PDA

Bekijk Volledige Versie : Vogelbad IN kooi

K@rin
22-12-2011, 23:30
Ik heb hier een kooi staan waar in de deuropeningen geen enkel vogelbad past.
Aangezien ik liever niet met een schaal werk, ben ik op zoek naar een vogelbad wat ook IN de kooi gehangen kan worden.
Het enige model wat ik daarin kan vinden, is in de maat 23,5 x 15,5 x 24 cm.
Weet iemand heeeeeeel toevallig óf en waar kleinere afmetingen te koop zijn?

Anders zal ik zelf creatief aan de gang moeten met het ombouwen van een "buitenbad" naar "binnenbad" :whisle:

Animal
22-12-2011, 23:46
Je kunt toch ook gewoon het badhuisje op de grond zetten ?

K@rin
23-12-2011, 12:22
In die kooi zitten 2 eigenwijze grasparkieten met "gebruiksaanwijzing" ; ze durven er niet in als hij op de grond staat :nono:

van Tuijl
28-12-2011, 16:22
er zitten inderdaad grasparkieten tussen die een gebruiksaanwijzing hebben xD maar als je geen kleinere kan vinden dan kan je heel makkelijk eentje ombouwen, je boort 2 gaatjes in het dak en je haalt er een touwtje of ijzerdraadje doorheen en dat maak je vast aan het gaas van de kooi niet zo heel moeilijk dacht ik.
misschien helpt het ook als je de schaal op een verhoging zet of staat dat niet in de handleiding van de grasparkieten?

K@rin
28-12-2011, 16:43
Ik ga er inderdaad maar eentje ombouwen want kan geen kleiner "binnenbad" vinden als van 23.5 cm

deforpusliefhebber
30-12-2011, 10:42
Hoi Karin, ik heb GEHU kooien en voor de gould amadines ook badjes in de kooi staan op de vloer zeg maar. Dat zijn kleine badjes welke door het schuifdeurtje kunnen en die heb ik gekocht bij de dierenspeciaal zaak Faunaland hier in Duiven. Dat zou voor jouw parkietjes ook volstaan.