons gaat vertellen over vogeltjes die een tehuis nodig hebben. Maar dan in ons nieuw aan te maken "VogelAsielForum". Zoiets?

Groet,

Rob.

webmaster
07-03-2012, 14:19
Ik heb even een nieuw forum aangemaakt voor asielvogels.
Succes!

@Patricia, goed idee!

Peter.

Drum
07-03-2012, 16:57
Een prima idee! Succes Patricia.

DierenasielKampen
07-03-2012, 17:16
Zooow wat gaaf! Dat had ik niet verwacht, is wel heel erg super!

Op dit moment hebben we alleen een kakariki en een grasparkietje (krijg daar vrijdag denk ik de foto's van). Ik zal gelijk een topic aanmaken.
Heel erg bedankt!!

Pippa
07-03-2012, 18:59
Een goed idee hoor, misschien vinden gevonden vogels zo sneller een nieuw huisje( Of eventueel hun eigenaar terug door de gegevens op de ring?)

van Tuijl
07-03-2012, 21:47
goed initiatief zeg!

misschien kunnen meerdere vogelopvangcentra advertenties plaatsen.

medaar
12-03-2012, 20:56
mooi idee dat .

DierenasielKampen
13-03-2012, 12:46
goed initiatief zeg!

misschien kunnen meerdere vogelopvangcentra advertenties plaatsen.Ik zou dat wel heel leuk vinden :) Maar aangezien ik hier maar nieuw ben, heb ik daarover het minste te zeggen vind ik :P

RobK
13-03-2012, 13:17
VogelCafé heeft daar geen problemen mee.

"Hoe meer zielen, hoe meer vreugd."

Groet,

Rob.

Leergier
17-03-2012, 18:20
Tis al meer gezegd, maar ik toch wil ik het ook even zeggen: Heel mooi dat dit zo geregeld kan worden!

Helemaal top Patricia, en leuk dat je zo actief bezig bent met het herplaatsen van de vogeltjes!;)

!teun!
07-10-2012, 13:27
Patricia, een heel goed initiatief van je om
Dit te doen TOP

Troetelduifje
18-10-2012, 18:08
Ja en vergis je niet: er worden meer vogels gevonden dan je denkt.

Een kennis van me laatst nog een witte rijstvogel, iemand anders hier een kanarie... en ik hoor het vaker hoor, ook zebravinkjes....Soms heel mooie.... en die komen dan in de tuin bij anderen... :mad: niet bij mij :mad:

jeffrey112
27-10-2012, 19:05
Erg leuk en een goed initiatief wij halen ook wel eens vogels uit de vogelopvang in Breda. Het valt ons ook erg op dat er vaak tamme vogels zitten die je gewoon naar je eigen hand verder kunt tam maken.

jostie w
06-03-2013, 12:15
Ja en vergis je niet: er worden meer vogels gevonden dan je denkt.

Een kennis van me laatst nog een witte rijstvogel, iemand anders hier een kanarie... en ik hoor het vaker hoor, ook zebravinkjes....Soms heel mooie.... en die komen dan in de tuin bij anderen... :mad: niet bij mij :mad:

ja wat je zegt
2 weken geleden in een keer een kakarikie bij ons in de tuin:confused:
ik en mn pa de schuifdeur open gedaan en hem in huis gejaagd.
hebben we hem in een van mijn tt kooien gedaan
was het een kakarikie van mijn achter buurman-0-