Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goulds, hoe krijg ik je binnen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Goulds, hoe krijg ik je binnen...

    Alhoewel dat wellicht niet nodig is, wil ik toch graag weten wat ik moet doen als de situatie zich voordoet. Vangen kan altijd, maar als dat niet nodig is doe ik het liever niet.

    het is zo dat mijn goulds buiten blijven zitten. als het strenge vorst word wil ik ze graag binnen 'lokken'

    hoe doe ik dat?

    ze zijn nog nooit binnen geweest bij mij.
    Groeten,

    Henry
    zebravinken, japanse meeuwtjes, diamantduifjes, chinese dwergkwartels, gouldamadines, cubavinken en roodkopamadines.

  • #2
    naar binnen jagen, of langzaam maar zeker al het voer naar binnen verplaatsen. Dan moeten ze wel.

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          zet er eens een lekker biefstukje neer in binnen hok

          sluit me aan bij vorig bericht

          Opmerking


          • #6
            Jaren geleden toen ik zelf nog vogels had, ging ik wel ns kijken bij iemand die enkele deuren bij mij vandaan woont. Deze man had toendertijd altijd putters in zijn voliere, samen met kanaries. Als hij bij de buitenren ging staan en enkele keren in de handen klapte, gingen al zijn vogels de stal in.Gewoon rustig klappen en niet als n waanzinige !! Heb dit uiteraard toen ook bij mijn vogels geprobeerd (glosterkanaries goulds en zebravinken) en deze hadden het na 3 dagen door en gingen allemaal ook via het luikje naar binnen wat ik dan eventueel dicht kon doen. Misschien eens proberen? Maar ik denk ook dat de vogels wel naar binnen gaan als ze dit zouden willen. Misschien bevalt het ze lekker buiten?!!

            Opmerking


            • #7
              nachthok

              als het buiten echt te koud word en je zorgt dat er in de wintermaanden voer/water en licht brand (van 1600-2000uur)in het nachthok,: gaan ze vanzelf naar binnen toe.

              Opmerking


              • #8
                Voor een lekker biefstukje kom ik ook naar binnen, (lol)
                groetjes
                Heidi

                Neem eens een kijkje op mijn site.
                http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                Opmerking

                Working...
                X