Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goede website?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • goede website?

    Hey! Ik heb nu een gratis website van forunecity.com....met verschrikkelijk irritante reclames die gewoon over mijn tekst heen verschijnen en niet weg te krijgen zijn. Als je op het kruisje klikt gaat hij juist open en het kost je dan 60x klikken om het weer te sluiten.

    Weet iemand een gratis website waarin dat iets minder en iets minder agressief is?

    Je kan mijn eigen bladzijdes nu nauwelijks lezen, dat is toch niet de bedoeling?

    Alvast bedankt!
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

  • #2


    deze misschien?

    Opmerking


    • #3
      Of gewoon deze:
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Of neem gewoon een account bij Wordpress! http://bylden.wordpress.com/ verschillende layouts ed mogelijk en geen reclame. En ook niet onbelangrijk simpel op te zetten en aan te passen.
        Die van mij is een foto site maar er zijn veel types mogelijk bij wordpress.
        http://bylden.wordpress.com/

        Opmerking


        • #5
          nou, di eerste van pun.nl vind ik niets, sorry, maar die andere twee misshien wel. en die zijn gratis?
          'Vliegde ik?'
          -'Nee, je valde.'

          Opmerking


          • #6
            die van google... daar moet je je e-mail provider aanklikken, wat bij mij hotmail is en dan vraagt hij om je wachtwoord van hotmail... is dat veilig?
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
              die van google... daar moet je je e-mail provider aanklikken, wat bij mij hotmail is en dan vraagt hij om je wachtwoord van hotmail... is dat veilig?
              *Dat hoeft dus niet met je wachtwoord voor hotmail.

              Wachtwoord kan gewijzigd worden wanneer jij dat zelf wil.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                Ja, ik ben nu bezig met google, die leek het handigst... als het gelukt is en af is laat ik zien wat het geworden is... plus dat natuurlijk de link in mijn handtekening dan veranderd.

                Bedankt! nu hopelijk geen irritante reclame meer. alleen maar irritant geklets van mijzelf.
                'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

                Opmerking


                • #9
                  Maak als beginner in een paar stappen je eigen website inclusief gratis .NL-domeinnaam. Aanbieding: maak nu 3 maanden gratis gebruik van alle pakketten.
                  Groetjes Karin

                  Opmerking


                  • #10
                    Nou, die van google krijg ik niet voor elkaar hoor. Ik snap niet hoe het werkt, krijg geen 2 foto's naast elkaar, zie nergens waar ik meerder pagina's kan maken...moet er nog even goed naar kijken hoor.

                    En kijk uiteraard ook verder naar andere sitebuilders.
                    'Vliegde ik?'
                    -'Nee, je valde.'

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik denk niet dat het verstandig is om je wachtwoord voor hotmail in te voeren op een andere site.
                      Heb je dit wel gedaan lijkt het mij niet onverstandig om ff een nieuw wachtwoord aan te maken voor je hotmail account.

                      mvg. Eelke

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ele
                        Ik denk niet dat het verstandig is om je wachtwoord voor hotmail in te voeren op een andere site.
                        Heb je dit wel gedaan lijkt het mij niet onverstandig om ff een nieuw wachtwoord aan te maken voor je hotmail account.

                        mvg. Eelke
                        helemaal mee eens hoor, ga dat ook doen. intussenheb ik de link van K@rin gebruikt en zie hier het resultaats:

                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

                        Opmerking


                        • #13
                          Hallo,

                          Ik zou hier ook graag even willen reageren.
                          Waarom neem je niet gewoon je eigen website met een eigen domeinnaam?
                          Wat is er nu leuker om je eigen naam te hebben zoals bijvoorbeeld: www.vogelsvanpiet.nl

                          Opmerking


                          • #14
                            Nou, dat is heel vriendelijk aangeboden, dank je wel.

                            maar voorlopig doe ik het even met de huidige website die in mijn handtekening staat; daar kom ook geen reclame op.

                            En het is ook maar de vraag hoevelen mijn site bekijken natuurlijk,vooral als ik straks jongen heb en die weer kwijt moet.

                            maar als ik echt wat professioneler wil gaan werken, dan ga ik eens kijkennaar zo'n eigen site waar jij het over hebt. In elk geval bedankt voor de tip, die graveer ik in mijn achterhoofd
                            'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
                              Nou, dat is heel vriendelijk aangeboden, dank je wel.

                              maar voorlopig doe ik het even met de huidige website die in mijn handtekening staat; daar kom ook geen reclame op.

                              En het is ook maar de vraag hoevelen mijn site bekijken natuurlijk,vooral als ik straks jongen heb en die weer kwijt moet.

                              maar als ik echt wat professioneler wil gaan werken, dan ga ik eens kijkennaar zo'n eigen site waar jij het over hebt. In elk geval bedankt voor de tip, die graveer ik in mijn achterhoofd

                              Geen probleem hoor,kijk het maar even aan.
                              Ik kan goed begrijpen dat het voor een leek vrij lastig klinkt allemaal om echt een eigen website op zetten en wat erbij komt kijken,maar al met al valt het reuze mee hoor.
                              Hobbymatig heb ik denk ik al meer dan 100 websites opgezet ,dus voor mij is het misschien wel makkelijk praten
                              Maar ik moet ook toegeven dat de site in je handtekening er ook erg netjes uitziet,zeker voor een gratis website.

                              Groeten,
                              Richard

                              Opmerking

                              Working...
                              X