PDA

Bekijk Volledige Versie : eindelijk begonnen...

jeffrey rahoens
22-10-2011, 22:06
Vandaag ben ik begonnen aan het vogelhok wat te "renoveren".
Nadat ik 2 weken geleden alle vogels bij mijn oom had ondergebracht en een rookbom zette en donderdag nog eens een bom zette ben ik eindelijk kunnen beginnen met het echte werk.
Vandaag heb ik bijna het hele hok (houden muren van het hok en het hout waarvan de volières gemaakt zijn) afgeschuurd. Alle kooien zijn intussen in de garage gezet en morgen moet ik nog een klein stukje schuren en dan kan ik beginnen verven. Morgen ga ik normaal ook de kooien en lades afschuren en hopelijk kan ik ze ook nog een laagje verf geven.
Alles komt in het wit, kooien volières hok.
Volgend weekend ga ik de vloer nog afschuren met javel en alles in orde brengen voor als de vogels komen. De potjes moeten nog afgewassen worden en dan kunnen ze eindelijk komen:D :rolleyes:
Het heeft echt lang genoeg geduurd nu, ik wil mijn vogeltjes terug lekker dicht bij me...-0-
Ik maak morgen misschien nog wat fotootjes van hoe het afgeschuurd is en daarna van het eindresultaat. En dat post ik ze hier.

Animal
22-10-2011, 23:06
Jij bent goed bezig !:)

jeffrey rahoens
23-10-2011, 20:48
Bedankt!
foto's van hoe het ervoor was heb ik niet kunnen trekken omdat ik weinig tijd had en alles snel wou schilderen vandaag ik hoop dat alles tegen de herfstvakantie af is

Animal
23-10-2011, 21:38
Volgens mij begint hier morgen de herfstvakantie.

jeffrey rahoens
24-10-2011, 19:42
Wij moeten nog een weekje naar school... Maar hebben jullie 2 weken herfstvakantie, want wij namelijk maar 1

Animal
25-10-2011, 11:46
Wij moeten nog een weekje naar school... Maar hebben jullie 2 weken herfstvakantie, want wij namelijk maar 1

Dat zouden ze wel willen hier ,,maar toch ook maar 1 week hoor ,,,maar er is hier wel vakantie spreiding ,,het noorden en het zuiden hebben niet gelijk vakantie.

jeffrey rahoens
25-10-2011, 18:31
ahn zo. Maar ik hoop het toch af te hebben, het weekend voor de vakantie