Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogel markt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vogel markt

    Wij willien ook een keer naar een grote vogel beurs om nieuwe vogels (andere bloed)aan te schaffen .Zijn er nog noot geweest.
    maar waar moet ik zoeken naar alle datums van die markten op internet zie ik door de bomen de b........ niet meer duidsland mag ook . wie kan mij daar weg wijs inmaken en 19 november is er een markt een Grote vogelmarkt Barneveld Maar ook konijnen ? hier is de link(http://www.kleindierenmarktbarneveld...-Barneveld.php) is dat wat ik ga aleen maar voor kanaries heen .

    Dus wie kan mij op weg hlpen waar en waneer de vogelmarkten zijn Ik moet uit groningen komen dus het moet de moeite wel waard zijn

    Hoorgraag van julie
    Vrg Ben
    Vr.groeten Bennie

  • #2
    Op je link staat toch echt: Grote vogelmarkt Barneveld Zaterdag 19 November 2011

    Ik zie niets over konijnen dus alleen maar vogels daar, maar anyway, Barneveld is een een leuke niet al te grote beurs waar je voor kanaries zeker zal slagen.

    Komt eerdags ook een grote beurs in Groningen:http://www.devogelvriend.nl/Vogelmarkten.htm
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Als er op zaterdag een markt in barneveld is dan is dat de jaarmarkt zeker de moeite waard om er een kijkje te nemen
      Groetjes van marco

      Opmerking


      • #4
        zaterdag alleen vogels

        en volgens mij elke woensdag klein dieren markt konijnen, hamsters, vogel's etc

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door veenstrahoeve
          zaterdag alleen vogels

          en volgens mij elke woensdag klein dieren markt konijnen, hamsters, vogel's etc

          Helemaal goed, elke woensdagmorgen zijn er niet alleen vogels op de markt.

          Voor de markt op zaterdag, die 4x per jaar plaats vindt, zijn alleen vogels uitgenodigd!

          Opmerking


          • #6
            Dus zaterdag aleen vogels en zijn er dan veel vogels of valt dat dan tegen?
            Ik vraag dit omdat ik van groningen moet komen dus niet naast de deur
            volgens mij zo als ik het op internet lees is dit 1 van de grootste markten Of lees ik dat verkeerd

            Roept u maar

            Vrg Ben
            Vr.groeten Bennie

            Opmerking


            • #7
              Hierbij een aantal foto's van de beurs:http://www.kleindierenmarktbarneveld...eb-2010/62.php

              Kan je zelf oordelen of je de beurs groot of klein vind
              Groeten Michael

              https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

              Opmerking


              • #8
                Groooooooote beurs

                Verdomme Kees, Waarom woon je toch zo ver weg.

                Verdomme Kees, alweer een jaar vandaagDat jij begraven bentGek toch hoe vlug dat wentWant God je weet, ik mocht je erg graagIk wist wat ik aan je hadNou ja, ...


                Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                Opmerking


                • #9
                  Als je gezonde vogels wil kopen en tevens eerlijke informatie wil krijgen, kun je veel beter wat lokale tentoonstelling bezoeken in deze tijd van het jaar. Elk weekend zijn er meerdere nu.
                  Daar verkopen kwekers hun vogels tegen vaak zeer schappelijke prijzen.

                  TENTOONSTELLINGSAGENDA 2011
                  Code Srt Plaats Open Zaal
                  DISTRICT GRONINGEN
                  D33 Bijz. Delfzijl (Appingedam) 17-19 nov. Recreatiezaal Solwerd, Solwerderweg 9, Appingedam
                  O31 Afd. Onstwedde 17-19 nov. De Drijscheer, Keiweg 1. Alteveer.
                  S07 Afd Schildwolde 17-19 nov. Kantine Gruno Park, Hoofdweg 163, Harkstede.
                  T06 Afd. Ter Apel 18-20 nov. Buurthuis t Streekje, Markeweg 27, Ter Apel.
                  B28 Afd. Bedum 24-26 nov. Hotel 't Gemeentehuis, Grootestraat 2, Bedum.
                  M06 Bijz. Musselkanaal 24-27 nov. Klapster Markthal, A-weg 11, Musselkanaal
                  N29 Afd. Nieuwe Pekela 24-26 nov. Dorpshuis De Kiepe, Meidoornlaan 88, Nieuwe Peke
                  W16 Afd. Warffum - Uithuizen 24-26 nov. St. Vincentiusgebouw, St. Vincentiustraat 5, Uithuize
                  W14 Afd. Winschoten 25-26 nov. Eextahal, Plantsoenlaan 19, Scheemda.
                  G21 Afd. Glimmen 25-27 nov. De Mellenshorst, Waterhuizerweg 36, Haren (Gr).
                  N13 Afd Noord en Zuidbroek 01-03 dec. De Broeckhof, W.A. Scholtenweg 18, Zuidbroek.
                  O16 Afd. Oostwold 01-03 dec. De Goldhoornhof, Goldhoornhof 31, Oostwold.
                  S46 Afd Siddeburen 01-03 dec. Zalencentrum Rehoboth, Oudeweg 70, Siddeburen.
                  A36 Reg Aduard e.o. 03 dec. t Hooge Hof, Schoolstraat 4, Aduard.
                  W10 Distr. Winsum 15-17 dec. De Poort , Borgweg 36, Winsum.
                  TT secretaris W. Kuizenga, Schepperijlaan 52, 9951 BL Winsum, telf. 0595-442040.
                  H40 Reg Hoogkerk 06-07 jan. Dorpshuis Hoogkerk, Zuiderweg 70, Hoogkerk.
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Nou zeg. Dat is me toch wel een waslijst.
                    Zou daar niet iets tussen zitten?
                    Vr.groeten van
                    Antoni





                    homepage:
                    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                    Opmerking


                    • #11
                      Er zit wel wat bij waar ik even heen ga.(al is het ook voor de gezeligheid)
                      Maar waar tover jij die datas weg? Ik heb ook al gezocht maar ik had niets gevonden

                      Dus dank je Ton
                      Vr.groeten Bennie

                      Opmerking


                      • #12
                        Graag gedaan.

                        Op de site van de bond, de NBvV (www.nbvv.nl), staat bij tentoonstellingen de mogelijkheid de agenda voor dit jaar te downloaden. Ingedeeld per districht, da's ongeveer per provincie.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking

                        Working...
                        X