Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ringen bestellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ringen bestellen

    Hallo allemaal graag zou ik van jullie het volgende willen weten.
    Het is mijn bedoeling om met putters/roodmussen/kanaries te kweken.
    De kanaries en roodmussen heb ik al de putters nog niet.
    Maar nu wil ik ringen bestellen op het specialeformuliermaar daar moet ik aangeven hoeveel koppels ik heb maar aangezien ik de putters nog niet heb hoe kan ik daar dan ringen voor bestellen?? ps en welke ringmaat moet ik hiervoor hebben? en mochten er bastaarden komen welke ringmaat hiervoor? alvast bedankt voor de antwoorden.

  • #2
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking


    • #3
      Hallo serinus bedankt voor je antwoord mijn bedoeling is major putters maar hoe vul ik dit in op de ringbestellijst? aangezien ik ze nog niet heb en er wel om wordt gevraagd hoeveel kweekkoppels ik heb.

      Opmerking


      • #4
        Hallo,

        jadinist;
        aangezien ik ze nog niet heb en er wel om wordt gevraagd hoeveel kweekkoppels ik heb.
        Je vult gewoon het aantal koppels in wat je denkt te gaan kopen.
        Het is trouwens alleen verplicht om het aantal koppels in te vullen als het om "cites-vogels" gaat.
        Putters zijn dat niet.

        Groeten, Serinus.
        The proof of the pudding is in the eating

        Opmerking


        • #5
          Ok bedankt maar als ik bv 2koppels invul en ik heb er maar 1koppel en ik krijg controle moeten ze dan niet weten waar ik het andere koppel gelaten heb?

          Opmerking


          • #6
            Hallo,

            Jadinist;
            als ik bv 2koppels invul en ik heb er maar 1koppel en ik krijg controle moeten ze dan niet weten waar ik het andere koppel gelaten heb
            Nee, want zoals gezegd, je bent niet eens verplicht om dat in te vullen als het om Putters gaat.
            Bovendien; als die vraag al gesteld zal worden, dan kun je natuurlijk ook gewoon zeggen hoe de vork in de steel steekt.

            Groeten, Serinus.
            The proof of the pudding is in the eating

            Opmerking


            • #7
              Bedankt

              Opmerking


              • #8
                er kan altijd een koppel ontsnappen of dood gaan he nadat je besteld hebt.
                http://wiggel.skyrock.com/

                Opmerking

                Working...
                X