Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beurs Zuidlaren 3-3-2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Beurs Zuidlaren 3-3-2012

    Wie van jullie is vandaag naar de vogelbeurs in Zuidlaren geweest en wat vonden jullie ervan? Ik was er zelf pas om 12.30 uur en om eerlijk te zijn viel het me toen dik tegen. Heel veel lege plaatsen, vogels zagen er niet super uit en hele hoge prijzen. Was dat ochtends anders of was het ook jullie indruk?
    http://bylden.wordpress.com/

  • #2
    super

    ik was er om 7 uur en het was heel mooi ruim opgezet en vogels en bezoekers in over vloed ik vind het een super goeie markt en voor de organisatie die was geweldig alles liep soepel van het begin tot het einde wat mij betreft mogen ze zo door gaan en als ze dat doen is zwolle binnen 1 of 2 jaar verleden tijd

    Opmerking


    • #3
      Had iets meer licht in de hal gemogen. En had iets dichterbij moeten zijn.
      Voor de rest prima.Schappelijk entreeprijzen,goede doorstroming bij de kassa en gratis parkeren.

      mvg eddie

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
        ik was er om 7 uur en het was heel mooi ruim opgezet en vogels en bezoekers in over vloed ik vind het een super goeie markt en voor de organisatie die was geweldig alles liep soepel van het begin tot het einde wat mij betreft mogen ze zo door gaan en als ze dat doen is zwolle binnen 1 of 2 jaar verleden tijd
        http://bylden.wordpress.com/

        Opmerking


        • #5
          de vogels waren duur klopt maar de handel gaf ook top prijzen fishrie's gingen naar de handel tussen de 22,50 en 25 per stuk voor personata's geld het zelfde kanarie's gewone spul ging naar de handel voor 11,00 per stuk

          Opmerking


          • #6
            Koppel goudvinken voor 175? zeker splitvogel erbij.
            Mvg,
            Kingfisher.

            Opmerking


            • #7
              Groeten,
              Johan

              http://johanhendriks.webklik.nl

              Opmerking


              • #8
                zwolle verleden tijd

                Oorspronkelijk geplaatst door andre 44
                ik was er om 7 uur en het was heel mooi ruim opgezet en vogels en bezoekers in over vloed ik vind het een super goeie markt en voor de organisatie die was geweldig alles liep soepel van het begin tot het einde wat mij betreft mogen ze zo door gaan en als ze dat doen is zwolle binnen 1 of 2 jaar verleden tijd
                Denk dat het wel zal meevallen met "Zwolle verleden" tijd gezien het verschil in grootte qua bezoekers en aanbod!

                Opmerking


                • #9
                  ik was er rond 11 uur daar als eerst effe letterlijk een "pitsstop" gemaakt op de wandeltocht er heen haha stond een mooie mercedes formule 1 auto op de grote brink die eerst effe grondig ge inspecteerd haha daarna maar doorgelopen naar de markt mijn vader zei al dat het er redelijk druk was vanochtend en dat was ook zo , zo druk heb ik het in jaren nie meer zo druk gezien bij de PBH . dan loop je over de markt kom je transport kistjes tegen 3 euro perstuk nou daar niet moeilijk over gedaan en 1 meegenomen rondgekeken naar vogels ik vond dat er opzich veel keuze was uit vogels en vogel voer etc. mooi ruim opgezet naar mijn mening. het was mijn 1e keer op zo'n markt en als het vaker komt ga ik zeker heen ik keek men ogen uit zoveel vogels ik dacht ookal koop ik hier niks ik kan er altijd wel wat leren.

                  Opmerking


                  • #10
                    filmpje vogelmarkt zuidlaren
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                    Opmerking


                    • #11
                      de titel klopt hopelijk voor hen niet. 300 bezoekers
                      http://bylden.wordpress.com/

                      Opmerking


                      • #12
                        nee waren meer dan 2000 bezoekers

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik ben er ook geweest was er om 10.00 uur.
                          Het parkeren is goed, de doorstroming aan de kassa ook.
                          Ik vond de diversiteit van het aanbod ook goed.
                          Heb wel vogels gezien die er wat minder bijzaten.
                          En een handelaar die lege kooitjes aanvulde uit loper
                          onder de tafel achter kleed vandaan.
                          Dat was rond de middag, dus in elk geval al een
                          halve dag zonder voer of water!! En dan bleven er ook
                          vogels in het lopertje achter...
                          Ik heb hem er op aangesproken, hij draaide zich
                          stoicijns om.
                          Heb nog een mooi koppeltje blauwfazantjes aangeschaft
                          van kweker zelf. De man stond er met zijn zoontje met een
                          paar kooitjes en al zijn vogeltjes zagen er top uit.
                          Ben rond 12.30 uur weer naar huis gegaan.

                          Groeten Rob

                          Opmerking

                          Working...
                          X