Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grijzeroodstaarten koppelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Grijzeroodstaarten koppelen

    Halllo



    Ik heb van het weekend me eerste grijzeroodstaart pop
    Gekocht en woensdag komt de man de man is 2 jaar
    En de manm3a4 jaar ik heb een kooi van
    2m 2m 1m maar moet ik ze nou eerst apart zetten
    Of gelijk als de man er is in de kooi erbij doen
    Zal zoiezo nog wel hele opgave worden
    Om het telaten klikken maar hoe kan ik dat het beste doen
    En zouden ze op die leeftijd nog leren praten
    Gr nick

  • #2


    hier kan je een groot deel lezen over deze vogels.
    http://dewittn17.skyrock.com/

    Opmerking


    • #3
      Hoi Nick,

      Het beste vind ik met vogels koppelen is ze samen in een nieuwe kooi doen, dus niet eerst de een en dan de ander, dit voorkomt dat de ene vogel de kooi als zijn/haar territorium en de ander meteen verjaagd.
      Zelfs met de kleine parkieten doe ik het op deze manier om problemen te voorkomen.
      De vogels zouden nog kunnen leren praten, maar de vraag is of dat gaat lukken met een koppel. Misschien wel misschien niet. Omdat deze vogels nog niet broedrijp zijn, is pas rond het 4e jaar, zou het denk ik wat makkelijker lukken omdat ze nog niet heel erg met elkaar bezig zijn.
      Ik zou dus als ik jou was de pop even in een andere kooi doen en dan als de man er is ze tegelijk in de definitieve kooi doen.
      Een kooi van een meter hoog voor een koppel papegaaien vind ik trouwens wat laag, ze kunnen dan niet echt bewegen, denk daar ook even over na.

      succes ermee!

      Opmerking


      • #4
        He



        Nou de man is er en gaat super tot nu toe
        Dus denk dat het wel goed zit en ik doe het bij me aga ook altijd zo eerst de pop en dan de man maar wist het met de grijze niet wat het beste was
        Maar gaat heel goed gistrwn kwam ik binnen rn de man zei gelijk dikkop teggen me dus was wrl lachen en de kooi
        Is 2 m hoog en 2 m breedt en 1 m diep lijkr me toch wel redelijk voor een koppel ze kunnen best stuk vliegen


        Gr nick

        Opmerking


        • #5
          Oh. 1 meter diep. omdat in je vorige bericht stond
          2x2x1 dacht ik lxbxh.
          Fijn dat het goed gaat!

          Opmerking

          Working...
          X