Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft een idee voor de Vakbeurs?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wie heeft een idee voor de Vakbeurs?

    Hallo iedereen!
    Ik moet dit jaar (samen met een vriendin) voor school een Vakbeurs doen. Dit houd in dat we een product, dienst of evenement moeten verzinnen of verbeteren en dat idee helemaal moeten uitwerken en vervolgens presenteren op de Vakbeurs. Dat is best lastig want er zijn al zoveel goede producten voor dieren. We hebben zelf al wel wat dingen verzonnen, maar we dachten dat jullie ons misschien konden helpen. Het moet sowieso met dieren te maken hebben en het mag niet op een vrijwillige basis zijn. Dus je moet de investering er wel weer uit krijgen, of winst maken.
    Dus loop je tegen een probleem aan bij het verzorgen / omgaan met je dier en heb je daar een oplossing voor? Heb je leuk idee voor een evenement, die er nog niet is of een verbeterde versie ervan? Of heeft iemand een ander goed idee waar je eigenlijk zelf geen tijd voor hebt om het te ontwikkelen of verder over na te denken? Laat het ons dan alsjeblieft weten.
    Groetjes!

  • #2
    En hoe zit het met de winst die gemaakt wordt?
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Als je op school zit en een opdracht moet maken of uitvoeren is het volgens mij de bedoeling dat je dit helemaal zelf doet.

      Opmerking


      • #4
        Dat is niet meer van deze tijd, Animal. De opdracht dient gemaakt te worden en wie of wat je daar bij betrekt is niet zo belangrijk. Het gaat om het resultaat en daarbij mag natuurlijk ook de post kosten/baten niet vergeten worden.

        gr
        Hans
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          En hoe zit het met de winst die gemaakt wordt?
          Wat denk je zelf ? Wat doet een bedrijf met zijn winst ?

          Opmerking


          • #6
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Een degelijke en afsluitbare kattenren wou ook een goede optie zijn

              Opmerking


              • #8
                Heel breed....

                ....het is wel heeeeel breed zoals je stelt tamarra. Ik heb zeker wel ideeen maar in welke richting zit je, jullie, te denken. Kun je eens wat voorzetjes geven wat je tot nu toe hebt of welke richting in. Nu is het ....product, evenement, dienst....da's dus 'oneindig'.

                Ik hoor het graag.

                Peer

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
                  ....het is wel heeeeel breed zoals je stelt tamarra. Ik heb zeker wel ideeen maar in welke richting zit je, jullie, te denken. Kun je eens wat voorzetjes geven wat je tot nu toe hebt of welke richting in. Nu is het ....product, evenement, dienst....da's dus 'oneindig'.

                  Ik hoor het graag.

                  Peer

                  Opmerking


                  • #10
                    Alles wat je hier op noemt bestaat al hihihi

                    Ik denk dat je overal een gesprek moet aan gaan, ga eens langs een asiel, dieren show enz. Raak aan de praat en kijk waar ze tegen aan lopen wat makkelijker zou kunnen gaan.

                    Opmerking

                    Working...
                    X