Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veel bezoekers op dit forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Veel bezoekers op dit forum

    Nu heb ik het geluk of het ongeluk dat ik op dit forum zit the koekeloeren terwijl de meeste forum leden al een bezoekje hebben gehad van Klaas Vaak.
    Het valt me telkens weer op hoeveel mensen - niet leden - er in de kleine uurtjes op het forum rondneuzen.
    Vaak ligt het getal zo rond de 25/30.

    Toch wel een populair forum maar dat wisten de reguliere bezoekers natuurlijk al lang.

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

  • #2
    Inderdaad Kees, ik neem bijna elke dag een kijkje. Erg leuk en leerzaam forum.
    Alleen de afgelopen dagen wat minder gekeken. Ben met m'n domme kop van mijn renfiets afgevlogen en zit nu een beetje in de frut. De taarweg gaf niet echt mee.
    Kon enkele dagen moeilijk op mijn toetsenbord tokkelen omdat mijn vingers open liggen en een van m'n ogen zit dicht.
    Potverdikke gelukkig had ik mijn helmpie op ander had ik ook nog een gat in m'n kop gehad.
    groetjes
    Heidi

    Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

    Opmerking


    • #3
      Hoi Loodje. Beterschap toegewenst en hoop dat je gauw weer aan de beterende hand bent.
      Doet zeker zeer. Kan het hier bijna voelen.
      Sinterklaas is niet zo ver weg meer. Mischien training wheels op je verlanglijstje

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        Dat valt mij ook op kees ik werk in 2 ploegen dus zit op de raarste tijden op mijn bb te neuzen ook omdat ik een eigen site heb waar ik vaak controle moet houden dus dan ga ik gelijk door om hier ff een kijkje te nemen
        Groetjes van marco

        Opmerking


        • #5
          hou in preciepe niet zo van pottekijkers van mijn mag het best een gesloten forum zijn niet aan melden dan ook geen toegang zo krijg je wel meer controle over de mensen .
          zo denk ik erover word genoeg gestolen op vandaag wie weet zit het wel ook wel potten kijkers bij die andere bedoelingen erbij hebben .
          kan best verkeerd zitten maar zo denk ik erover

          Opmerking


          • #6
            Dank je Kees en een goed idee die training wheels. Ze staan op mijn lijstje.

            Als dit forum gesloten zou zijn, kunnen bezoekers, met verkeerde bedoelingen, zich toch gewoon aanmelden. Volgens mij kun je dat soort mensen toch niet tegenhouden.
            groetjes
            Heidi

            Neem eens een kijkje op mijn site.
            http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

            Opmerking


            • #7
              Met een gesloten forum ga je ook veel nieuwe leden missen ,,want veel mensen willen eerst eens rondkijken voor ze lid worden.
              Als je bang bent voor inbraak moet je gewoon zelf maar voorzichtiger met je informatie en gegevens zijn.
              En wat al gezegd wordt ,,de mensen met echte kwade bedoelingen nemen echt wel de moeite ook lid te worden ,die gaan misschien zelfs ook nog vragen stellen wat je hebt en waar je woont.

              Opmerking


              • #8
                Ik ben er ook op gekomen omdat ik wat opzocht op google en mijn antwoord hier naar verwezen werd. Ik ben blijven hangen omdat er veel info op staat maarvooral om de foto's en soorten die er allemaal zijn in de vogelwereld. Dus zou het zonde zijn als het forum gesloten voor andere zou zijn.

                Opmerking

                Working...
                X