Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kooi verbouwen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kooi verbouwen.

    hi,

    ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen.

    ik heb een binnen voliere met daarin 2 kanarie's.
    de kooi is ongeveer 168cm hoog, 50 breed en 45 diep.

    nu wil ik misschien mijn kooi ver hogen, door het dakje eraf te halen en daar een stuk bij op zetten...

    nu wou ik vragen of iemand hier ervaring mee heeft, en of er van die rekken bestaan, ik wil bijv. niet vaan die rekken in een keer over gaan op gaas...

    ik hoop dt het een beetje duidelijk is, mvg marc.

  • #2
    Marc, je kanaries zullen meer blij zijn met een bredere of diepere kooi als met een hogere.
    Groetjes Karin

    Opmerking


    • #3
      ja maar er zit zo'n bak onder weet je wel?? met zo'n schoonmaak la.

      daar zit ik dus mee, maar ik vind het ook mooier als ie tot he plavont komt, en alle ruimte scheelt toch, of zie ik dat verkeers, anders laat ik hem gewoon zo...

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door marc.ensing
        ja maar er zit zo'n bak onder weet je wel?? met zo'n schoonmaak la.

        daar zit ik dus mee, maar ik vind het ook mooier als ie tot he plavont komt, en alle ruimte scheelt toch, of zie ik dat verkeers, anders laat ik hem gewoon zo...
        Ja, dat zie idd. verkeerd ,Marc.
        Daar doe je de kanaries geen plezier mee.
        Kanaries en vele andere vogels zijn meer gebaat met
        een kooi/voliere in de lengte.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #5
          Verbreden en verdiepen anders hebben de vogels er niets aan en kun je het beter zo laten.

          Is een beetje te vergelijken met de gemiddelde Nederlandse tuin. Niet zo lang en breed maar wel heeeeeel hoog.

          Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

          Opmerking


          • #6
            oke,

            naja dan laat ik hem zo, volgens mij hebben de vogels het zo wel naar hun zin, maar ik dacht dan hebben ze nog meer ruimte.

            ja ik zit met die bak, ander had ik hem wel groter willen maken...
            maar hij staat ook op mn slaap kamer, dus hij kan ook niet veel breder en dieper...

            in elk geval bedankt...

            gewoon voor de nieuwsgierig heid, als ik parkieten of andere kromsnavels had, kon het dan wel??

            Opmerking


            • #7
              Een precies dezelfde kooi bij kopen en er naast aan vast maken ,2 wanden er uit ,en ze hebben een mooie ruime kooi.
              Met een beedje handigheid moet dit prima te doen zijn.

              Opmerking


              • #8
                Ook voor kromsnavels is meer hoogte niet echt winst. Ze gaan bijna altijd bovenin zitten, dus dan is het onderste deel gewoon nutteloze ruimte.

                Ik vind en denk dat je een prima kooi hebt nu.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

                Opmerking


                • #9
                  ja voor 2 vogeltjes is het prima denk ik, maar het leek me mooi om hem groter te maken...

                  naja ik laat hem zo, nog een kooi erbij aan is een beetje teveel van het goede voor op mn kamertje.

                  in ieder geval bedankt voor het mee denken...

                  mvg marc.

                  Opmerking


                  • #10
                    Als je een beetje handig bent Marc kun je voor hetzelfde geld een geheel nieuwe kooi maken die mooi past op de plek die je wilt. Omdat je binnen werkt kan hij van hout worden opgetrokken.
                    Heb je er iets meer geld voor over dan kun je bij een voliere maker porecies op maat een passende kooi laten maken. Dat is natuurlijk helemaal mooi.
                    Aanpassen van bestaande fabriekskooien lijdt meestal tot teleurstelling.
                    http://www.deforpusliefhebber.webs.com

                    Opmerking

                    Working...
                    X