Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reggio Emilia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Reggio Emilia

    Hallo,

    Hier al enkele foto's van de beurs in Reggio Emilia dit week-end.
    In de verkoopklasse ongeveer 40.000 vogels
    Op de TT meer dan 22.000 vogels




  • #2





    Groeten

    Opmerking


    • #3
      The proof of the pudding is in the eating

      Opmerking


      • #4
        Hallo serinus,

        Ik ga volgend jaar zeker terug naar Reggio.
        Jij weet ook wel dat die beurs enig is he !!!!

        Groeten

        Opmerking


        • #5
          Hierbij nog wat beelden van de beurs in Reggio.

          Een sfeerbeeld van 1 van de 3 of 4 verkoopzalen


          Verder nog zomaar wat foto's

          Opmerking


          • #6



            Opmerking


            • #7



              Opmerking


              • #8
                Komitee gegen den Vogelmord e.V.PRESSEMITTEILUNG / 23.11.2011Schock-Video dokumentiert Zugvogel-Massaker in ItalienJäger tÜten innerhalb weniger Stunden taus...
                Mvg,
                Kingfisher.

                Opmerking


                • #9
                  Nee hoor, niks negatiefs aan, het is toch niet normaal dat deze achterlijke volksvermaken maar door blijven gaan in de EU.
                  Groeten Michael

                  https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                  Opmerking


                  • #10
                    En als de EU uit elkaar gaat vallen gaat dit alleen maar verergeren volgens mij.

                    mvg

                    Opmerking


                    • #11
                      Hallo,

                      Mooie foto's,
                      En zo te zien een geweldige grote belevenis om te zien.
                      En ik begrijp voor herhaling vatbaar.
                      En ja er zijn natuurlijk wel minder zuiver kooien ( vogels )
                      En daar mag net als op meer plaatsen wel wat aan gedaan worden.
                      Lees controleren en in beslag nemen.

                      Groetjen, Riny.

                      Opmerking


                      • #12

                        Opmerking


                        • #13
                          Inderdaad, aan de andere kant van de berg is het gras altijd groener.

                          Aan de cretiecasters,
                          Kijk, die opmerkingen over wat wel en niet kan op beurzen zullen we altijd blijven houden.
                          Deels terecht maar ook deels door onwetendheid en door doordraven en onredelijkheid.
                          Indien men een vogel tijdelijk (voor de duur van een beurs) klein huisvest, mits uiteraard voorzien van voer en water en enigzins aangepast aan de grote van de vogel.(bv kanarie in zangkooi),is dat voor mij prima.
                          Ik zal hem namelijk indien ik hem koop ook naar huis moeten vervoeren en doe dat ook niet in een ruime voliere.
                          Laat de eeuwige zeurders zelf eens iets in die grote (Zwolle ,Reggio Emilia, etc.) foutloos organiseren.
                          Om in de beeldspraak te blijven:"De beste stuurlui staan aan wal."

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
                            Inderdaad, aan de andere kant van de berg is het gras altijd groener.

                            Aan de cretiecasters,
                            Kijk, die opmerkingen over wat wel en niet kan op beurzen zullen we altijd blijven houden.
                            Deels terecht maar ook deels door onwetendheid en door doordraven en onredelijkheid.
                            Indien men een vogel tijdelijk (voor de duur van een beurs) klein huisvest, mits uiteraard voorzien van voer en water en enigzins aangepast aan de grote van de vogel.(bv kanarie in zangkooi),is dat voor mij prima.
                            Ik zal hem namelijk indien ik hem koop ook naar huis moeten vervoeren en doe dat ook niet in een ruime voliere.
                            Laat de eeuwige zeurders zelf eens iets in die grote (Zwolle ,Reggio Emilia, etc.) foutloos organiseren.
                            Om in de beeldspraak te blijven:"De beste stuurlui staan aan wal."
                            Heb je ook weer gelijk in Lucky en aangepast aan de grote van de vogel heb ik er ook geen problemen mee maar vieze kooien wel en dat staat los van het geheel,of het nu op een beurs is of bij iemand thuis ik knap er op af.
                            Mvg,
                            Kingfisher.

                            Opmerking


                            • #15
                              Ik snap wel waarom italianen naar zwolle gaan en nederlanders naar Reggio. Meestal om nieuw bloed in hun volieres te krijgen en eventueel wat nieuwe kleuren op speciale soorten mee naar huis te kunnen nemen.

                              Opmerking

                              Working...
                              X