Mededeling

Collapse
No announcement yet.

herplaatsing kaketoe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • herplaatsing kaketoe

    ....ik weet dat dit geen verkoop pagina is maar dit is een herplaatser wegens omstandigheden

    Ik zoek voor een kennis in EDE een heel goed huisje voor een goffini kaketoe popje, van ong. 11 jaar oud, met alle nodige papieren en een gesloten vaste voetring

    Ze is heel erg verwend en zit het liefst los bovenop haar kooi en volgt haar eig. overal door het huis
    Dit is nu juist het probleem, de eig is bijna blind en ziet dus steeds slechter en wil daarom afstand van de vogel doen omdat ze haar dus ook niet op tijd kan corrigeren wil ze uit jalouzie nog wel eens bijten naar andere mensen

    Ik kan haar niet terugnemen want ik heb 10 papegaaien en kan haar nooit zoveel aandacht geven als ze wil, en heb geen papegaai waarbij ik haar kan zetten

    Het is geen kweekvogel want daar had ik haar voor gekocht ze is veel te fel mijn andere goffini werd bang van haar ging plukken enz enz.
    bovendien heeft ze haar vleugels beschadigd dus ze kan niet(meer) vliegen

    Kent u iemand die haar zou willen laat het dan even weten, prive mag ook via marianneraymakersatgmailpuntcom expres niet goed ingevuld maar u snapt het email adres

    vele groetjes
    Marianne

  • #2
    Zappa heeft een ander thuis gevonden, bij een eig. die een tijd geleden ook een papegaai heeft gehad, en dol is op dieren, dit komt helemaal goed

    Marianne

    Opmerking


    • #3
      het is dat ik niemand kende in EDE...

      maar toch ben ik blij voor jou en je kennis dat Zappa goed terecht gekomen is.

      Opmerking


      • #4
        dank je wel ik ben ook heel bij want dat verdient ze, ze heeft voor mij al tig adressen gehad en ik weet nu dat ze goed zit

        Marianne

        Opmerking

        Working...
        X