Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn de honden en hun liefhebbers nu aan de beurt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zijn de honden en hun liefhebbers nu aan de beurt?


  • #2
    Poen...

    Ken je dat oude liedje? Poen, poen, poen, poen...............
    Twee weken geleden hebben we een van onze Jacks laten inslapen. Ze was aan het eind van haar latijn. Maar wel 15 jaar geworden door normaal te eten. Haar hondenbrokken en af en toe wat bietswerk van de baas. Maar zonder de Top Products van dr. Becker. Allemaal flauwe kul met een hoofdletter.
    En dan nog niets eens te spreken van de Hondenpsychiater, ja, ook al in Nederland. Bah, geldklopperij.

    Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3
      Hier is tie.

      Moet toegeven dat ik het nog heel regelmatig zelf zing, zoveel zelfs in het verleden dat een van mijn vrienden het vrolijk meezingt. Hij komt uit Wales.



      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        lijkt nergens op met een goed merk brok en af en toe iets anders gaat het best die van mij hebben gewoon brokken staan en 1 x in de maand een afgekeurde lam bij de slachter weg zo achter huis gooien en laat ze maar hun gang gaan binnen 20 min, is er niet meer van over en ze hebben lol en goed voer

        Opmerking


        • #5
          Nou die van ons houd ook zijn gewone brokken. En af en toe een stukkie vlees van de tafel wat over is. Geen brokken van een frikadellendokter.

          De dierenarts was gister goed te spreken over hem, gezond, niet te dun, niet te dik, helder en enthousiast. Kortom kerngezond

          Wat betreft de hondenpsych. Ik bied hem ook wel een schouder om te huilen als hij dat nodig heeft.

          Gr.

          Opmerking


          • #6
            De mijne barfen,heb er eentje van 15 jaar en ene van 16 jaar.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
              Hier is tie.

              Moet toegeven dat ik het nog heel regelmatig zelf zing, zoveel zelfs in het verleden dat een van mijn vrienden het vrolijk meezingt. Hij komt uit Wales.



              Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
              Ha, Willem Parel.
              Dank je Kees!

              Hans.
              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

              Opmerking


              • #8
                Gewoon brokken.
                's avond wat er van de tafel over is. Dit geef ik met diner wat geweekt is in water, wat brood erbij. Smullen maar.
                Hebben ze psychische problemen (ahum), hop op schoot, lekker pitten en alles is weer in orde. Dit is alleen voor mijn kleine Jacky's, niet voor die grote lobbes van 55 kilo, dan blijft er van mijn schoot niets meer over. (ha, ha)

                Ouwe gouwe Kees, leuk om weer eens te horen. Daar draaid alles om, om de poen.
                groetjes
                Heidi

                Neem eens een kijkje op mijn site.
                http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                Opmerking


                • #9
                  Ik ga het hele verhaal niet lezen, ik heb niet eens een hond.

                  Maar volgens mij gaat het gewoon om kennelhoest. Daar is prima tegen te enten.
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    daar kun je je nog lelijk in vergissen in voeding mijn honden krijgen enkel alleen natuurlijke voedingen brokken dus

                    lees dit maar eens
                    dan krijgen ze s,avonds rijst met kip of met heel mager runder gehakt maak dat klaar leg het met zakjes in diepvries krijgen er een beetje pate bij en klaar is klara
                    wat ik af raad is alle voedingen waar kleurstoffen in zitten en vooral diner slechte wat je een hond kan geven
                    en deze brok die ik gebruik is ook nog eneens niet zo duur maar zit geen toevoegingen aan gemische rotzooi in
                    en ze hebben ze graag niks meer overgeven weinig last van haar uitval en de onlasting is bij allemaal goed nooit problemen mee
                    en heb heel wat voedingen geprobeert en heb er 6

                    Opmerking


                    • #11
                      Geen hond? Dan mis je wat.

                      En Ton, je kunt er verandering in brengen. Ik vergoed zelfs de onkosten voor het 0900 nummer

                      Asiels omgeving Benningbroek, Nederland.
                      Dierentehuis Hoorn

                      Schellinkhouterdijk 1Hoorn Nh 0229 218 197

                      Stichting DierenOpvangCentrum Schagen en Omstreken
                      schagen.dierenbescherming.nl
                      Ambachtsdijk 7b Tuitjenhorn 0224 551818

                      Stichting Dierentehuis Alkmaar e.o.

                      Bergerweg 185 Alkmaar 072 5114861

                      Dierenopvangcentrum Waterland

                      Westerweg 70 Purmerend 0299 640 640

                      Dierenasiel Amsterdam

                      Ookmeerweg 271 Amsterdam 0900 2007207

                      Stichting Dierenleed
                      Het kattenasiel van regio Amsterdam. In dit dierenasiel worden katten en kittens opgevangen en verzorgd tot en met de adoptie.

                      Zuideinde 220 Oostzaan 020 633 5400

                      Dierenasiel Almere/Dierenpension Almere
                      For dogs, cats, rabbits and other pets!

                      Groene Kadeweg 24 Almere 0900 2020330

                      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                      Opmerking


                      • #12
                        Wel eerst laten testen op griepvirus he

                        Opmerking


                        • #13
                          Inderdaad ook bij onze hond is gewone voeding (brokken) niet van toepassing.

                          Bij gewone brokken ging het heel goed tot hij over een paar maand jeuk begon te krijgen zijn we toch overgestapt op zelfgemaakte rijst met een speciale kippenworst ed.

                          Hij krijgt nog steeds brokken maar ook weer van een ander merk waar andere dingen in zitten en niet zo veel meer.

                          Al moet ik zeggen dat Weimaraners niet zo de gemakkelijkste hond zijn van voeding, een goede voeding kan bij zo een hond hem helemaal laten veranderen.

                          Opmerking


                          • #14
                            Ik heb ook ooit gehoord dat diner niet goed zou zijn voor een hond.
                            Het zou zwellen in de maag, maar als je het op water zet, zwelt het niet meer.
                            Ook zouden de granen die er in zitten niet goed zijn voor een hond omdat een hond een carnivoor is en granen niet goed zou verteren.
                            Aan de andere kant is lams/rijst weer wel goed voor een hond en rijst zijn ook granen.
                            Ook zouden er veel smaakstoffen in zitten. Dat zou inderdaad het enige zijn wat niet goed zou kunnen zijn. Maar met mate is het niet slecht denk ik dan. Mijn honden doen het goed. Hoofdzakelijk voor ik brokken, de rest voer ik erbij omdat ze het lekker vinden.
                            groetjes
                            Heidi

                            Neem eens een kijkje op mijn site.
                            http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                            Opmerking


                            • #15
                              Bert, onze hond had ook last van jeuk, een kennis vertelde me dat hij dan te veel eiwit binnen kreeg. Onze brok bevatte 22 % eiwit, nu andere brok van hetzelfde merk met 20 %. Probleem was meteen over, ook door op te letten wat je de hond nog meer geeft. Sommige snoepbotjes of wortstjes bevatten 70 tot 85 % eiwit, die krijgt ie niet meer. Alleen kauwbotjes of droge hondenkoekjes met een zeer laag eiwit gehalte. Sindsdien geen jeuk meer!
                              Er is trouwens een bekende producent van vogelvoer, nl Himbergen die ook een eigen merk hondenbrok heeft, ook zonder kleurstoffen e.d.
                              Staat op zijn site.
                              Kweker van Border, Crest, Fife fancy en Glosters!

                              Opmerking

                              Working...
                              X