PDA

Bekijk Volledige Versie : Niets tegen de papegaai zeggen !!!

Ton Koek
18-02-2012, 01:24
De vaatwasser van Ingrid deed het opeens niet meer.
Ze belde een monteur.
Omdat ze de volgende dag naar haar werk moest, vertelde ze de man waar ze de sleutel zou neerleggen,
'Ik leg de sleutel onder de mat bij de voordeur.
Repareer de vaatwasser, leg de rekening maar op het aanrecht, en eind van deze week maak ik het geld over .'
'Oh ja, en je hoeft niet op de hond te letten, Bono heet hij.
Hij zal je verder niet lastig vallen.
Maar wat je ook doet, zeg NIETS tegen de papagaai, onder geen enkele omstandigheid!'
'IK HERHAAL; ZEG NIETS TEGEN DE PAPEGAAI !!!'

Toen de reparateur 's ochtends bij het huis aankwam vond hij zonder problemen de sleutel.
Hij deed de deur open en zag de grootste, gevaarlijk uitziende hond, die hij ooit gezien had.
En, net zoals Ingrid gezegd had, de hond lag rustig op het kleed en keek naar wat de man allemaal aan het doen was.

De papegaai echter, bleef maar vervelend doen
hij schreeuwde en vloekte de hele tijd tegen de man.
Tenslotte kreeg de man er zo’n genoeg van en kon zich niet langer inhouden:
'Hou toch eens je kop, jij stomme, lelijke rotvogel!'

Waarop de Papegaai antwoordde:
'Pak ‘m, BONO

casehulsebosch
18-02-2012, 01:37
Waarom nou Ingrid er weer bij halen. Je had toch ook de naam José kunnen gebruiken;)

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Anja65
18-02-2012, 09:06
Geweld:D ig hahahaha

andre 44
18-02-2012, 13:46
hij is goed :D :D

loodje
18-02-2012, 16:32
Even smakelijk gelachen, geweldig.

Ton Koek
18-02-2012, 16:46
Ik heb 'm niet bedacht, ik kreeg 'm per mail, sorry Kees. :)

simone
20-02-2012, 17:31
haha hij is goed XD

@ton: mag ik de tekst lenen?

groetjes van Simone

Ton Koek
20-02-2012, 18:30
Ik heb de tekst ook geleend, dus ga je gang.

Lucky
24-02-2012, 20:18
Een lid van de dievengilde heeft zich midden in de nacht toegang tot een alleenstaand huis verschaft. Als hij in het donker de woonkamer betreed hoort hij een stem die zegt:"Jezus ziet alles" Geschrokken zet de inbreker zijn zaklataarn uit en staat stil. Als hij na enkele momenten weer zijn zaklataarn aanzet hoort hij wederom een stem die zegt: "Jezus ziet alles" Wederom zet hij zijn zaklataarn uit en staat stil. Na enkele seconden zet hij zijn zaklamp weer aan en kijkt in de ronde. Dan ondekt hij in de hoek van de kamer een papegaaienkooi met een papegaai die wederom kraait "Jezus ziet alles". De dief stapt opgelucht naar de kooi toe en zegt hallo vogeltje hoe heet jij dan? De papegaai antwoord "Hercules,Hercules"." Wat een rare naam voor een vogel" zegt de inbreker. Daarop antwoord de papegaai: "Wat dacht je dan van "Jezus" voor een ROTWEILER??:D :D :D

StreamBoost
24-02-2012, 23:07
2 goede grappen :)