Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boek japanse meeuwen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Boek japanse meeuwen

    hallo iedereen,

    Ik ben op zoek naar een boek over japanse meeuwen.
    Reeds in bezit, het jmc boek en zebravinke, japanse meeuwen en padda's.

    ik zoek een boek over verervingen, kweekadvies hoe nerftekening erin krijgen en dergelijke. kent iemand een goed boek waarin ik deze zaken terug vindt?

  • #2
    Ik heb hier een mooi boekje gekocht , nl: Japanse meeuwen van Hernalsteen Noelle en Iwens Paul

    Opmerking


    • #3
      bevat deze verervingen en kweekadviesen?

      Opmerking


      • #4
        Hey Tom

        ben niet zeker hoor, maar heeft alois Vanmingenroet geen boek over Jap meeuwen??? heb van hem boek over kruisingen, en deze is erg gedetailleerd, en zeer duidelijk uitgelegd en prachtige foto's. maar weet het dus niet zeker of hij ook over Jap meeuwen heeft.

        succes met de zoektocht, mocht je echt een aanrader vinden, mag je het me altijd laten weten!

        mvg
        kris

        Opmerking


        • #6
          Oorspronkelijk geplaatst door kris79
          Hey Tom

          ben niet zeker hoor, maar heeft alois Vanmingenroet geen boek over Jap meeuwen??? heb van hem boek over kruisingen, en deze is erg gedetailleerd, en zeer duidelijk uitgelegd en prachtige foto's. maar weet het dus niet zeker of hij ook over Jap meeuwen heeft.

          succes met de zoektocht, mocht je echt een aanrader vinden, mag je het me altijd laten weten!

          mvg
          kris
          Alois van Mingeroet heeft inderdaad een boek over Zebravinken, Japanse Meeuwen en Rijstvogels geschreven. Maar dat heeft JelleTom denk ik al genoemd.
          Verder kun je op de site van de NBvV standaardeisen en een stuk over algemene erfelijkheid vinden en downloaden.
          mvrgr

          Piet

          Opmerking

          Working...
          X