Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grijze roodstaarten bij kanaries

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • grijze roodstaarten bij kanaries

    Hallo

    Ik kweek postuur kanaries,maar nou wil ik in de zelfde ruimte met 1 a 2 koppels grijze roodstaarten gaan kweken,wel in aparte kooien he.Mijn vraag is,Wil dat wel samen?

    MVG,
    Jan

  • #2
    Waarom niet?
    Zolang jij de Grijze roodstaarten maar de ruimte en de dingen geeft waar ze behoefte aan hebben moet dat kunnen. Maar dat is net zo bij de kanarie's.

    Opmerking


    • #3
      gaat heel goed hoor ik heb ook een koppel samen met 20 kanaries
      gaat heel goed wel leuk dat de grijze nu het zelde fluiten als een kanarie

      Opmerking


      • #4
        kanarie

        Kanaries waar je straks in februari mee wilt broeden, moeten nu voor wat betreft de daglengte zijn terug gebracht naar 10 uur licht per dag. Naar de kweekperiode toe loopt de daglengte op naar 16 uur licht per dag, vanaf juli weer afbouwend tot 10 uur aan het einde van september. Als dat geen probleem is voor grijze roodstaarten, dan kan dat wel samen gaan. Maar het zou zo maar kunnen zijn dat het voor de grijsjes niet zo best is, en dan heb je een probleem. Uiteindelijk zijn het geen vogeltjes die je even aanschaft van een week spaargeld.
        Ik zou kiezen voor vogels die in het lichtregime en de verzorgingswijze van de kanaries passen, (sub)tropische papegaaien horen daar naar mijn bescheiden mening niet bij.

        Groet,

        Rob.

        Opmerking


        • #5
          Sluit me graag bij vorenstaande bescheiden mening aan.
          De combinatie 'seizoensvogels' en vogels uit gebieden met een meer constante klimaatconditie (tropen) lijkt me verre van ideaal.
          Amigo de los Psittacidos

          Look deep into nature and you will understand everything better

          Opmerking


          • #6
            Als je met gewoon daglicht kweekt is dat toch geen probleem, robk
            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

            Opmerking

            Working...
            X